chce schudnac!!

1. Data: 2004-02-02 15:44:05

Temat: chce schudnac!!
Od: "Marcin Strzelecki" <m...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, jestem nowy na grupie i mam dosyc powazny problem. Nigdy nie
nalezalem do osob szczuplych. Od szkoly podstawowej mialem problemy z waga
ktora to wachala sie raz w gore, raz w dol. jeszcze rok temu udalo mi sie
(dzieki narkotykom) zrzucic wage do okolo 95 KG niestety (a raczej na
szczescie) od wlasnie roku jestem czysty i nic nie biore, a przez to moja
waga siegnela teraz... nawet niewiem, ale napewno okolo 120 kg. mam 20 lat i
178 cm wzrostu. stosowalem juz rozne diety i rozne kuracje ale ze wszystkimi
mialem ten sam problem: dzialaly zbyt wolno!! Jestem osoba bardzo
neicierpliwa i jezeli nie widze efektow jakiegos dzialania, odrzucam je. Nie
intreresuja mnie diety gdzie moge schudnac 5 czy 10 kg rocznie, gdyz z
takimi efektami to wage 80-90 kg uzyskam za 3-4 lata co mnei w cale nie
satysfakcjonuje, nie napawa optymizmem, a tym bardziej nie dodaje sil do
walki z moja otyloscia. Czytalem ze duze znaczenie ma grupa krwi. to o co
prosze to pomoc w znalezieniu diety, nawet drastycznej (stosowalem juz
glodowki czy metody stosowane przy bulimi).

spodziewane efekty: 7-10 kg miesiecznie (lub wiecej)

moje dane:
Mezczyzna, 20 lat, 178 cm wzrostu, waga okolo 120 kg, grupa krwi 0 rh+,
astmatyk - alergik.

mieszkam w centrum miasta, wiec jakiekolwiek pobieganie z rana raczej
odpada. cwiczenia ogolne jak najbardziej, tylko jakie? (mysle o takich, przy
ktorych spala sie najwiecej tluszczu). kiedys bylem w sekscji rugby ale ze
wzgledu na astme musialem zrezygnowac. uprawialem takze boks/tai-boks
amatorsko (czyli dla siebie bez zadnego trenera) przez jakies pol roku.

mam duza motywacje! (dla siebie ze wzgledu na zdrowie oraz dla Ukochanej
kobiety przy ktorej wygladam strasznie)

z gory dziekuje za wszelka pomoc.

ps. wlasnie gotuje przenice, pzretestuje chyba te diete przez 2 tygodnie i
zoabcze jak bedzie.

2. Data: 2004-02-02 16:10:39

Temat: Re: chce schudnac!!
Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 2 Feb 2004 16:44:05 +0100, na pl.misc.dieta, Marcin Strzelecki
napisał(a):

> stosowalem juz rozne diety i rozne kuracje ale ze wszystkimi
> mialem ten sam problem: dzialaly zbyt wolno!!

Szybki spadek wagi opłacisz efektem jojo, obwisłą skórą i prawdopodobnie
złym samopoczuciem.

> Jestem osoba bardzo
> neicierpliwa i jezeli nie widze efektow jakiegos dzialania, odrzucam je.

Też jestem niecierpliwa, ale dotarło juz do mnie, że skoro sie tyje przez
lata, to nie ma mowy, żeby stać się szczupłym w tydzień, ani nawet w
miesiąc. Popracuj nad cnotą cierpliwości, koniecznie :)

> Nie
> intreresuja mnie diety gdzie moge schudnac 5 czy 10 kg rocznie

To trochę byłoby za wolno, IMO. Fakt.

> Czytalem ze duze znaczenie ma grupa krwi.

