insulina-jak zmniejszyc wydzielanie?

1. Data: 2001-02-07 19:22:36

Temat: insulina-jak zmniejszyc wydzielanie?
Od: Łukasz Sroczyk <s...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodi mi glownie o to co jesc, lub jakie srodki powoduja
zmniejszenie wydzielania?

Pozdrawiam - Łukasz
--
Łukasz Sroczyk
s...@y...pl

2. Data: 2001-02-07 20:51:02

Temat: Odp: insulina-jak zmniejszyc wydzielanie?
Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Łukasz Sroczyk <s...@y...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:t...@4...com..
.
> Chodi mi glownie o to co jesc, lub jakie srodki powoduja
> zmniejszenie wydzielania?
>
> Pozdrawiam - Łukasz
> --
> Łukasz Sroczyk
> s...@y...pl

choć do nas na news://news.mjz.com.pl/pl.soc.dieta.optymalna
tam jesteśmy świetnie przygotowani do dyskusji na ten temat.
a swoją drogą to czemu chcesz jej mieć mniej?

pozdrówka
Jacek

3. Data: 2001-02-08 18:38:05

Temat: Re: insulina-jak zmniejszyc wydzielanie?
Od: "bikej" <b...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Łukasz Sroczyk" <s...@y...pl> wrote in message
> Chodi mi glownie o to co jesc, lub jakie srodki powoduja
> zmniejszenie wydzielania?

A jak zwiększyć??!:)

4. Data: 2001-02-09 14:40:08

Od: "em" <e...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dyskusyjnych napisał:t...@4...com..
.
> Chodi mi glownie o to co jesc, lub jakie srodki powoduja

Musisz zwrócić uwagę na węglowodany. W skrajnej postaci jest to zmiejszenie
ich do 20-40 gramów dziennie (np. dieta Atkinsa). Inne diety traktują
węglowodany selektywnie, zależnie od ich oddziaływania właśnie na poziom
insuliny we krwi, pozwalając na w miarę "normalne" odżywianie (np. dieta
Montignac).

Pozdrawiam
(em)

5. Data: 2001-02-11 19:35:57