ja ty i on

11. Data: 2002-08-22 12:46:07

Temat: Re: ja ty i on
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tashunko"
<like_anais(dislike_spam)@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:ak2lnn$lfa$1@news.onet.pl...

> Czyli na przykład: Ty: Sokrates + Ja: Tashunko + Ona: JoJo
:))))))
> Co Ty na to?

Nie widzę problemu:-)) Może się wreszcie opatrzym.
Sokrates

12. Data: 2002-08-22 12:48:06

Od: "Tashunko" <like_anais(dislike_spam)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wiadomości news:ak2lnn$lfa$1@news.onet.pl...

> :))))))
>
> Nie widzę problemu:-)) Może się wreszcie opatrzym.
************
No to poczekamy jeszcze na odzew JoJo i w drogę:)
Tylko chyba będziemy musieli przeprowadzić to na privie , bo nas
zlinczują:)

---
Pozdrowionka!
Joanna
**************
pisząc na priv usuń to, czego nie lubię.

13. Data: 2002-08-23 06:27:21

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tashunko" <like_anais(dislike_spam)@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:ak2mhf$n97$1@news.onet.pl...

> [...]
> No to poczekamy jeszcze na odzew JoJo i w drogę:)
> Tylko chyba będziemy musieli przeprowadzić to na privie , bo nas

Hm, oczekuję propozycji !!! Tylko proszę uwzględnić mój brak urlopu, powrót
ferajny z wakacji za 2 dzionki i to, że mój pierworodny niedługo ma swój
pierwszy dzionek i dzwonek w szkole !
pozdr.Joanna

14. Data: 2002-08-23 07:48:40

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoJo" <g...@p...fm> napisał w wiadomości

> Hm, oczekuję propozycji !!! Tylko proszę uwzględnić mój
brak urlopu, powrót
> ferajny z wakacji za 2 dzionki i to, że mój pierworodny
niedługo ma swój

No to będziemy u ciebie jutro rano. Na razie, cześć
Sokrates

Mam romans z kolegą z pracy (długie)
Rodzina mi się rozbestwiła:-)
pomocy ! - plamy z świeczki