chce schudnac!!

101. Data: 2004-02-06 11:37:16

Temat: Re: ja tez
Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dość często o takich bardzo miłych stanach, hm.....nazwijmy to: duchowych,
> graniczących z euforią, piszą początkujący atkinsowcy.

to ta osławiona ketoza, czy coś pomieszałam?

> U mnie podobnie :) Marność entelektualna to raczej była, ale czego się nie
> robi dla zdrowia i urody ;-)
> Natomiast, muszę szczerze przyznać, że mój szanowny małżonek, który
ciągnął
> dużo dłuższe głodówki (po 2 tyg), chodził "pół metra nad chodnikiem" jak
> mawia młódź.(...)

Ja to tak raczej z ciekawości, no ale krócej to trwało. Czytałam, że przy
dłuższych głodówkach trzeba konsultacji z lekarzem, więc nie przesadzałam. A
może trzeba było:-)

pzd. Wiedzma:-)

102. Data: 2004-02-06 12:07:02

Od: "Iza Radac'" <i...@i...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiedźma" <w...@t...pl> napisał:
duchowych,

> to ta osławiona ketoza, czy coś pomieszałam?

Zapewne o nią chodzi. Już kiedyś pytałam o związki ketozy ze stanami euforii
i nadpobudliwości (tej dobrze rozumianej), ale coś cicho było ;>

> Czytałam, że przy
> dłuższych głodówkach trzeba konsultacji z lekarzem, więc nie przesadzałam.
> może trzeba było:-)

Takie głodówki pod kontrolą lekarską są dość modne w krajach dobrobytu,
istnieją kliniki specjalizujące się w tym temacie.
We wczorajszej Wyborczej Paweł Czapiewski, nasz medalowy 800-metrowiec, w
artykule "Dostaję kopa" opowiada o diecie cud, która pozwoliła mu na
osiągnięcie niesamowitej formy. Ta dieta to rodzaj głodówki, na której
stracił aż 7 kg, ale zyskał, jak pokazały wyniki, sporo wigoru i energii.

Generalnie wszystko jest o wiele prostsze, gdy do głodówki przystępują osoby
zdrowe, dość młode i gdy głodówka nie trwa dłużej niż tydzień.

pozdr, I.

103. Data: 2004-02-06 19:57:34

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 6 Feb 2004 10:42:18 +0100, Wiedźma <w...@t...pl> napisał:

> właśnie byłam ciekawa, co nowego odkrył Chrystus na pustyni. Bo to, że
> był
> Synem Bożym, wiedział już jako dziecko.

A kto mu to powiedzial? Maryja?

> W każdym razie mi sie ten pobyt na pustyni kojarzył głównie z diabłem,
> który
> kusił Chrystusa, a On się nie dał, więc raczej porównywałam to do jakichś
> wizji.

A moze diabel to tylko metafora? Moze Jezus bil sie z myslami tych ludzi,
ktorzy twierdzili, ze czlowiek nie moze byc synem Bozym?

--
[s(00)mal]---[gg: 1337396]---[zepsute HP-820:((]
"Młodzieniec zanurzył się w Duszy Świata i ujrzał, że Dusza Świata jest

104. Data: 2004-02-07 09:09:11

Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> napisał w wiadomości

Ale klawy wątek bracie :)

> A kto mu to powiedzial? Maryja?

Podobno jeżeli dziecko było poczęte przed ślubem,
to mówiło się iż poczęło się z ducha, może
w tym jest odpowiedź?

> A moze diabel to tylko metafora? Moze Jezus bil sie z myslami tych ludzi,
> ktorzy twierdzili, ze czlowiek nie moze byc synem Bozym?

Diabeł to personifikacja pragnień tego świata, którym trzeba
stawić czoła w trakcie dobrowolnej głodówki.

pozdrawiam Chaciur

105. Data: 2004-02-07 16:28:37

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 7 Feb 2004 10:09:11 +0100, Chaciur <gchat@na_wp.pl> napisał:

> Ale klawy wątek bracie :)

No niestety;//

> Podobno jeżeli dziecko było poczęte przed ślubem,
> to mówiło się iż poczęło się z ducha, może
> w tym jest odpowiedź?

