oczy mi zglupialy :)

1. Data: 2005-10-25 11:33:45

Temat: oczy mi zglupialy :)
Od: "janek" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
zdecydowalem sie zapytac bo widze ze to jedna z nieliczych grup dyskusyjnych
gdzie mozna uzyskac pomoc. sprawa wyglada tak:
moje poprzednie okulary (z kwietnia 2003) OP -3,5 OL -0,75 cylinder na
obu -0,75. ostatnio udalo mi sie wybrac do okulisty (wiem ze troche spora
przerwe mialem) i wynik badanie komputerowego OP -3,25 cyl -1,5; OL -0,25
cyl -1,75 oraz recepta na okulary OP -3,75 cyl -1,5 OL -0,75 cyl -1,5. a moj
problem wyglada tak: patrzac w dal jest w zasadzie OK ale np jadac
samochodem juz nie jest tak dobrze, bo gdy spojrze np na licznik to... oczy
mi glupieja :) podobnie jest gdy siedze przy komputerze - kiedy patrze na
monitor jest niezle ale gdy musze spojrzec na jakis dokument na biurku obraz
mi sie rozmywa i mam nieprzyjemne wrazenie ze oczy (zwlaszcza prawe) mi sie
'rozchodza'. czy jest to spowodowane zwiekszeniem cylindra i oczy sie po
pewnym czasie przyzwyczaja czy moze jest jakas inna przyczyna? innymi
slowy - przejdzie mi to czy bede sie musial wybrac do okulisty jeszcze raz
:)

pozdrawiam,

2. Data: 2005-10-25 14:30:10

Temat: Re: oczy mi zglupialy :)
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pewnym czasie przyzwyczaja czy moze jest jakas inna przyczyna? innymi
> slowy - przejdzie mi to czy bede sie musial wybrac do okulisty jeszcze raz

analizujac wynik badania komputerowego i to co dostales oznacza, ze dostales
przeforsowana korekcje. W 95% wynik z komputera jest wyzszy niz faktyczna
wada przy krotkowzrocznosci. Udaj sie z reklamacja do gabinetu i popros o
badanie po poszerzeniu zrenicy i potem dopiero dobor korekcji. Jesli okaza
sie, ze jest blad popros o pokrycie kosztow nowych szkiel.

pozdr.

casus

3. Data: 2005-10-26 14:31:17

Od: "janek" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> badanie po poszerzeniu zrenicy i potem dopiero dobor korekcji. Jesli okaza
> sie, ze jest blad popros o pokrycie kosztow nowych szkiel.

dzieki za odpowiedz!. po tym jak przegladnalem archiwum wiedzialem ze mozna
na Ciebie liczyc :) a 'najgorsze' jest to ze wydajesz sie byc bardzo
kompetentnym lekarzem i Twoja 'diagnoza' pewnie jest prawidlowa. no coz
czeka mnie kolejna wycieczka do okulisty :(

BTW w jakim miescie (ew. wojewodztwie) praktykujesz? chetnie bym sprawdzil
stan moich oczu u jakiegos DOBREGO specjalisty :)

pozdrawiam,

4. Data: 2005-10-26 18:09:52

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> BTW w jakim miescie (ew. wojewodztwie) praktykujesz? chetnie bym sprawdzil
> stan moich oczu u jakiegos DOBREGO specjalisty :)

napisz na priv:-)
pozdr.

casus

przedwczesne dojrzewanie ?