Re: instalowanie

Data: 2003-09-18 22:47:01
Temat: Re: instalowanie
Od: "Milena" <m...@W...onet.pl>

> Jesli natomiast chcesz pliki otwierac kilkajac na ikonke danego pliku (a
> wnioskuje, ze wlasnie tak robisz) i chcesz, aby konkretnie dany program
> otwieral wybrany format plikow, to musisz to ustawic w 'opcjach folderwo' -
> trafisz tam przez 'moj komputer'. W 'opcjach folderow' wybierasz 'typy'
> plikow. Tam z kolei musisz wyszukac interesujacy Cie format pliku (np. jpg,
> czy inny, ktory masz ze skanowania , np tif) i wskazac jakim programem ma
> otwierac.
>
> Powodzenia
> Asia

Asiu, serdecznie dziękuję za wyjaśnienie. Tylko ja nie mam w ogóle u siebie w
komp. programu 'Photo Editor'. Czy jest możliwość zainstalowania tylko tego
programu z instalki Windows98 (nowsza wersja od tej, którą mam w swoim komp.)?
Jeśli tak, to podpowiedz jak to zrobić i gdzie szukać tego programu.

Milena