ile zjedliscie paczkow???

1. Data: 2003-02-27 12:00:17

Temat: ile zjedliscie paczkow???
Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chociaz to pytanie powinnam zadac pod koniec dnia. Ale co tam:-)
Ja narazie na liczniku mam zero:-( ale to dlatego ze w pracy jestem.
Ale ciekawa jestem ile potraficie zjesc paczkow;)

Kropelka

1. Data: 2003-02-27 12:03:15

Temat: Re: ile zjedliscie paczkow???
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 Feb 2003 13:00:17 +0100, "Kropelka"
<k...@u...niewinne.serwery.pl> wrote:

> [...]
>Ja narazie na liczniku mam zero:-( ale to dlatego ze w pracy jestem.
>Ale ciekawa jestem ile potraficie zjesc paczkow;)

zero i bedzie zero. u nas nie ma
Paczkowych Czwartkow, poza tym z aczkow to ja najbardziej
lubie...wsad. ale tez i te zerowwe.

u nas w Wasz sledzikowy wtorek , robi sie nalesniki. dowolne, z
czymkolwiek. od cukru i kilku kropli cytryny do skomplkiowanych,
na nieslodko, zapiekanych pod beszamelem lub skromnie, serem...do
ciasta mozna dokladac co sie chce.... wole nalesniki niz paczki,
ale wole chrust niz nalesniki...chyba

wiec ZERO dla mnie

Mama Borsuka
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-27 12:07:28

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> napisał w
wiadomości news:b3kuip$7ic$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> Ja narazie na liczniku mam zero:-( ale to dlatego ze w pracy jestem.
> Ale ciekawa jestem ile potraficie zjesc paczkow;)

ten post powinien miec tytul "rachunek sumienia". Tylko Lukasz Madeksza ze
swoja waga 55 kilo moze zjesc smialo kontener:)))

Jola L-L

1. Data: 2003-02-27 12:09:34

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jola L-L napisał:

> ten post powinien miec tytul "rachunek sumienia". Tylko Lukasz Madeksza ze
> swoja waga 55 kilo moze zjesc smialo kontener:)))
>
> Jola L-L
Daje mniej!!!!! 53 kg no i ten rocznik co Lukasz ;-) nie ma co, to
jednak najlepszy rocznik :-)

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-02-27 12:19:46

Od: "agatek" <a...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ja narazie na liczniku mam zero:-( ale to dlatego ze w pracy jestem.
> Ale ciekawa jestem ile potraficie zjesc paczkow;)

hihihihi na stan obecny stan zerowy ale wlasnie mnie kupmela na "sesje
paczkowa" wyciagnela wiec nie wiem jak to sie skonczy:))))) opowiem jak
wroce

pozdrowka
agatek
a...@s...pl

1. Data: 2003-02-27 12:21:36

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ja narazie na liczniku mam zero:-( ale to dlatego ze w pracy jestem.
> Ale ciekawa jestem ile potraficie zjesc paczkow;)

Ja zjadlam 3 i to dlatego wlasnie, ze jestem w pracy. Z roznych zrodel przyszlo
mnostwo paczkow - rozne: swojskie i kupne, z roznymi nadzieniami i trzeba bylo
posmakowac...
Chyba koniec na dzisiaj, ale sie nie zarzekam :)

Pozdrawiam,
AniaR

1. Data: 2003-02-27 12:21:38

Od: "Lukasz Madeksza@Uni" <m...@c...tu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

walkie! wrote:

> Daje mniej!!!!! 53 kg no i ten rocznik co Lukasz ;-)

A wzrost? (niedlugo zaczniemy sie licytowac BMI jak na pl.rec.wspinaczka
:-))

> nie ma co, to
> jednak najlepszy rocznik :-)

Brawa dla tej Pani! ;-))

Lukasz "Mikie" Madeksza

1. Data: 2003-02-27 12:26:54

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka:
> Chociaz to pytanie powinnam zadac pod koniec dnia. Ale co tam:-)
> Ja narazie na liczniku mam zero:-( ale to dlatego ze w pracy jestem.
> Ale ciekawa jestem ile potraficie zjesc paczkow;)

pewnie z 10 bym zjadł, jakbym chciał. Ale pączki to u nas tylko na
Sylwestra się je. Dzisiaj więc będzie zero ;-)

Waldek

1. Data: 2003-02-27 12:44:01

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisała:
> Ja zjadlam 3 i to dlatego wlasnie, ze jestem w pracy.

Ja tez zjadlam 3, a przeciez zawsze mowie, ze nie lubie paczkow ;-))
Czwarty, ktorym mnie poczestowano, jeszcze lezy przed przede mna,
ale chyba nie dam rady :)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2003-02-27 12:45:59

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Chociaz to pytanie powinnam zadac pod koniec dnia. Ale co tam:-)
> Ja narazie na liczniku mam zero:-( ale to dlatego ze w pracy jestem.
> Ale ciekawa jestem ile potraficie zjesc paczkow;)

Bo wie Pani, ja ze słodyczy to najbardziej uważam śledzie :)
Więc raczej pączków będzie zero

Kararuh

PS. Ale za to mam gotowy słoik śledzi w occie ;) Jutro pewnie będę miał tylko
miłe wspomnienia.

Okleiłam się
Rogaliki krucho-drozdzowe
zielony groszek i pomarancze