inteligencja emocjonalna

1. Data: 2003-07-23 23:55:50

Temat: inteligencja emocjonalna
Od: "BRUCE" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos na grupie moglby mi wyjasnic czym jest inteligencja emocjonalna?
czy ktos zna dobre sposoby radzenia sobie z emocjami?

1. Data: 2003-07-24 07:48:42

Temat: Re: inteligencja emocjonalna
Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

BRUCE:
> czy ktos na grupie moglby mi wyjasnic czym jest inteligencja
> emocjonalna?
> czy ktos zna dobre sposoby radzenia sobie z emocjami?

Inteligencja emocjonalna to pewna sztuka polegajaca na
umiejetnosci rozpoznawania i wykorzystywania stanow
emocjonalnych ludzi do ich konkretnego umotywowywania.

Krotko mowiac: sztuka cwaniactwa. ;)

Czarek

1. Data: 2003-07-25 00:14:28

Od: "Ania" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> umiejetnosci rozpoznawania i wykorzystywania stanow
> emocjonalnych ludzi do ich konkretnego umotywowywania.

To chyba bylo tak w olbrzymim skrocie.

Bo przeciez inteligencja emocjonalna to tez umiejetnosc rozpoznawania
wlasnych stanow emocjonalnych i umiejetnosc rozpoznawania przyczyn
takich stanow.
To tez empatia
No i tez umiejetnosc kierunkowania wlasnego dzialania.
Umiejetnosc radzenia sobie z wlasnymi emocjami.

Jak dla mnie.. tak na chlopski rozum to jest taka inteligencja kontaktow
ludzkich.
Wiem co ja czuje, co czuja inni, wiem czemu, wiem jak moge sprobowac to
zmienic lub
wzmocnic.

I to wcale nie jest sztuka cwaniactwa, aczkolwiek manipulatorzy
zazwyczaj maja wysoka inteligencje emocjonalna.

Ania

1. Data: 2003-07-25 10:35:59

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Alez nie, nie tylko, to rowniez sztuka:
- wczucia sie w innych ludzi
- opanowania odruchu wscieklosci

1. Data: 2003-07-25 10:43:52

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Alez nie, nie tylko, to rowniez sztuka:
> - wczucia sie w innych ludzi
> - opanowania odruchu wscieklosci

I sztuka zachowania się adekwatnie do sytuacji ;-)

1. Data: 2003-07-25 10:44:44

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@p...onet.pl>

> Alez nie, nie tylko, to rowniez sztuka:
> - wczucia sie w innych ludzi
> - opanowania odruchu wscieklosci

tresura/autotresura z motywacją

re:

1. Data: 2003-07-25 11:05:43

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I sztuka zachowania się adekwatnie do sytuacji ;-)

I sztuka udawania kogos kim sie nie jest. ;)

Ale zgadzam sie ze to _takze_ sztuka pewnego obycia.

Czarek

1. Data: 2003-07-25 11:09:35

Od: "silvio_manuel" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <a...@p...onet.pl>

> tresura/autotresura z motywacją

Słucham ? W jakim kontekście to napisałeś ? Tresura/autotresura to
ogłupianie, nic więcej.

1. Data: 2003-07-25 11:10:10

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "silvio_manuel" <s...@p...onet.pl>

> Słucham ? W jakim kontekście to napisałeś ?
> Tresura/autotresura to
> ogłupianie, nic więcej.

facet który chodzi po rozżarzonych węglach niekoniecznie
musi być "ogłupiony"
po prostu wytresował w sobie mechanizm blokady
konkretnego (w tym przypadku zmysłowego) - odczucia

re:

1. Data: 2003-07-25 11:15:58

Temat: OT Re: inteligencja emocjonalna [technika chodzenia po rozżarzonych węglach]
Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

ksRobak
<e...@g...pl>
bfr36p$ija$...@i...gazeta.pl:

> facet który chodzi po rozżarzonych węglach niekoniecznie
> musi być "ogłupiony"
> po prostu wytresował w sobie mechanizm blokady
> konkretnego (w tym przypadku zmysłowego) - odczucia

OT
a on nie chodzi po prostu malutkimi, szybciutkimi kroczkami?

P.

opowiadanie
wpływ
wredni ludzie