impreza a wkurwienie autora

1. Data: 2004-06-06 21:07:47

Temat: impreza a wkurwienie autora
Od: "oloix rewolucje" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mieszkam w domu w ktorym mieszka rowniez jeden portugalczyk Nuno. pedalek
uwielbia sluchac 'nobody is perfect', obstawiam ze dodaje mu to otuchy. tyle
wstepem.
jest niedziela juz prawie noc a tu zjezdzaja sie chmara roznorodnego
buractwa i zasiada w biesiadnych nastrojach w ogrodzie za domem. rozparzylem
sie strasznie ale nie bede go opierdalal bo zrobilem to przedwczoraj to
dzisiaj pewnie jeszcze cierpi.
najgorsze jest to ze ja zaczynalem sie wlasnie zastanawiac ktora strona
przylozyc glowe do poduszki a tu to wlasnie buractwo przyjechalo-strasznie
chujowe uczucie jak ci ktos pokrzyzuje plany. no i gdzie tu
sprawiedliwosc???

na pocieszenie przyjmuje fotki od dziewczyn na maila ktory znajduje sie w
moje zajebistej co by nie bylo stopce.

--
¨~"°ş. oloix rewolucje .ş°"~¨
----------------------------- ogien w zylach i hell's bitchin'

1. Data: 2004-06-06 21:21:09

Temat: Re: impreza a wkurwienie autora
Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"oloix rewolucje" <o...@o...pl> wrote in message

> na pocieszenie przyjmuje fotki od dziewczyn na maila ktory znajduje sie w
> moje zajebistej co by nie bylo stopce.

Niezle cie popierdolilo!
Hehehehe, ktora ci przesle? Myslisz ze to agencja towarzyska? Zreszta tam
trzeba placic, a ty tutaj nie blyszczysz ani nickiem ani poziomem swoich
postow.
Dlatego sadze ze jedyna ktora przesle ci zdjecie to jakas nieudaczna, gruba
pokraka ktora nadaje z postpegeerowskiej wiochy, bo chce sie stamtad wyrwac
i szuka takiego pajaca-losia jak ty
Juz widze jak masz skrzynke zarzucona, pewnie admin do ciebie zadzwoni zebys
nie przesadzal, albo kolesie z NASKu, ze lacze zapierdalasz.........
Aha, jeszcze jedno: po co ci fotki dziewczyn skoro jednoznacznie wynika z
twoich wypocin zes pedal nie z tej ziemi???
--
Bluzgacz
GG: 5015

1. Data: 2004-06-06 21:36:51

Od: "oloix rewolucje" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> wrote in message
> [...]
> Aha, jeszcze jedno: po co ci fotki dziewczyn skoro jednoznacznie wynika z
> twoich wypocin zes pedal nie z tej ziemi???

co ty pierdolisz? po chuj niby dzwonil do ciebie chlop z nasku, pojebalo cie
do reszty? przeciez wiadomo ze nask ma w dupie czy zapierdalasz lacza czy
glodne kawalki, a tys biedaku kurwa myslal ze to nask, za duzo tego lykasz.
ja pierdole, po tym wstrzasie co ci dziewucha zafundowala i tych tabletkach
ostatnich zupelnie ci odjebalo. i jeszcze to ladowanie w dupe, mowilem kurwa
zostaw chlopa, niech se poszuka kogos innego, to tys sie kurwa uparl ze
bedziesz ruchany w dupe bo ciekaw jestes jak dziewucha miala. to jak byles
ciekaw to se tera kurwa masz. i nie placz mi wiecej, sam chciales. a jak
znam zycie to cie jeszcze namowi zebys pozwolil mu na siebie nasrac. no tego
nie zniese. ale kurwa zawsze cie ciagnelo do takich typkow hehe ;)

--
¨~"°o. oloix rewolucje .o°"~¨

1. Data: 2004-06-06 22:09:04

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tego
> nie zniese. ale kurwa zawsze cie ciagnelo do takich typkow hehe ;)

Masz racje, pojebalo mnie
Przyznam sie ze nie takiej odpowiedzi sie spodziewalem i po tym czym mnie
tutaj zmiazdzyles, juz wiem co zrobie bo nie jestem jednak taki jak Atlas
ktory potrafi sklepienie utrzymac
Wyjscie z tej sytuacji, po tym jak wskazales mi moj prymitywizm i glupote
jest jedno - skoncze ze soba, poniewaz twoj post unaocznil mi pewna znana
ale niedoceniana prawde, ze jedni ludzie sa glupsi od innych
Po tym co wlasnie napisales, jednoznacznie widac kto jest kim, wiec nie bede
sie dlugo zastanawial, obmyslilem nawet plan samobojstwa, ktore wyjdzie za
1szym razem, takze nie bede SERYJNYM SAMOBOJCA
Otoz stane na moscie, nad rzeka, przywiaze sobie do szyi line, tak dluga
zeby jej koniec siegal metr pod powierzchnie wody, nastepnie lykne garsc
prochow, obleje sie benzyna, podetne sobie zyly i siegne po pistolet
(kupiony od jakiegos gangstera), a nastepnie podpale sie i skocze w dol,
spadajac do wody, lina uszkodzi mi kark, gdy sie napnie, woda spowoduje ze
sie utopie, prochy ze zasne na zawsze, benzyna mnie znacznie uszkodzi,
podcite zyly sprawia ze sie wykrwawie, lecac strzele sobie ponadto w leb
Zrobie to poniewaz nie warto zyc, zostawie przestrzen dla takich wspanialych
i madrych ludzi jak ty
Z podatkow ktore placisz mniej kasy pojdzie na socjalne dla takich jak ja,
bedziesz zadowolony i nadal bedziesz mogl sie napawac zdjeciami dziewczat o
buziach jak brzoskwinie i jak Tomasz Mann pisal o "biodrach szerokich i
piersiach obfitych". Jestem tego pewien, bo wiem ze napewno ich sporo wysyla
maila i zdjecia do ciebie ja zas sie przyznam ze napisalem mojego posta z
czystej zazdrosci i glupoty a takze po to aby ci dokuczyc
Dlatego odchodze jak niepyszny i zostawiam cie w spokoju, zreszta i tak mi
nie odpiszesz bo zapewnie zawalony jestes kwadrylionami kilobajtow danych
ktore skladaja sie na na fotki ktore dostales i ktore pewnie analizujesz.
Sadze ze wiele z niech przedstawia dziewczyny, ktore z pewnoscia obdarza cie
uczuciem i zrobia przyslowiowa juz laske, zwlaszcza ze masz takie zyciowe
prawdy do przekazania, ktore sa zbyt smiale i zbyt gornolotne dla takiego
prostaka jakim ja jestem.
Ja, Bluzgacz.