Zdania są podzielone. Są zwolennicy tej teori i przeciwnicy.
Ale zawsze możesz spróbować stosując jakąś konkretną dietę, skorzystać z
zaleceń Adamo, które podaje dla poszczególnych grup krwi w książkach
"Jedz zgodnie ze swoją grupą krwi" i "Żyj zgodnie ze swoją grupą krwi".
Moim zdaniem, jeśli już, to warto uwzględnić jego zalecenia wyłącznie na
bazie innej, bardziej konkretnej diety.

> to o co
> prosze to pomoc w znalezieniu diety, nawet drastycznej (stosowalem juz
> glodowki czy metody stosowane przy bulimi).

A efekt ? Tyjesz coraz bardziej. Nie stosuj NIGDY więcej takich metod, nie
tędy droga.
Przejrzyj archiwum tej grupy. Znajdziesz tam mnóstwo rad, wskazówek,
podpowiedzi. Przede wszystkim poczytaj FAQ, bo pytań podobnych do Twojego
przewija się mnóstwo, co trochę:
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/dieta/faqdieta.htm

Moje propozycje dla Ciebie: Dieta Atkinsa, Dieta Optymalna, Montignac.
_Ewentualnie_ Dieta Życia Mai Błaszczyszyn. O wszystkich znajdziesz dużo
informacji w archiwum, czyli np tutaj:
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,1.html?group=pl.mis
c.dieta

> ps. wlasnie gotuje przenice, pzretestuje chyba te diete przez 2 tygodnie i
> zoabcze jak bedzie.

A jak ma być ? Coś tam schudniesz, i natychmiast po zaprzestaniu diety,
przytyjesz ;]

--
Eva Sheers

3. Data: 2004-02-02 16:47:30

Od: "lucid [Tomek]" <t...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

> (dzieki narkotykom) zrzucic wage do okolo 95 KG niestety (a raczej na

z ciekawosci :) jakim ?:)

> [...]
> mialem ten sam problem: dzialaly zbyt wolno!! Jestem osoba bardzo
> neicierpliwa i jezeli nie widze efektow jakiegos dzialania, odrzucam je.

ok efekty ;) ale patrzysz codziennie na wage? to hm popros swoja piekna
(nizej piszesz ze takowa posiadasz :) zeby zabierala Ci wage i oddawala po
14 dniach na 1 dzien, wtedy mozesz wypatrywac ewentualne efekty, powiedzmy
okolo 2 kg spadku wagi (co nie jest malo, bo po 2 miesiacach masz ~10 kg
mniej)
patrzenie codziennie na wage to bzdura, a jak tak Ci sie podoba to
sfotografuj ja i powies zdjecie nad lozkiem :)

> spodziewane efekty: 7-10 kg miesiecznie (lub wiecej)

raczej 5, bo wiecej jest malo realne (tzn mozliwe, juz nie bede Ci marudzil
o zadnym jo-jo tylko o samopoczuciu :) czlowiek jest slabszy z dnia na
dzien, coraz wiekszy pesymizm, niemozliwosc koncentracji itp.. [pisane z
doswiadczenia ;) naprawde mozna samemu sobie dolek wykopac ;)]

> mieszkam w centrum miasta, wiec jakiekolwiek pobieganie z rana raczej
> odpada. cwiczenia ogolne jak najbardziej, tylko jakie? (mysle o takich,
przy

hm przy 120 kg na 178 cm bieganie odpada, pomysl o kolanach stawach itp ;)
odpada nawet w najbardziej amortyzujacych butach po najbardziej miekkiej
nawierzchni :)
Nie wiem za bardzo co mozesz zrobic, wlaz do jakies klatki i polaz sobie po
pietrach tak z 10 min, gwarantuje Ci ze sie zmachasz strasznie ;)
kup karnet na basen (centrum miasta, nie powinien byc problem:) wychodz na
spacery od czasu do czasu, chociazby idac do sklepu - idz do innego sklepu,
ktory jest DALEJ :)

i przede wszystkim odetnij sie calkowicie od slodyczy i napojow gazowanych
(ponoc niektorym ciezko, mi to przyszlo dosyc latwo nie wiem czemu :)
sprobuj moze Tobie tez sie uda :)

bedac w pubie ze znajomymi zamiast duzego zywca wez zubrowke z sokiem czy
cos ;) i zadnych paluszkow i czipsow ;P

