Re: informatyka uzupełniające - gdzie?

From: m...@g...com
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Re: informatyka uzupełniające - gdzie?
Date: Sun, 27 Apr 2008 18:40:31 -0700 (PDT)

On Apr 16, 8:08 am, pete <d...@o...pl> wrote:
> szukam studiów uzupełniających z informatyki (niestacjonarne, zaoczne) -
> inżynieria oprogramowania lub / i bazy danych
> mam fakultet z zarządzania i podyplomówkę z administrowania sieciami
> komputerowymi.
> zależy mi żeby nie było dużo matmy, fizyki, a raczej same przedmioty
> bezpośrednio związane z tematem. chodzi o to żeby coś się na tych
> studiach nauczyć a nie poraz n-ty wkuwać wzory na skracanie całek
> których po roku i tak się nie pamięta.
> co polecicie?

Jeśli brałbyś pod uwagę możliwość tymczasowej przeprowadzki, to gorąco
polecam Edynburg. Program prowadzący do tytułu Master (odpowiednik
Magistra) trwa 1 rok.

Pod względem finansowym, z doświadczenia wiem, ze jest łatwiej niż w
Polsce utrzymać się ze środków własnych. Ja np. pracuję wyłącznie w
wakacje letnie i jestem w stanie się utrzymać z tak zdobytych
oszczędności na dobrym poziomie przez resztę roku (bez pomocy z domu).

Atuty Uniwerstytetu w Edynburgu:

- Bardzo duży wybór kursów
- dobra jakość nauczania
- bardzo dobre połączenia z branżą (Czeste wizyty - w tym rekrutacyjne
- przedstawicieli np. Sun Microsystems, Microsoft, Google, Bank of
Scotland, P&G ...)
- wiele aktywnych programów badawczych
- bardzo dobra baza techniczna
- wysoka pozycja w światowych rankingach, wysoka międzynarodowa renoma

Nie jest wymagany certyfikat języka angielskiego, tylko demonstracja
umiejętności użycia w liście motywacyjnym (część aplikacji).

Polska matura w zupełności wystarczy - nie potrzeba miedzynarodowej!

Strona uniwersytetu: http://www.ed.ac.uk/
Strona szkoły informatyki: http://www.inf.ed.ac.uk/
Aplikacja prawdopodobnie przez: http://ucas.com/