interpretacja wynikow ciąży

1. Data: 2007-03-19 21:35:25

Temat: interpretacja wynikow ciąży
Od: "Pietrek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pewien problem z interpretacja wynikow usg mojej zony i prosze o pomoc
Rok temu zona zaszla w ciaze i po usg dostala nastepujacy wynik - "W jamie
macicy pęcherzyk ciążowy o GS - 4,36mm - nie uwidoczniono echa z zarodka"
skonczylo sie to operacja usuniecia...
Dzisiaj po zona po usg dostala nastepujacy wynik "Endometrium trójlinijne
10mm oraz jajnik prawy z pęcherzykiem dominującym 19mm"
Pierwszym razem gdy pęcherzyk mial 4,36mm konieczna byla operacja a dzis
przy 19mm nie? co to w ogole jest pęcherzyk dominujący? czy oba wyniki
oznaczają to samo? kurcze czarna magia a mozliwosc dowiedzenia sie czegos
konkretniejszego od pani doktor graniczy z cudem :/

2. Data: 2007-03-19 22:12:21

Temat: Re: interpretacja wynikow ciąży
Od: "Skandalistka" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pietrek" napisał w wiadomości

> [...]
> macicy pęcherzyk ciążowy o GS - 4,36mm - nie uwidoczniono echa z zarodka"

A który to był tydzień ciąży?

> [...]
> oznaczają to samo? kurcze czarna magia a mozliwosc dowiedzenia sie czegos
> konkretniejszego od pani doktor graniczy z cudem :/

Jak to "graniczy z cudem"? To pani doktor nie umiała powiedzieć, że żona
jeszcze nie zaszła? Zmieńcie lekarza, skoro chodzicie do niemowy.
Ludzie!!!
A który to dzień cyklu? Pęcherzyk dominujący to nie ciąża. To dopiero wstęp
do jajeczkowania. Tutaj jeszcze ciąży nie ma. Dopiero może być. Wygląda na
to, że w prawym jajniku dojrzewa jajeczko. W ciągu najbliższych dni
pęcherzyk prawdopodobnie pęknie i uwolni komórkę jajową zdolną do
zapłodnienia. Po zapłodnieniu zapłodniona komórka powędruje do macicy i
dopiero wtedy będzie ciąża. Endometrium znajduje się w macicy i jest tak
jakby "poduszką" dla zarodka. Podana jest jego grubość, bo to jest ważne.
Ciąży tu jeszcze nie ma, jeśli się postaracie to za około dwa tygodnie
może być. :)

S.

Nie jestem lekarzem, a jedynie pacjentką, która od dawna chodzi po lekarzach
w celu zaciążenia, z marnym skutkiem, niestety. Ale z teorii się
przynajmniej trochę wyszkoliłam i pomądrzyć się mogę.

3. Data: 2007-03-19 23:03:15

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skandalistka" <s...@a...pl>

> Nie jestem lekarzem, a jedynie pacjentką, która od dawna chodzi po
> lekarzach
> w celu zaciążenia, z marnym skutkiem, niestety. ....

Warto poszukać jednego lecz dobrego lekarza, bo to już połowa sukcesu :)
Życzę powodzenia, mi się udało i jestem bardzo szczęśliwa :)

4. Data: 2007-03-20 08:03:25

Od: "Pietrek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A który to był tydzień ciąży?

12 :/

> [...]
> jakby "poduszką" dla zarodka. Podana jest jego grubość, bo to jest ważne.
> Ciąży tu jeszcze nie ma, jeśli się postaracie to za około dwa tygodnie

takich informacji powinna udzielic lekarz kuzwa a nie samemu trzeba sie
dowiadywac :/
dzieki bardzo za wyjasnienia wszystko juz jest jasne

5. Data: 2007-03-20 08:06:51

Od: "Pietrek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w celu zaciążenia, z marnym skutkiem, niestety. Ale z teorii się
> przynajmniej trochę wyszkoliłam i pomądrzyć się mogę.

jeszcze jedno mam pytanie do kolezanki wyszkolonej teoretycznie :)
czy nie powinno byc tak, ze skoro lekarz przepisuje jakis tam lek na
pekniecie pecherzyka to nie powinna kilka dni po zrobic usg i zobaczyc czy
ten pecherzyk faktycznie pekł?
jestem laikiem ale to co sie dzieje odnosnie informacji udzielanych
pacjentom jest zenujące :/
acha zapomnialem dodac ze od nastepnego cyklu zmieniamy lekarza :)
pozdrawiam i zycze sukcesu w zajściu...

6. Data: 2007-03-20 13:25:34

Od: "Skandalistka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pietrek" <m...@e...pl> napisał w wiadomości

> czy nie powinno byc tak, ze skoro lekarz przepisuje jakis tam lek na
> pekniecie pecherzyka to nie powinna kilka dni po zrobic usg i zobaczyc czy
> ten pecherzyk faktycznie pekł?

Przydałoby się zrobić USG i sprawdzić, czy pękł. Wtedy można celniej
wyznaczyć staranka. :) Ale skoro wszystko w porządku i nie ma problemów z
owulacją to teoretycznie chyba można sobie odpuścić.
No i poszukajcie lekarza, który umie i chce mówić. :)

S.

Jakie badania - help!
daktarin krem 2%
paradontoza-narastanie dziasel
Okulistyka - nie moge rozczytac wynikow badan
wynik z rezonansu magnetycznego