in vitro

1. Data: 2006-08-14 09:21:35

Temat: in vitro
Od: "Siupla" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ja w sprawie in vitro. Wiem, ze to bardzo droga sprawa. W granicach 20-30 tys.
zł? wraz z zaplodnieniem , badaniami i lekami.... czy tak?
Moze jednak dzis jest troche taniej?
Moze ktos zna obecne ceny i moglby oczywiscie anonimowo podac na tym forum...
Niby przegladam siec i rozne kliniki....
Ale chcialbym uzyskac informacje od osob , ktorych dotyczy ten problem
osobiscie.....

Pozdrawiam
Siupla

2. Data: 2006-08-14 13:08:32

Temat: Re: in vitro
Od: m...@w...pl (Marek M.) szukaj wiadomości tego autora

Mam znajomych, którzy borykali się z podobnym problemem.
Wiem, że znaleźli rozwiązanie. Dokładnie nie pamietam ale chyba w Gdansku
jest jakaś klinika lecząca bezpłodność.
Wiem, że leczyli sie kilka lat 3-4. Ale efekt był i jest mają piekną
córeczke.

Nikt z lekarzy nie dawał im szans problemy były po obu stronach jedynym
ratunkiem miała być metoda in vitro.
Ale znajeźli ta klinike i pomógł im jakiś profesor.

Niestety wiecej nic nie moge powiedzieć bo znajomi wyjechali rok temu do
USA i nie mam z nimi kontaktu.

Z tego co pomietam po stronie znajomego były aż dwa problemy:
- za mała ilość plemników (niewystarczająca do zapłodnienia)
- zbyt krótka żywotność
ze strony żony też były dwa problemy ale zbyt skomplikowane zebym
zapamietał ;-)

Pewnie nie na wiele przyda Ci się ten post ale warto poszukać tej kliniki.
TAk mi sie wydaje.

--
Wyslano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

3. Data: 2006-08-14 13:18:41

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Chyba chodzilo o ...
Klinika INVICTA
na ul. Rajskiej 10
w Gdańsku...
Trzeba bedzie ruszyc w te strone.....
A i problemy podobne.... przynajmniej po mojej stronie........
Pozdrawiam i dzieki
Marco z Trojmiasta

4. Data: 2006-08-14 16:24:12

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Siupla" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tys.
> zł? wraz z zaplodnieniem , badaniami i lekami.... czy tak?

raczej 10-15 tys., choc to tez niemalo. napisz tu:

5. Data: 2006-08-15 14:05:46

Od: greendestiny <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14 Aug 2006 11:21:35 +0200 *Siupla* napisał/a:

> [...]
> Niby przegladam siec i rozne kliniki....
> Ale chcialbym uzyskac informacje od osob , ktorych dotyczy ten problem

Koszty są uzależnione od koniecznych badań, kliniki, wybranych leków i
ich dawek. Liczyć się również trzeba z tym, że w większości przypadków
potrzeba kilku podejść, czasem jednak mimo to się nie udaje.
Wiele inforamcji uzyskasz tu: <http://www.nasz-bocian.pl>

--
Z pozdrowieniami greendestiny
http://www.greendestiny.de

6. Data: 2006-08-16 06:45:26

Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

dzieki, dzieki

7. Data: 2006-08-26 23:54:51

Od: "kiepuc" <m...@m...merde> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tys.
> zł? wraz z zaplodnieniem , badaniami i lekami.... czy tak?

niestety, nie jest taniej:(

> [...]
> Niby przegladam siec i rozne kliniki....
> Ale chcialbym uzyskac informacje od osob , ktorych dotyczy ten problem

Gdansk odradzam, znam ta klinike i np. nie wykryli przyczyny bezplodnosci
(zespolu policystycznych jajnikow i zrostow w jajowodach), za to polecam
osrodek bialostocki, duze sukcesy, standard zagraniczny, niestety ceny takie
jak podajesz (20-30 tys pln)...

pozdrawiam i sukcesow zycze!

przeszczep serca a biurokracja
Mierzenie poziomu cukru glukometrem
Obrzek mózgu
Pękające naczynka, 41 stopni gorączki - Pomocy!