Re: informavja

From: SlawcioD <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: informavja
Date: Thu, 07 Aug 2008 18:37:27 +0200

dr Dariusz Radomski pisze:
> Szanowny Panowie,.
>
> Nie widzze zadnego uzasadnienia by ktokolwiek uczyl mnie poslugiwania sie
> stopniami naukowymi. Jezeli wypowiadam sie jako ekspert uzywam ich, jesli
> jako osoba prywatna - nie. To oczywista zasada!
> W wypowiedzi jest zrobione zalozenie, ktore nie jest bezwglednie prawdziwe.
> Po pierwsze, nie ma obecnie twardych danych aby udownonic tak duze
> zroznicowanie, o jakim Pan pisze. Opiera sie Pan o SWOJE doswiadczenie i
> stereotypy, ktore w swietle nauki NIE SA dowodami,
>
> Ponadto kategoryzacje uwarunkowan fukcjonowania psychoseksualnego osob
> [...]
Nie mogl Pan, Panie Dariuszu odrazu tak odpisac? uniknelibysmy tych
osobistych wycieczek, wymiany nieuprzejmosci i generalnego "uszambienia"
grupy, a dyskusja bylaby bardziej merytoryczna i zjadliwa dla oka.

pozdrawiam
SlawcioD

ps. taka uwaga techniczna, jakby mogl Pan cytowac w odpowiedzi fragmenty
tekstu do ktorych sie Pan odnosi. poprawilo by to czytelnosc Pana
wypowiedzi.

07.08 Adam.O
10.08 RS/S
10.08 SlawcioD
10.08 SlawcioD
10.08 Jacek Kruszniewski
13.08 RS/S
14.08 Jacek Kruszniewski
14.08 Piotr M :)
14.08 RS/S
14.08 RS/S
14.08 Piotr M :)
14.08 RS/S
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla