Krokiety jak ??

1. Data: 2003-01-22 00:14:47

Temat: Krokiety jak ??
Od: "Popi" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!

Może Szanowni Grupowicze podpowiedzieliby jak można zrobić krokiety i z
czym - może jakieś sugestie co do farszu.
Bardzo dziekuje.

pozdrawiam
Popi

1. Data: 2003-01-22 00:28:11

Temat: Re: Krokiety jak ??
Od: "Akulka " <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Popi <s...@w...pl> napisał(a):

> Może Szanowni Grupowicze podpowiedzieliby jak można zrobić krokiety i z
> czym - może jakieś sugestie co do farszu.

Witam,
Bardzo polecam - wczoraj właśnie robiłam na świeżo krokiety czyli naleśniki z
farszem z kapusty kisz.(got. z kminkiem, listkiem, majerankiem i cebulą w
talarkach), pieczarek (przesmaż.), mięsa mielonego mieszanego (przesm. z
cebulą i przyprawione dość ostro). Wszystko wymieszać. Ew. dosmaczyć i
nadziewać.
Proporcje na ok. - 1 kg miesa, 3 cebule, 0,5 kg kapusty (oczywiście pociąć,
pieczarki ok 40-50 dag.

Wyszło mi bodajże ok 25 krokietów - ale raczej pulchne robię.
Oczywiście panierka najlepsza to bułka tarta i jajo.
~~~~~~~~

Kiedyś podawałam krokiety z parówką i żółtym serem
~~~~~~~~

Albo z białym serem na słodko
~~~~~~~~~~~~~~

Albo z kapustą białą z warzywami..

Niam, polecam - krokiety to pyszna sprawa, sycąca i na 2-3 dni starcza - jak
sie dobrze zrobi

1. Data: 2003-01-22 08:13:28

Od: "Noemi Kowalczyk" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

farsz do naleśników

pieczarki podduszone + cebulka i jak to wystygnie do dać żółty ser starty na
tarce z dużymi oczkami

nadziewamy tym naleśnik, później w jajku, bułce tartej i na patelnię,
zapiekamy
pycha ...

Pozdr.

1. Data: 2003-01-22 09:33:47

Od: "Asienka" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Popi <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b0knml$9tp$...@n...tpi.pl...
> Witam !!
>
> Może Szanowni Grupowicze podpowiedzieliby jak można zrobić krokiety i z
> czym - może jakieś sugestie co do farszu.
> Bardzo dziekuje.

Ja lubię krokiety nadziewać jakąś sałatką, np.:
4 ugotowane na twardo jajka, pęczek szczypiorku, 2-3 łyżki jogurtu, sól,
pieprz

Pozdrawiam z Białegostoku

1. Data: 2003-01-22 19:53:47

Od: Catalina <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 22 Jan 2003 01:14:47 +0100, "Popi" <s...@w...pl>
wrote:

>Może Szanowni Grupowicze podpowiedzieliby jak można zrobić krokiety i z
>czym - może jakieś sugestie co do farszu.

Juz napisalam wyzej ale niech tam - z nadzieniem od ruskich pierogow -
ziemniaki, bialy ser, cebula, sol i duzo pieprzu

--
Catalina
icq # 54287160

1. Data: 2003-01-24 13:33:45

Od: Beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

HEJ!
A ja robie takie krokiety krokiety :
0,5 kg pieczarek
2 srednie cebule
2 piersi kurczaka
pieprz, sól do smaku

Pieczarki i cebule drobno pokroic i podusic na patelni razem z
przyprawami.
Potem odparowac cala wode.
Piersi kurczaka dusic osobno ( albo lekko podsmazyc)delikatnie
doprawione a
potem rozdrobnic ( lub po prostu bardzo drobno pokroic.
Wymieszac wszystko razem.

Nalesniki cieniutkie. Zawijac farsz. Obtoczyc w jajku i bulce. Piec na
dobrze rozgrzanym oleju.

Pozdrawiam. Beazuku.
''''''''''''''''''''''''
B...@p...onet.pl
GG 5470466

"Aby do czegoś dojść trzeba wyruszyć w drogę"

1. Data: 2003-01-25 11:36:51

Od: "Popi" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Może Szanowni Grupowicze podpowiedzieliby jak można zrobić krokiety i z
> czym - może jakieś sugestie co do farszu.

serdecznie dziękuje wszystkim !!!

pozdrawiam
Popi

ile zjedliscie paczkow???