> mam duza motywacje! (dla siebie ze wzgledu na zdrowie oraz dla Ukochanej
> kobiety przy ktorej wygladam strasznie)

powodzenia ;)

pozdrawiam,
Tomek

4. Data: 2004-02-02 18:27:47

Od: "Marcin Strzelecki" <m...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Evunia" wrote

> Szybki spadek wagi opłacisz efektem jojo, obwisłą skórą i prawdopodobnie
> złym samopoczuciem.

Wedlug mnie efekt jo-jo zaistnieje nawet przy bardzo wolnym spadku wagi.
Poprostu po jakims czasie kiedy juz zdecyduje ze koniec diety bo schudlem
wystarczajaco duzo, zaczne jesc rzeczy ktore mi smakuja, ktore lubie i
spowrotem naviore masy i nie ma tu znaczenia czy schudne wczesniej 10 kg w
pol roku czy w miesiac.

> Też jestem niecierpliwa, ale dotarło juz do mnie, że skoro sie tyje przez
> lata, to nie ma mowy, żeby stać się szczupłym w tydzień...

Ja nie tyje latami, potrafie przytyc 10 kg w ciagu tygodnia, dwuch.

> Przejrzyj archiwum tej grupy. Znajdziesz tam mnóstwo rad, wskazówek,
> podpowiedzi. Przede wszystkim poczytaj FAQ, bo pytań podobnych do Twojego
> [...]

Archiwa przegladalem, i nienznalazlem tam nic co by moglo mi pomoc
(prawdopodobnie nie szukalem zbyt dokladnie). uwazam jednak ze kazdy
czlowiek jest indywidualny i nie mozna uogulniac ani szufladkowac. wydaje
mi sie ze istota mojego problemu jest raczej psychika.
poprostu jestem uzalezniony od nadmiernego jedzenia, dlatego robie sobie te
diete pszeniczna, gdyz zawiera duzo blonnika (on chyba sie nie trawi jak
dobzre pamietam), przez co bede mogl byc najedzony a nie przyjmowac zbytniej
ilosci kalorii, ktore beda pobierane z nagromadzonego tluszczu (tak to sobie
wymyslilem :) )

pzregladne i poczytam.

Dziekuje bardzo za pomoc.

5. Data: 2004-02-02 18:39:34

Od: "Marcin Strzelecki" <m...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

"lucid [Tomek]" wrote in message

> z ciekawosci :) jakim ?:)

Amfetamina... historia jest dluga i nie na te grupe.

> ok efekty ;) ale patrzysz codziennie na wage? to hm popros swoja piekna
> (nizej piszesz ze takowa posiadasz :) zeby zabierala Ci wage i oddawala po
> 14 dniach na 1 dzien...

Wlasnie nie. nigdy nie patrzalem na wage (moze kilka razy w zyciu). efektem
jest dla mnie to jak wygladam, to ile mi zniklo cm w pasie czy w udach. to
czy mi brzuch nie sterczy etc. waga jest bardzo mylna (dla przykladu moj
znajomy wazy 100 kg, ma okolo 180 cm i w ogole nie widac po nim zeby mial
jaki kolwiek nadmiar tluszczyku). tak mam piekna :)

> hm przy 120 kg na 178 cm bieganie odpada, pomysl o kolanach stawach itp ;)
> odpada nawet w najbardziej amortyzujacych butach po najbardziej miekkiej
> nawierzchni :)

Z bieganiem nie mam problemow (stawy kolana etc.) wieksze problemy mam z
bardzo szybkim chodzeniem (albo poprostu szybkim) bola mnie jak by
piszczele.