1. Data: 2004-06-06 22:18:11

Od: "oloix rewolucje" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a wracajac do tematu, impreza w toku a ja nadal wkurwiony. nawet porzadnej
dupy nie ma:(

--
¨~"°o. oloix rewolucje .o°"~¨

1. Data: 2004-06-06 22:49:02

Od: "Nefryt" <N...@N...Com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie utopie, prochy ze zasne na zawsze, benzyna mnie znacznie uszkodzi,
> podcite zyly sprawia ze sie wykrwawie, lecac strzele sobie ponadto w leb

Strzelisz sobie juz po podpaleniu??? czy aby napewno masz na tyle silna
wole? ...a co jesli wykrwawisz sie i zabraknie Ci sily zeby pociagnac za
spust??? ...albo zasniesz na skutek przedawkowania prochow i zapomnisz
sie zapalic??? Bedziesz przed tym pic?
Ryzykowny ten Twoj plan :)

1. Data: 2004-06-07 04:51:12

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

> a wracajac do tematu, impreza w toku a ja nadal wkurwiony.

I dobrze ci tak!

Opamietaj sie, Jacek - jakiego ty slownictwa uzywasz!!!!!!!

Kaska

1. Data: 2004-06-07 13:48:03

Od: "ania foxy" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <> napisał w wiadomości
> [...]
> trzeba placic, a ty tutaj nie blyszczysz ani nickiem ani poziomem swoich

hehehe rozbawiłeś mnie D.ale masz rację:D
Avf

1. Data: 2004-06-14 23:49:34

Od: "shadowofdarknes" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" :

> [...]
> sie utopie, prochy ze zasne na zawsze, benzyna mnie znacznie uszkodzi,
> podcite zyly sprawia ze sie wykrwawie, lecac strzele sobie ponadto w leb

hehehe ...
przypomina mi to akcje z takiego filmu (hmmm..) chyba "poranek kojota" tam
też jakaś dziewczyna chciała popełnić samobójstwo i jej trochę nie wyszło
Tak samo pewnie Ty skoczysz z tego mostu, w drodze na dół benzyna zgaśnie
(bo to był szmelc w którym było więcej wody niż paliwa), poczym tak sie
wkurzysz że nie trafisz ;) z pistoletu. Jak już dolecisz to lina spadnie i
się wchrzanisz do wody opijając się jej i zwracając tą garść leków ;)))
hehehe....
nie będzie tak źle // replay ;))

( hłyt ...)
> Sadze ze wiele z niech przedstawia dziewczyny, ktore z pewnoscia obdarza
cie
> uczuciem i zrobia przyslowiowa juz laske,

błłuuhhahaha
Sorki Bluzgaczu, ale to jest niemożliwe !!
Bo jak przez neostrade można obciągnąć komuś ?? hehehe....

Oloiks zapewne ma wiele dziewczyn - imiona wszystkich kończą sie na .jpg
(hehehe). Nie wiem czy go to rajcuje czy nie - jego sprawa. Ale miłego
trzepania ;)

// Ja sie moge pochwalić hehe... mam ze 6 GB zdieć - BA ! filmików !! Z
laskami ;-) i to takimi że to głowa mała (i nie tylko ;-) ). Jak by co to
wal na priv hahaha !!!

/// zartowałem !! Ja wole jednak takie o biodrach ... (obojętne) i piersiach
... (obojętne) wystarczy żeby miała to coś czego sie nie da przekazać w 32
bitach . heh...

PS. Ale mnie rozwalił Twój text " nawet porzadnej dupy nie ma:( "
Jesteś żałosny.

1. Data: 2004-06-15 17:08:04

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"shadowofdarknes" <s...@w...pl> wrote in

> Jesteś żałosny.

Shadow...a ty znowu bez czapki chodzisz.

Dlaczego tak bardzo nadstawiasz dupe. Lubisz byc ponizany?

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo zaGGadaj - 1209534

Strona przyjaciela: http://panda.bg.univ.gda.pl/~sielim/plonk.htm?on=X8N
Qbfv