instalacje antenowe i telewizja kablowa

1. Data: 2001-08-17 09:28:59

Temat: instalacje antenowe i telewizja kablowa
Od: "Aleksy Kordiukiewicz" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na naszej witrynie znajdziesz informacje o firmie,
KATALOG oferowanych materiałów i urządzeń (wybór),
CENNIKI detaliczne (w formatach HTML i ZIP)
PORADNIK o instalacjach słaboprądowych.

Oferujemy wszelkie materiały i urządzenia do instalacji:
- antenowych RTV,
- telewizji satelitarnej,
- anten zbiorowych,
- telewizji kablowej.

Prowadzimy sprzedaż detaliczną i hurtową.

--
Aleksy Kordiukiewicz
mailto:a...@a...com.pl

1. Data: 2001-08-23 10:19:08

Temat: Re: instalacje antenowe i telewizja kablowa
Od: Marek Swam <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 17 Aug 2001 11:28:59 +0200, "Aleksy Kordiukiewicz"
<a...@a...com.pl> wrote:

>Prowadzimy sprzedaż detaliczną i hurtową.

Zapomnieli dodać, że to Białystok

Pozdr,

Marek

~=*=~
GG: 979471
mailto:s...@p...onet.pl

1. Data: 2001-08-23 11:06:15

Od: "Aleksy Kordiukiewicz" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Swam" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Zapomnieli dodać, że to Białystok

Towar wysyłamy na teren całej Polski! :-)

Pozdrowienia

--
Aleksy Kordiukiewicz
mailto:a...@a...com.pl

1. Data: 2001-08-23 11:34:14

Od: "Jarek Zwiech" <j...@p...igo.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Towar wysyłamy na teren całej Polski! :-)

Z lekkim przekąsem zapytam się: a co z zapytaniami ofertowymi?
Wysłałem dwa w odstępie ok. 2 tygodni. Żadnego odzewu.
Może jakiś problem w dziale obsługi klienta (urlopy)?

Pozdrawiam (lekko zniecierpliwiony) Jarek

1. Data: 2001-08-24 06:58:41

Od: "Aleksy Kordiukiewicz" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek Zwiech" <j...@p...igo.wroc.pl> napisał w wiadomości

> Z lekkim przekąsem zapytam się: a co z zapytaniami ofertowymi?
> Wysłałem dwa w odstępie ok. 2 tygodni. Żadnego odzewu.
> Może jakiś problem w dziale obsługi klienta (urlopy)?

Urlopy rzeczywiście w pełnym zaawansowaniu,
jednak to nie zwalnia nas od odpowiadania.

> Pozdrawiam (lekko zniecierpliwiony) Jarek

Przepraszam, sprawę szybko wyjaśnimy i odpowiemy

Pozdrowienia

1. Data: 2001-08-27 10:22:25

Od: "Jarek Zwiech" <j...@p...igo.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Urlopy rzeczywiście w pełnym zaawansowaniu,
> jednak to nie zwalnia nas od odpowiadania.

> Przepraszam, sprawę szybko wyjaśnimy i odpowiemy

Doszło.

Dziękuję i pozdrawiam Jarek

wanna - zmiana koloru
Gips szpachlowy
ulozenie klepki - kto z Warszawy...?
indesit
Działka budowlana, a plan zagospodarowania przestrzennego