Re: chce schudnac!!

From: Evunia <j...@s...net>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: chce schudnac!!
Date: Mon, 2 Feb 2004 17:10:39 +0100

Mon, 2 Feb 2004 16:44:05 +0100, na pl.misc.dieta, Marcin Strzelecki
napisał(a):

> stosowalem juz rozne diety i rozne kuracje ale ze wszystkimi
> mialem ten sam problem: dzialaly zbyt wolno!!

Szybki spadek wagi opłacisz efektem jojo, obwisłą skórą i prawdopodobnie
złym samopoczuciem.

> Jestem osoba bardzo
> neicierpliwa i jezeli nie widze efektow jakiegos dzialania, odrzucam je.

Też jestem niecierpliwa, ale dotarło juz do mnie, że skoro sie tyje przez
lata, to nie ma mowy, żeby stać się szczupłym w tydzień, ani nawet w
miesiąc. Popracuj nad cnotą cierpliwości, koniecznie :)

> Nie
> intreresuja mnie diety gdzie moge schudnac 5 czy 10 kg rocznie

To trochę byłoby za wolno, IMO. Fakt.

> Czytalem ze duze znaczenie ma grupa krwi.

Zdania są podzielone. Są zwolennicy tej teori i przeciwnicy.
Ale zawsze możesz spróbować stosując jakąś konkretną dietę, skorzystać z
zaleceń Adamo, które podaje dla poszczególnych grup krwi w książkach
"Jedz zgodnie ze swoją grupą krwi" i "Żyj zgodnie ze swoją grupą krwi".
Moim zdaniem, jeśli już, to warto uwzględnić jego zalecenia wyłącznie na
bazie innej, bardziej konkretnej diety.

> to o co
> prosze to pomoc w znalezieniu diety, nawet drastycznej (stosowalem juz
> glodowki czy metody stosowane przy bulimi).

A efekt ? Tyjesz coraz bardziej. Nie stosuj NIGDY więcej takich metod, nie
tędy droga.
Przejrzyj archiwum tej grupy. Znajdziesz tam mnóstwo rad, wskazówek,
podpowiedzi. Przede wszystkim poczytaj FAQ, bo pytań podobnych do Twojego
przewija się mnóstwo, co trochę:
http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/dieta/faqdieta.htm

Moje propozycje dla Ciebie: Dieta Atkinsa, Dieta Optymalna, Montignac.
_Ewentualnie_ Dieta Życia Mai Błaszczyszyn. O wszystkich znajdziesz dużo
informacji w archiwum, czyli np tutaj:
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,1.html?group=pl.mis
c.dieta

> ps. wlasnie gotuje przenice, pzretestuje chyba te diete przez 2 tygodnie i
> zoabcze jak bedzie.

A jak ma być ? Coś tam schudniesz, i natychmiast po zaprzestaniu diety,
przytyjesz ;]

--
Eva Sheers