indeks indeksowi nierowny:((

11. Data: 2004-02-03 20:36:54

Temat: Re: indeks indeksowi nierowny:((
Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> napisał w wiadomości
news:opr2s74gou3k6iys@news.o2.pl...

> mowic 70%. Dlatego w mianowniku jest 100. Bo IG jest procentem.

ok, też tak to rozumiem

> To ma byc zart?

Nie no czemu, przecież się tym interesujesz?
Chyba muszę oglądać ze wszystkich stron
każde napisane słówko. Zaczynam rozumieć
dlaczego Wiedźma tak wyraźnie zaznaczyła, że się nie czepia :)

pozdrawiam Chaciur

12. Data: 2004-02-04 14:14:41

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Feb 2004 19:00:28 +0100, MarekF <m...@a...i.p.pl> napisał:

> [...]
> Tak, jak wyznaczanie IG i LG, jest zrozumiale /metoda pomiarow z krzywej
> cukrowej/, tak wyznaczanie sredniego IG potrawy skladajacej sie z kilku
> produktow, jest IMHO bledne. Z tego co przeczytalem, to srednie IG
> potrawy
> czy obiadu oblicza sie tylko z produktow zawierajace W.
> Nie rozumiem, dlaczego nie mozna obliczas sredniego IG np dla dwoch
> produktow, ktory jeden zawiera W, a drugi nie. Wg mnie z polaczenia
> takich
> produktow powstaje nowy produkt, ktory ma okreslona ilosc W.

Eeee? Jesli produkt nie zawiera wegli to ma chyba zaden ideks glikemiczny
wiec co chcialbys obliczac???

--
[s(00)mal]---[gg: 1337396]---[zepsute HP-820:((]
"Młodzieniec zanurzył się w Duszy Świata i ujrzał, że Dusza Świata jest

13. Data: 2004-02-04 15:32:41

Od: "MarekF" <m...@a...i.p.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Eeee? Jesli produkt nie zawiera wegli to ma chyba zaden ideks glikemiczny
> wiec co chcialbys obliczac???

Jezeli masz dwa/lub 3/ produkty ktore zawieraja W, mieszasz je i jest sposob
obliczenia sredniego IG.
Jezeli mieszasz dwa produkty /lub 3/ z ktorych jeden nie zawiera W,
obliczasz srednie IG, nie biorac pod uwage produktu ktory nie zawiera W.
Mialem na mysli taki przyklad:
1.
kawa zaw. 0,3g W w 100g/ 200g tj 0,6g W
+cukier zaw. 99g W w 100g /15g tj 14,9g W
Srednie IG obliczone bedzie mniejsze od IG cukru.
Oczywiscie kawa - napar bez cukru w tabelach IG pewnie ma IG=0, ale zawiera
minimalna ilosc W.
2.
Woda 200g
+ cukier 15g.
IG wody z cukrem bedzie mialo IG cukru, bo wody jako produktu bez W, nie
bierze sie pod uwage.
Pozdrawiam
maf

14. Data: 2004-02-04 18:29:25

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Feb 2004 21:36:54 +0100, Chaciur <gchat@na_wp.pl> napisał:

> Nie no czemu, przecież się tym interesujesz?

Po tej wiadomosci, ze wiecej sie spali cwiczac niz myslac o tym
pomyslalem, ze nie lubisz mnie za bardzo;)

> Chyba muszę oglądać ze wszystkich stron
> każde napisane słówko. Zaczynam rozumieć
> dlaczego Wiedźma tak wyraźnie zaznaczyła, że się nie czepia :)

Nie, no nie musisz. Juz wszystko jasne...