Eh, niezle... Dla mnie narodzenie z ducha to fakt, ze zrozumial... BTW A
skoro te poczecie Jezusa przez Boga jest takie wazne to czemu Ian i Marek
o tym nie wspomnieli?

> Diabeł to personifikacja pragnień tego świata, którym trzeba
> stawić czoła w trakcie dobrowolnej głodówki.

Ooo... dobre:) Wczoraj chcialem miec wielka kontrole nad wlasnym cialem.
Sterowac wszystkim, tak jak jogini. Przy czym nie chcialem wyzbyc sie
popedow i pragnien. Tylko jak ja chce wladac cialem skoro nie moge nawet
panowac nad pragnieniami?

106. Data: 2004-02-07 20:44:36

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A kto mu to powiedzial? Maryja?

A tego to nie wiem, tylko pamiętam coś takiego, że kiedyś jako dziecko
gdzies zginął, wszyscy go szukali i znaleźli w świątyni. Wyrzucono Mu
nieposłuszeństwo, a On zdziwiony powiedział, że przecież przyszedł tylko do
domu swego Ojca. Z tego by wynikało, że już wtedy myślał, że jest synem
Bożym.(mam nadzieję, że nic nie pokręciłam).

> A moze diabel to tylko metafora? Moze Jezus bil sie z myslami tych ludzi,
> ktorzy twierdzili, ze czlowiek nie moze byc synem Bozym?

Ja nawet tak uważam, że diabeł to metafora- nie myślałam, że zjawił się w
ludzkiej postaci z rogami na głowie i z kopytkiem:-) Wyobrażałam sobie to
raczej jako walkę z pokusami i złem, z pokusą władzy itd. Ale dla mnie to i
tak zmagania moralne, a nie intelektualne. Wydaje mi się, że rozgrywały się
bardziej w obszarze sumienia, niż umysłu. Gdyby to była rozgrywka
intelektualna, to chyba polegała by bardziej na obliczeniu bilansu strat i
zysków ulegnięcia pokusie lub powstrzymania się?
Więc dalej nie widzę tu wielkich osiągnięć intelektualnych, tylko moralne.
Ale może nie wiem o wszystkim, więc chciałam się dowiedzieć.

pzd. Wiedzma:-)

107. Data: 2004-02-09 22:11:04

Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Eh, niezle...

No wiesz, to nic pewnego oczywiście, ale jak dla mnie
to trzyma się tzw kupy

> Dla mnie narodzenie z ducha to fakt, ze zrozumial... BTW A
> skoro te poczecie Jezusa przez Boga jest takie wazne to czemu Ian i Marek
> o tym nie wspomnieli?

Może sobie nie zdawali sprawy, że sie o to ludzie będą kłócić
za 2000 lat ;)

no właśnie

pozdrawiam Chaciur

108. Data: 2004-02-10 08:44:38

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek

> Może sobie nie zdawali sprawy, że sie o to ludzie będą kłócić
> za 2000 lat ;)

hehehehhehe
o mamo;-)
To by wyjaśniało wszystkie rozbieżności między Ewangeliami. Chaciur, ja ci
mówię, opatentuj to, bo później będziesz żałował;-)

pzd. Wiedzma

109. Data: 2004-02-10 15:59:37

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 9 Feb 2004 23:11:04 +0100, Chaciur <gchat@na_wp.pl> napisał:

> No wiesz, to nic pewnego oczywiście, ale jak dla mnie
> to trzyma się tzw kupy

A mi sie by bardziej trzymalo, ze narodzony z Ducha to po prostu, ze
zczailem te rodzone synostwo:)

> Może sobie nie zdawali sprawy, że sie o to ludzie będą kłócić
> za 2000 lat ;)

No chyba nie;)

--
[...]

calkiem NTG