instrukcja do 15-latki.... help

21. Data: 2007-07-09 13:16:13

Temat: Re: instrukcja do 15-latki.... help
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
news:f6rkin$66f$1@nemesis.news.tpi.pl...

> to się stało przy urodzeniu - podejście do dziecka od początku jest
> istotne. począwszy od tiutiutiu.

Ojciec też ma swój znaczący wkład w rozwój psychologiczny dziecka już
w okresie prenatalnym - raz jako partner wpływający na podejście matki
a dwa jako jedno ze źródeł bodźców zewnetrznych -które dziecko potrafi
przecież perceptuować i zapamietać w okreslonym kontekście emocjonalnym
[psychologia prenatalna -już trochę materiałów nawet w necie o tym jest]

Wszelkie odniesienia w relacjach wzajemnych właciwie są uwarunkowane
wniesioną przez rodziców mentalnością...gdy jest skażona egoizmem możnaby
językiem chrzescijaństwa wtrącić coś o grzechu pierworodnym...przenoszonym z
rodziców na dzieci -na każdym etapie relacji...
od tych przed narodzeniem już rozpoczynając.

22. Data: 2007-07-09 13:26:55

Temat: Re: instrukcja....
Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Lip, 15:14, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> "Fragile" <e...@i...pl> wrote in message

ps.com...
> [...]
ps.com...
> [...]
ps.com...

> To jestes wyjatkiem. Podobno cale zycie ganiasz za 'sukami'...
>
> Wątpię. W ostatniej byłem do szaleństwa zakochany - co mi się rzadko
> zdarzało, do tego stopnia, że chciałem mieć z nią dziecko i żyć razem.
> Po trzydziestu dwu latach stałego związku z inną.

Co ma do rzeczy staly zwiazek w Twoim wykonaniu? Jaki staly? Jaki
zwiazek? To, ze mieszkaliscie razem nic nie znaczy. Przeciez podobno
cale zycie zdradzales swoja zone. Tak wiec najwyrazniej nigdy Jej nie
kochales...
A ta ostatnia, w ktorej podobno byles do szalenstwa zakochany, zapewne
skonczylaby jak Twoja zona, czyli zdradzana na kazdym kroku. Zalosne.

--
Fragile

23. Data: 2007-07-09 13:29:41

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <e...@i...pl> wrote in message
.com...
> [...]

A ta ostatnia, w ktorej podobno byles do szalenstwa zakochany, zapewne
skonczylaby jak Twoja zona, czyli zdradzana na kazdym kroku. Zalosne.

He..he, oczekujesz spowiedzi? Bo prawdy nie piszesz...
Nigdy się nie spowiadałem...

24. Data: 2007-07-09 13:51:15

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <e...@i...pl> wrote in message
.com...

O SOBIE !:

Refren
Oj naiwny, naiwny, naiwny,
Jak dziecko we mgle,
Jak goliat na pchle,
Mól w otchłani wód,
Który liczy wciąż na cud.
Oj naiwny, naiwny, naiwny,
Dziecko w kwiecie sił.
Choć w intencjach
To w zasadzie pozytywny.

Jestem czuły jak waga na najmniejszy bałagan,
Na przejawy niechlujstwa przeróżne,
Weźmy lubię podróże no i nieraz się wkurzę
Odczekując gehenny opóźnień.
Wtedy złość ma szlachetna eksploduje jak Etna,
Że się nieraz w wyzwiskach poplączę.
Do dyrekcji list piszę, wściekły jak Bazyliszek,
Mrucząc: ja was, kurcze, wykończę.

Refren
Oj naiwny, naiwny, naiwny,
Naiwny jak ćma,
Co w ogień się pcha.
Jaki sens to ma
Gdy nie warta świeczki gra.
Oj naiwny, naiwny, naiwny.
Dziecko w kwiecie lat.
Choć w intencjach
To w zasadzie pozytywny.

Lubię co dzień troszeczkę podnieść sobie poprzeczkę
I oceniać swe dzieła krytycznie.
Bój o cele wysokie to najmilszy mój poker,
To ryzyko lecz zdrowe i śliczne.
A gdy w chwilach bojowych czuję kryzys niezdrowy,
Nie przerywam ataku z tych przyczyn,
Bo na takie momenty kiedy jestem podcięty
Mam kolegów i na nich mogę liczyć.

Refren
Oj naiwny, naiwny, naiwny,
Jak dziecko we mgle,
Jak goliat na pchle,
Mól w otchłani wód,
Który liczy wciąż na cud.
Oj naiwny, naiwny, naiwny,
Dziecko w kwiecie sił.
Choć w intencjach
To w zasadzie pozytywny.
Choć w intencjach
To w zasadzie pozytywny.

25. Data: 2007-07-09 14:09:21

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Lip, 15:29, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> "Fragile" <e...@i...pl> wrote in message

> [...]

Nie daj Boze...

> Bo prawdy nie piszesz...

Pisze to, co Ty sam pisales wielokrotnie.

> Nigdy się nie spowiadałem...

Cale szczescie...
A ten wierszyk ponizej to co? Wyznania Twojejgo brata blizniaka?

--
Fragile

26. Data: 2007-07-09 14:37:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <e...@i...pl> wrote in message
ps.com...
On 9 Lip, 15:29, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> [...]

Nie daj Boze...

> [...]

> Nigdy się nie spowiadałem...

Cale szczescie...
A ten wierszyk ponizej to co? Wyznania Twojejgo brata blizniaka?

To o mnie, dałem się uwieść jak 14-latek...

27. Data: 2007-07-09 14:51:29

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Fragile" <e...@i...pl> wrote in message
ps.com...

A ten wierszyk ponizej to co? Wyznania Twojejgo brata blizniaka?

Nie mam rodzeństwa - wyłącznie przyrodnie. Tych to 9-ro, bo jedna umarła -
polubiła kiepy a rak ją...

Kocham was wszystkich jak leci... ! ;D
Re: Kuracja że palce lizać! ;-P
Dla oziębłych ;)))