informacje na temat czerwii

1. Data: 2005-10-25 12:59:01

Temat: informacje na temat czerwii
Od: "Kacper Tomkowiak" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

interesują mnie informacje na temat zastosowania larw much ( czerwi ) w
medycynie. Chodzi mi o usuwanie przez te sympatyczne zwierzątka martwych
bakterii i komórek z ran i inne ciekawe informacje( historia, przebieg
zabiegu ).

2. Data: 2005-11-05 17:06:31

Temat: Re: informacje na temat czerwii
Od: artiun <a...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kacper Tomkowiak napisał(a):
> [...]
> medycynie. Chodzi mi o usuwanie przez te sympatyczne zwierzątka martwych
> bakterii i komórek z ran i inne ciekawe informacje( historia, przebieg

Proponuje skierowac zaputanie do doc Orkiszewskiego z Kliniki Chirurgii
Dzieciecej w Wojewodzkim Szpitalu Dzieciecym w Toruniu, bo z tego co sie
orientuje to on kilka tygodni temu w Polsce dokonal zabiegu z wykorzystaniem
czerwi :) A poza tym pogooglac na lonkach anglojezycznych :))))) Bodajze w
Walii hoduja czerwie. Ale sa to info zapamietane z programu "Sprawa dla
reportera" czy "Zawsze po 21-wszej" ale moge zapewnic, ze zapytany wprost
doc Orkiszewski jesli tylko bedzie dysponowal czasem by odpowiedziec na
pytanie to odpowie w sposo przystepny i wyczerpujacy :)))))) Mialam kiedys
przyjemnosc pracowac w w/w szpitalu i nie raz uzyskiwalam odpowiedzi na
nurtujace mnie pytania od pana docenta :)))))

Wirgo

3. Data: 2005-11-07 21:28:55

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 5 Nov 2005, artiun wrote:

> Proponuje skierowac zaputanie do doc Orkiszewskiego z Kliniki Chirurgii
> Dzieciecej w Wojewodzkim Szpitalu Dzieciecym w Toruniu.

juz tam nie pracuje ... Zostal zwolniony przez dyrektora Szpitala
(spakowali i wyniesli jego rzeczy podczas gdy przebywal na oplatku
z innymi lekarzami szpitala)

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

4. Data: 2005-11-08 17:04:01

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 7 Nov 2005 22:28:55 +0100, Piotr Kasztelowicz wrote:

> juz tam nie pracuje ... Zostal zwolniony przez dyrektora Szpitala
> (spakowali i wyniesli jego rzeczy podczas gdy przebywal na oplatku
> z innymi lekarzami szpitala)

Na opłatku? To kiedy to było?...

BP, NMSP...

m.

PS O tempora, o mores, oczywiscie :(
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Tylko uogólnienia mogą tworzyć naukę, nie pojedyńcze fakty.
/Claude Bernard/

5. Data: 2005-11-08 21:02:13

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj

> Na opłatku? To kiedy to było?...

z tego, co pamietam:
rok temu gdzies w grudniu. Sprawa byla glosna takze medialnie
ale przycichla ...

Pozdrowienia

P.

6. Data: 2005-11-08 21:16:32

Od: wirgo <k...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz napisał(a):
> Witaj

> z tego, co pamietam:
> rok temu gdzies w grudniu. Sprawa byla glosna takze medialnie
> [...]
Powaznie??
Wiec jednak moj "szanowny" byly dyrektor sie pozbyl Docenta.... :(

--
Wirgo

Alzheimer
Patologie serca