indeks indeksowi nierowny:((

21. Data: 2004-02-06 18:35:33

Temat: Re: indeks indeksowi nierowny:((
Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiedźma" <w...@t...pl> napisał w wiadomości
news:bvt78b$as3$1@kastor.ds.pg.gda.pl...

> :-)
> ja dalej nie wiem, czemu podałeś ile jest węgli w akurat 120 g arbuza, a nie
> w 100, i przyznam szczerze, że spać mi to po nocach nie daje:-)))))))

No dobra przyznam się, że ja znalazłem taki przykład
w internecie i go podałem żebym był wiedział iż
spowoduje on zaburzenia snu u osoby do której
pałam sympatią nigdy bym się nie odważył go tu zamieścić.:)

> Myślałam, że to doba miała byc dłuższa, nie same dni:-p Grypa już mi
> przeszła i miałam dołączyć, tylko nie wiem za bardzo, jak się do tego
> zabrać:-)

zajmij się nocami skoro i tak spać nie możesz, hłe hłe

> Swoją drogą, nie wiedziałam, że to Tobie zawdzięczamy co roku więcej światła
> na wiosnę:-)

a bo ja skromny jestem ;)

pozdrawiam Chaciur

22. Data: 2004-02-07 10:10:44

Od: "Wiedźma" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No dobra przyznam się, że ja znalazłem taki przykład
> w internecie i go podałem żebym był wiedział iż
> spowoduje on zaburzenia snu u osoby do której
> pałam sympatią nigdy bym się nie odważył go tu zamieścić.:)

ok, już mi lepiej:-)
zresztą, co by ze mnie była za wiedźma, jakbym mogła spać po nocach... teraz
pewnie znajdę sobie coś nowego;-p

> zajmij się nocami skoro i tak spać nie możesz, hłe hłe

;-p
widzę, że juz mi nawet podsuwasz pomysły;-)

> a bo ja skromny jestem ;)

mhm
na to bym nie wpadła;-p

pzd. Wiedzma