> [...]
> sprobuj moze Tobie tez sie uda :)
>
> bedac w pubie ze znajomymi zamiast duzego zywca wez zubrowke z sokiem czy

za slodyczami problemu nie bedzie.. lubie czekoladki i lody (chyba jak
kazdy) ale nie przesadzam z ich iloscia, duzo wiekszym problemem moga byc
chipsy... jestem chipsowym maniakiem.. ale sadze ze dam rade. co do napojow
gazowanych... zaliczamy tu tez czysta wode gazowana?

> powodzenia ;)

Dziekuje

> pozdrawiam,
> Tomek

rownierz pozdrawiam
Marcin :)

6. Data: 2004-02-02 19:19:28

Temat: ja tez
Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Feb 2004 16:44:05 +0100, Marcin Strzelecki
<m...@w...ps.pl> napisał:

> Witam, jestem nowy na grupie i mam dosyc powazny problem. Nigdy nie
> nalezalem do osob szczuplych. Od szkoly podstawowej mialem problemy z
> waga
> ktora to wachala sie raz w gore, raz w dol.

Jak u mnie:)

> [...]
> wszystkimi
> mialem ten sam problem: dzialaly zbyt wolno!!

oo... tez tak mam, ze nie moge dlugo czekac na efekty

> [...]
> walki z moja otyloscia.

> Czytalem ze duze znaczenie ma grupa krwi.

bzdura...

> to o co
> prosze to pomoc w znalezieniu diety, nawet drastycznej (stosowalem juz
> glodowki czy metody stosowane przy bulimi).
>
> spodziewane efekty: 7-10 kg miesiecznie (lub wiecej)

Hmm... nie chcesz diet przy ktorych chudniesz 10kg/rok, ale nie pociagaja
cie tez takie, ktore dadza ci -30kg w rok?? Nie sadze by tyle dalo by sie
schudnac np. na MM (a to chcialbym ci polecic).

> moje dane:
> Mezczyzna, 20 lat, 178 cm wzrostu, waga okolo 120 kg, grupa krwi 0 rh+,
> astmatyk - alergik.

Mam 5 lat i 30 kg mniej...

> mieszkam w centrum miasta, wiec jakiekolwiek pobieganie z rana raczej
> odpada.

Bieganie chyba ogolnie odpada. zbyt duze uszkodzenie dla kolan... tak mi
sie wydaje. Sam nie biegam z tego wzgledu...

> cwiczenia ogolne jak najbardziej, tylko jakie? (mysle o takich, przy
> ktorych spala sie najwiecej tluszczu).

Chyba nie wazne jest bezposrednio cwiczenie tylko jego intensywnosc. Twoj
puls w cwiczeniu powinien wynosic 140-160 bpm:) Przy czym wysilek powinien
trwac ponad pol godziny by byl efektywny.

> mam duza motywacje! (dla siebie ze wzgledu na zdrowie oraz dla Ukochanej
> kobiety przy ktorej wygladam strasznie)

perfekcyjny swiat:) Kobieta ktora pokochala grubaska, a ten w nagrode
schudnal dla niej.

> ps. wlasnie gotuje przenice, pzretestuje chyba te diete przez 2 tygodnie
> zoabcze jak bedzie.

A jaka to dieta?

--
[s(00)mal]---[gg: 1337396]---[HP-820]
"I zwątpienie w labiryntach samotności...;(" -Grammatik/Wiatrucień

