ja tez juz mam:)))

1. Data: 2003-04-15 17:53:13

Temat: ja tez juz mam:)))
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, kupilam wlasnie Petrole:))))
zobaczymy co z tego bedzie:)
mogę polecić miejsce zakupu w Krakowie: Carrefour Czyżyny (mieszkam dwa
kroki od niego:) Ja mam wersje blond, na połce zostało jeszcze sporo i blond
i do ciemnych. A aptekę mamy cudną - dużą, samoobslugową i baaardzo miłe
panie, dostałam kilka próbek kremów odżywczych o które poprosiłam:)))

polecam też promocję w tymże carrefourze - wlasnie kupiłam farbę blond
L'Oreala, dostaje się w prozencie wielgachną odżywkę Elseve do włosów
farbowanych. a farba tez tańsza niz normalnie - było 25, teraz jest 22:)))

miałam udane zakupy, idę się smarować:)))
pozdrawiam wszystkich
kroofka

1. Data: 2003-04-15 19:29:11

Temat: Re: ja tez juz mam:)))
Od: "iwona." <i...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Carrefour Czyżyny (mieszkam dwa kroki od niego:)

a moze orientujesz sie czy w Carrefourze Czyzyny (Krakow) jest jeszcze
obnizka, czy tez promocja serii specjalistycznej Erisa?

pozdrawiam
iwona

1. Data: 2003-04-16 06:09:23

Od: "Ondraszek" <s...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

kroofka wrote:
> Dziewczyny, kupilam wlasnie Petrole:))))
> zobaczymy co z tego bedzie:)
> mogę polecić miejsce zakupu w Krakowie: Carrefour Czyżyny (mieszkam
> dwa kroki od niego:)

To ja mam wielką prośbę, byłam tam ostatnio i zapomniałam zapytać o lotion
Petrole, czy jak tam będziesz przypadkiem mogłabyś zapytać: czy będzie,
kiedy będzie?

Ondraszek
--------------------
GG 237039

1. Data: 2003-04-16 16:16:54

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroofka" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dziewczyny, kupilam wlasnie Petrole:))))

ja tez sie juz tyle o tym cudzie naczytalam, ze nie moglam sobie odmówić,
tym bardzije ze konczy mi sie odzywka do wlosów :)

kupilam bez zadnych problemów w pierwszej aptece do ktorej weszłam
(Katowice)

czekam na cuda na głowie :)
Asia

Polenki