imbir przeciwmigrenowy

1. Data: 2004-09-17 18:41:27

Temat: imbir przeciwmigrenowy
Od: "Agnieszka " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakis czas temu obiecałam zdac relacje z jego działania. To podobno srodek
wspomagający przy leczeniu migreny.
No więc - na mnie działa. Ale tego sie mogłam spodziewać po tym jak nie
zadziałał divascan, fluoryzyna (chyba to tak sie nazywało)ani leki
przeciwpadaczkowe.
Teraz kupiłam mariomigran - wyciąg z jakiegos wstretnego smakowo ziela.
Kiedys mi troche pomagał.
Ppzdrawiam migrenowców i nie tylko
Agnieszka

2. Data: 2004-09-18 06:50:38

Temat: Re: imbir przeciwmigrenowy
Od: "skalska" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka " <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przeciwpadaczkowe.
> Teraz kupiłam mariomigran - wyciąg z jakiegos wstretnego smakowo ziela.

w jakiej postaci spozywasz Imbir???
a tak na marginesie-po 10 latach leczenia p/migrenie,zadzialal Depakine
Chrono-lek p/padaczkowy...

ska

3. Data: 2004-09-18 08:09:57

Od: "Agnieszka " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

skalska <s...@g...pl> napisał(a):

> w jakiej postaci spozywasz Imbir???
> a tak na marginesie-po 10 latach leczenia p/migrenie,zadzialal Depakine
> Chrono-lek p/padaczkowy...
>

> ska

Są to tabletki. Można je kupić w sklepach zielarskich. Producent: chyba Bio-
Active. Jak dla mnie to one są bardzo trudne do połknięcia.
Na mnie niestety Depakine Chrono nie zadziałał - Jedynym efektem kuracji
przeciwmigrenowej było przytycie. Teraz wracam pomału do swojej normalnej
wagi.
Pozdrawiam Agnieszka

4. Data: 2004-09-19 16:17:46

Od: "skalska" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przeciwmigrenowej było przytycie. Teraz wracam pomału do swojej normalnej

sk
http://www.gazeta.pl/usenet/

5. Data: 2004-09-19 17:09:18

Od: "Agnieszka Bojarska" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

skalska <s...@g...pl> napisał(a): > > a po czym konkretnie przytylaś???
> sk
> http://www.gazeta.pl/usenet/

Po divascanie, a dołożył mi depakine... Brałam to to dobrze ponad pół roku.
Przybyło mi z 8 kg.

6. Data: 2004-09-20 05:14:35

Od: "skalska" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Bojarska" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:cikefu$ahf$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> Przybyło mi z 8 kg.
> Pozdrawiam
>

> po divascanie zgadza sie, ale po depakine sie nie tyje...

spada waga zas po amitriptilinie!!! tez niezly lek na migrene

ska

7. Data: 2004-10-11 05:40:12

Od: "Ada" <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

ja miałam straszne migreny od 2-go roku zycia. Zorientowałam sie w 8 klasie
szkoły podstawowej podczas świąt wielkanocnych, ze zawsze świeta te mam
zepsute. zaczelam notować ataki- okazało sie ze co 2 tyg. mam migrene (
pełnia- nów) ( świeta wielkanocne zawsze zbiegaja sie z pelnią).
Zaczełam stosować flunaryzynę- dzięki niej zniknęły wymioty, ale ból głowy
pozostał.
Nie miałam innego wyjścia- jak tylko zapobiegać- w momencie kiedy poczułam
jak się zbliża. Najlepszy i najszybciej działający na mnie środek to czopek-
dicloberl 50 albo 100. Albo Ketonal 100 w tabletkach. najlepsze jednak są
czopki, gdyż nie podrażniają żołądka i działają znacznie szybciej.
Gdy spóźnię się z zażyciem ( np mdłości sie już pojawiają)- wówczas
rewelacyjna jest woda mineralna, lub przegotowana - ale zimna z dużą ilością
kostek lodu- chłodzi żołądek skutecznie.
pzdr
Użytkownik "skalska" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przytylaś???

> roku.

> spada waga zas po amitriptilinie!!! tez niezly lek na migrene

niemycie sie ;)
wypadające włosy
albinosi
cytologia - gdzie w warszawie na ubezp?