7. Data: 2004-02-02 19:32:48

Od: b...@w...serwery.pl (Basiou) szukaj wiadomości tego autora

Marcinie,
Od polowy listopada zabralam sie za siebie. Mam taki sam problem jak
Ty.
Zawzielam sie i najpierw dotarlam do enokrynologa. Tam w ramach badan
naukowych zalozono mi kartoteke i zrobiono wszystkie potrzebne badania
(majatek wybuliłabym za same hormony). Pani docent zdiagnozowala mnie
na podstawie tego. Okazalo sie, ze wszystkie diety 1000 kcal moge sobie o kant
tylka, wiesz co zrobic :) Od tego czasu jestem na montignacu i chudne
srednio 1 kg tygodniowo (byloby ciutke wiecej, ale czasem schrupie cos
niedozwolonego). Zaczynam czerpac radosc z chudniecia, poki co
oszczedzony jest mi nawet dół przed okresem (a jest zima, pora dosc
depresyjna) :) NIgdy bym nie pomyslala, ze
mozna jesc smacznie, do woli (oczywiscie przestrzegajac zasad) a przy
tym czuc sie tak dobrze i szybko chudnac. Po dwoch tygodniach apetyt
zmiejszyl mi sie o polowe, skora nie wisi bo ma czas aby dojsc do
siebie :) Za to spodnie wisza na tylku. Od dawna jem polowe tego co
przed kilkoma miesiacami a mam uczucie sytosci jak kiedys (zolodek sie
skurczyl?).
Nie mam wiedzy medycznej, ale polecam Ci to, co mi pomaga. Jesli masz
ochote sprobowac to poczytaj nt. tej metody i do dziela. Moze na
poczatku wyglada to troche skomplikowanie, ale potem wchodzi w krew
bardzo szybko. Zawsze mozesz sie przeciez poradzic ludzi jesli chodzi
o skladniki, przepisy.
Powodzenia :)

--
Best regards,
Basiou mailto:b...@w...serwery.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

8. Data: 2004-02-02 19:37:26

Temat: Re[2]: chce schudnac!!
Od: b...@w...serwery.pl (Basiou) szukaj wiadomości tego autora

Zaponialam dodac, ze chodze na spacery, staram sie dosc duzo chodzic,
zamiast np. podjezdzac autobusem. I regularnie, raz w tygodniu chodze
na basen, ale on mi moze chyba tylko pomoc w ladnym chudnieciu a nie
chudnieciu jako takim. Poza tym, poki co nie chce mi sie cwiczyc w
domu ;-]

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

9. Data: 2004-02-02 20:47:09

Temat: Re: ja tez
Od: "Marcin Strzelecki" <m...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

"s(00)mal" wrote

> Hmm... nie chcesz diet przy ktorych chudniesz 10kg/rok, ale nie pociagaja
> cie tez takie, ktore dadza ci -30kg w rok?? Nie sadze by tyle dalo by sie
> schudnac np. na MM (a to chcialbym ci polecic).

30kg w rok to nie duzo... ale.. mozesz mi przyblizyc te diete? jaka jest
pelna nazwa?

> Mam 5 lat i 30 kg mniej...

Mlody jestes :)

> perfekcyjny swiat:) Kobieta ktora pokochala grubaska, a ten w nagrode
> schudnal dla niej.

poznalismy sie jak wygladalem jeszcze w miare dobzre :) poprostu chce byc
dla niej bardziej atrakcyjny, ale glownie chce to zrobic dla Siebie.

> A jaka to dieta?

oczyszczajaca. rozgotowuje sie pszenice, ladujesz w sloiki i do lodowki.
wstajesz rano bierzesz sloik ladujesz tyle przenicy ile chcesz do miski i
jesz :) na obiad znowu sloik i pzrenica i na kolacje tak samo i tak przez
tydzien, dwa. (tak mi sie wydaje, testuje ja wlasnie)

pozatym zaczynam sie zastanwiac nad ta dieta optymalna (zywienie optymalne)

pozdrawiam
Marcin

10. Data: 2004-02-03 09:22:09

Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Strzelecki" <m...@w...ps.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> z gory dziekuje za wszelka pomoc.
>
> ps. wlasnie gotuje przenice, pzretestuje chyba te diete przez 2 tygodnie i

Zerwij se wiezadlo krzyzowe i po problemie -20kg w 1/2 roku.

calkiem NTG
co ze spotkaniem wrocławskim?
dobra wiadomosc dla kawoszy...?
czekolady light