15. Data: 2004-02-04 21:28:06

Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po tej wiadomosci, ze wiecej sie spali cwiczac niz myslac o tym
> pomyslalem, ze nie lubisz mnie za bardzo;)

Wręcz przeciwnie. Może nie jestem zbyt delikatny
ale trzeba przyznać, że rada była pierwszego sorta.;)

No to się cieszę :))

pozdrawiam Chaciur

16. Data: 2004-02-05 08:52:37

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba muszę oglądać ze wszystkich stron
> każde napisane słówko. Zaczynam rozumieć
> dlaczego Wiedźma tak wyraźnie zaznaczyła, że się nie czepia :)

dokładnie:-) lepiej dmuchac na zimne, niż wywołać jakąś niezamierzoną
kłótnię;-) Tylko nie chciałabym być zmuszona pisać tego pod każdym swoim
postem:-) Na razie wybiorę te bardziej dwuznaczne;-)

pzd. Wiedzma

> pozdrawiam Chaciur

PS Ale i tak nie uwierzyłeś, jak odpisywałeś na tamtego mojego posta, że to
nie miało być czepianie się, co?;-p

17. Data: 2004-02-05 09:43:17

Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiedźma wrote:

> dokładnie:-) lepiej dmuchac na zimne, niż wywołać jakąś niezamierzoną
> kłótnię;-) Tylko nie chciałabym być zmuszona pisać tego pod każdym swoim
> postem:-) Na razie wybiorę te bardziej dwuznaczne;-)

Może czas zmontować sobie jakąś sygnaturkę :)

> PS Ale i tak nie uwierzyłeś, jak odpisywałeś na tamtego mojego posta, że to
> nie miało być czepianie się, co?;-p

Bo byś się w końcu może przyznała, co?

A zauważyłaś jak mi dobrze idzie z ruchem wirowym Ziemi?
Albo mi się zdaje albo dni są coraz dłuższe ;)

--
pozdrawiam Chaciur
staram się nie czepiać a wychodzi jak widać,

18. Data: 2004-02-05 10:52:04

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może czas zmontować sobie jakąś sygnaturkę :)

ehh, to chyba nie dla mnie
lubię czasem zmieniać podpis, nie chcę zostawiać tego komputerowi:-)

> Bo byś się w końcu może przyznała, co?

:-)
ja dalej nie wiem, czemu podałeś ile jest węgli w akurat 120 g arbuza, a nie
w 100, i przyznam szczerze, że spać mi to po nocach nie daje:-)))))))

> A zauważyłaś jak mi dobrze idzie z ruchem wirowym Ziemi?
> Albo mi się zdaje albo dni są coraz dłuższe ;)

Myślałam, że to doba miała byc dłuższa, nie same dni:-p Grypa już mi
przeszła i miałam dołączyć, tylko nie wiem za bardzo, jak się do tego
zabrać:-)
Swoją drogą, nie wiedziałam, że to Tobie zawdzięczamy co roku więcej światła
na wiosnę:-)

> pozdrawiam Chaciur
> staram się nie czepiać a wychodzi jak widać,
> proszę o wybaczenie

hehe

pzd. Wiedzma:-)

19. Data: 2004-02-05 16:10:00

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Feb 2004 16:32:41 +0100, MarekF <m...@a...i.p.pl> napisał:

> [...]
> Srednie IG obliczone bedzie mniejsze od IG cukru.
> Oczywiscie kawa - napar bez cukru w tabelach IG pewnie ma IG=0, ale

Ma na pewno wiekszy IG, gdyz podnosi poziom glukozy... i to nawet niezle
mimo iz nie ma duzo W...

> [...]
> Woda 200g
> + cukier 15g.
> IG wody z cukrem bedzie mialo IG cukru, bo wody jako produktu bez W, nie

Eee, no bo woda zaiste nie podniesie poziomu cukru...

20. Data: 2004-02-05 16:15:10

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

"Młodzieniec zanurzył się w Duszy Świata i ujrzał, że Dusza Świata jest
częścią Duszy Boga, a Dusza Boga jest jego własną duszą. I odtąd mógł

Paski Keto-Diastix
chce schudnac!!
calkiem NTG
co ze spotkaniem wrocławskim?