Re: chce schudnac!!

From: "Marcin Strzelecki" <m...@w...ps.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: chce schudnac!!
Date: Mon, 2 Feb 2004 19:27:47 +0100

"Evunia" wrote

> Szybki spadek wagi opłacisz efektem jojo, obwisłą skórą i prawdopodobnie
> złym samopoczuciem.

Wedlug mnie efekt jo-jo zaistnieje nawet przy bardzo wolnym spadku wagi.
Poprostu po jakims czasie kiedy juz zdecyduje ze koniec diety bo schudlem
wystarczajaco duzo, zaczne jesc rzeczy ktore mi smakuja, ktore lubie i
spowrotem naviore masy i nie ma tu znaczenia czy schudne wczesniej 10 kg w
pol roku czy w miesiac.

> Też jestem niecierpliwa, ale dotarło juz do mnie, że skoro sie tyje przez
> lata, to nie ma mowy, żeby stać się szczupłym w tydzień...

Ja nie tyje latami, potrafie przytyc 10 kg w ciagu tygodnia, dwuch.

> Przejrzyj archiwum tej grupy. Znajdziesz tam mnóstwo rad, wskazówek,
> podpowiedzi. Przede wszystkim poczytaj FAQ, bo pytań podobnych do Twojego
> przewija się mnóstwo, co trochę:
> http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/dieta/faqdieta.htm

Archiwa przegladalem, i nienznalazlem tam nic co by moglo mi pomoc
(prawdopodobnie nie szukalem zbyt dokladnie). uwazam jednak ze kazdy
czlowiek jest indywidualny i nie mozna uogulniac ani szufladkowac. wydaje
mi sie ze istota mojego problemu jest raczej psychika.
poprostu jestem uzalezniony od nadmiernego jedzenia, dlatego robie sobie te
diete pszeniczna, gdyz zawiera duzo blonnika (on chyba sie nie trawi jak
dobzre pamietam), przez co bede mogl byc najedzony a nie przyjmowac zbytniej
ilosci kalorii, ktore beda pobierane z nagromadzonego tluszczu (tak to sobie
wymyslilem :) )

c.dieta

pzregladne i poczytam.

Dziekuje bardzo za pomoc.