ile weglowodanow

51. Data: 2004-09-30 14:18:34

Temat: Re: ile weglowodanow
Od: seniorita <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ziemia zadrżała, gdy Marcin 'Cooler' Kuliński wyklepał(a):

:DDD

/NRN /

s.

52. Data: 2004-09-30 14:19:44

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 30 Sep 2004 16:14:08 +0200, na pl.misc.dieta, Marcin 'Cooler' Kuliński
napisał(a):

> No i grzywa lwa.

O to to!
Płowyjanek by się zrobił i z KFa by wypadał.
Kolejne świadectwo na pnaceumowość DO.

puchaty

53. Data: 2004-09-30 14:19:47

Od: seniorita <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ziemia zadrżała, gdy Marcin 'Cooler' Kuliński wyklepał(a):

> No i grzywa lwa.

:| to one też są w menu opty ?

s.

54. Data: 2004-09-30 14:21:47

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

seniorita w wiadomości news:1e0i4gy2mvtvu.103hm0rkk1han.dlg@40tude.net
pisze:

> [...]

Nie, ale Krysia bardzo lubi sie do lwa porownywac, a sam doktor Jan tez
musial skads inspiracje zaczerpnac chyba ;)

--
od lat powtarza się ten sam schemat: gdy ktoś źle się czuje - to natychmiast obwinia
DO, zamiast poszukać przyczyny najpierw POZA dietą optymalną. - Krystyna Tomczak

55. Data: 2004-09-30 14:33:08

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
v...

> Myślisz, że Czarny by nie zaczął podejrzewać dlaczego nagle wszystko
> zaczyna mu się udawać i skąd u niego nagle siła wołu, jurność knura,
> inteligencja gęsi i wymowność indyka?
>
> puchaty

rotfl

56. Data: 2004-09-30 14:35:00

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Thu, 30 Sep 2004 16:14:08 +0200, na pl.misc.dieta, Marcin 'Cooler'
Kuliński

hehehe dobre

> O to to!
> Płowyjanek by się zrobił i z KFa by wypadał.
> Kolejne świadectwo na pnaceumowość DO.
>
> puchaty

o kurka ja nawet nie wiedziałem ,że do czyjegos kaefa sie dostałe.

57. Data: 2004-09-30 14:36:51

Od: seniorita <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ziemia zadrżała, gdy Marcin 'Cooler' Kuliński wyklepał(a):

> Nie, ale Krysia bardzo lubi sie do lwa porownywac, a sam doktor Jan tez
> musial skads inspiracje zaczerpnac chyba ;)

Acha :))))

s. :D

58. Data: 2004-09-30 14:37:46

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Myślisz, że Czarny by nie zaczął podejrzewać dlaczego nagle wszystko
> zaczyna mu się udawać i skąd u niego nagle siła wołu, jurność knura,

A skąd takie porównania? Przecież te zwierzęta raczej smalcu, ani
jajek nie jedzą.
No i po co czarnemu ta siła wołu? Jurność? ponoć dobry kogut nigdy nie
jest tłusty... ;) Inteligencja gęsi? Przecież ona też uwielbia
pastwisko. Podobnie z indykiem. E tam puchaty, wymyśl coś lepszego ;)

Krystyna

59. Data: 2004-09-30 15:10:40

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah>
napisał w wiadomości news:cjh4pt$7lt$1@inews.gazeta.pl...
> seniorita w wiadomości

> Nie, ale Krysia bardzo lubi sie do lwa porownywac, a sam doktor Jan
tez musial skads inspiracje zaczerpnac chyba ;)

Ja? Do lwa? Coś Ci się pomyliło, kiedyś dawno temu gdzieś żartem
napisałam, że raczej jestem bardziej jak lwica, niż jakieś
tam niedrapieżne zwierzę, czy cóś... ;]
Chdziło o to, że bliżej mi do natury drapieżnika, niż roślinożercy.

To jest ciekawe, dlaczego Ty się w ogóle nie znasz na żartach ? :)

Krystyna

Pan Bóg stworzył jedzenie, a diabeł kucharzy. James Joyce

60. Data: 2004-09-30 18:02:05

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> LOL :DDD Jasne ;) :DDD

uprzejmnie donosze ze najlepszy rozgrzewacz naturalny ;)

> Nie w każdym z linków było o jajkach niektóre dotyczyły samych hormonów i
> opinii o nich.

rozumie ze chcialas mnie przestraszyc iloscia linkow! ale sie nie dalem :)

> Fajne zdanko ;)

8), a stron niestety nie czytalas :(

> Ano bo nie sugerowałam, że Ty masz coś o Słodowym pisać ... szczególnie,
że
> nie wiesz kto to ;)

jezeli to ten co radzil jak zrobic rakiete miedzyplanetarna z zawartosci
smietnika domowego, to pamietam tego pana

> Mi tam się on z socjalizmem nie (kojarzy choć ten był wtedy w tle) tylko
ze
> wskaźnikiem;) - taki Pan dobra rada ;)

a wiec to on

> :| a co jedno ma wspólnego z drugim ? :|

bo jak ja bylem mlodziez (teraz jestem troche mniej mlody), to on juz byl
powazny pan. Z prostego dodawania wynika ze on juz ma bardzo duzo "na
liczniku" , dlatego pytam co on je , ze "tak ciagnie"?

> seniorita

Jurek

Test programu AnoMail
pieczone jabłka