invalift winda samochodowa opinie

1. Data: 2010-04-26 19:18:09

Temat: invalift winda samochodowa opinie
Od: "Michał" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
poszukuję informacji na temat urządzenia czeskiej produkcji firma
nvacar -nazwa w temacie posta to urządzenie ułatwia osobie niepełnosprawnej
przeniesienie się z fotela samochodowego na wózek i odwrotnie kosztuje wraz
z montażem około 7000zł w polsce montuje to miedzy innymi zakład Pana Pawła
Sztajnerta w łodzi ul . familijna 12 podobno zamontowano tam już
kilkanaście tego typu urządzeń. Zwracam się z prośbą do użytkowników tego
forum być może ktoś z was jest szczęśliwym posiadaczem podnośnika i mógłby
się podzielić wrażeniami z eksploatacji bądź ma opinie na temat zakładu jego
montującego -TO DLA MNIE WAŻNE GDYŻ SAM ROZWAŻAM JEGO ZAKUP a 7 tysięcy
piechotą nie chodzi
liczę na kontynuację wątku czekam na wszelkie opinie dotyczące poruszonych
przeze mnie tematów
być może posiadaczem tego urządzenia jest osoba z województwa Lubelskiego
bądź ościennego i mogłaby zrobić jego prezentację u siebie w Aucie w swoim
bądź moim miejscu zamieszkania ewentualne oczywiste koszty wynikające z tego
tytułu pokryłbym osobiście
Z góry dziękuję za odpowiedzi pozdrawiam

2. Data: 2010-04-26 20:17:52

Temat: Re: invalift winda samochodowa opinie
Od: "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Ja też bym zaintersowany masz jakieś linki aby to zobaczyć a może strona
> producenta bo w googlach "nvacar" nie znalazłem!
Pozdrawiam
Staszek L.

3. Data: 2010-04-27 07:44:14

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26-04-2010 o 22:17:52 napisał(a):

> Ja te? bym zaintersowany masz jakie? linki aby to zobaczyae a mo?e strona
> producenta bo w googlach "nvacar" nie znalaz?em!

http://www.invacar.com/

Adam Pietrasiewicz
Pośmiej się, to zdrowe!
http://www.adamki.pl

rotor rehabilitacyjny proszę o opinię
Praca magisterska
WAZNE
parkowanie na miejscach ON
Zasiłek pielęgnacyjny - co z waloryzacją?