jak by tu sie upiekszyc ;)

1. Data: 2003-03-07 09:03:06

Temat: jak by tu sie upiekszyc ;)
Od: a...@m...pl (Agnieszka Biełous) szukaj wiadomości tego autora

witajcie,

za tydzien czeka mnie rozmowa w sprawie pracy,
i bardzo zalezy mi na dobrym wrazeniu. zalezy mi na tej pracy ;-)))

ale musze co nieco zmienic sie, chyba...

czy sa tu jakies szczecinianki?
czy znacie moze jakiegos dobrego fryzjera, ktory jednoczesnie umie doradzic,
dobrac
fryzure, nawet radykalnie zmieniajac wyglad klientki? po prostu fachowca.

potrzebuje takze porady wizazystki. znacie jakas?
bede bardzo wdzieczna, pozdrowienia serdeczne

aga from Szczecin

Agnieszka mailto : agnieszka_mucko @ op.pl
GG 1082668 mailto : agnieszkab @ moravia-it.pl
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-03-07 09:20:39

Temat: Re: jak by tu sie upiekszyc ;)
Od: "Lola Malone" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej Agus
szkoda ,ze jestes z tak daleka bo pomoglabym Ci w tym.Zajmuje sie wizazem i
stylizacja ,tylko ta odleglosc...
pozdrawiam
lola z kraka

1. Data: 2003-03-07 10:17:03

Od: "elais" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lola Malone" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> hej Agus
> szkoda ,ze jestes z tak daleka bo pomoglabym Ci w tym.Zajmuje sie wizazem
> [...]

lola a gdzie mas gabinet??? robisz makijaze???
elais

1. Data: 2003-03-07 16:24:50

Od: "Infertus" <maciek@_spam_alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy sa tu jakies szczecinianki?

Moja dziewczyna sie scinala na Wojska polskiego (szczecin) u takiego
francuskiego(zaklad). Troszke drogo ale np. dla studentow znizki. Wlasnie
tam dobrze doradzali i swietnie scinala a nazywa sie to ....hm ... Jean Luis
Davis :) Jakos tak o ile dobrze pamietam, z tego co wiem duzo dziewczyn i
kobiet tam sie scina i calkiem niezle wygladają :). Sam raz tam bylem i tez
chwale, pozdrawiam.

1. Data: 2003-03-08 16:41:01

Od: "Lola Malone" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

elais
gabinetu nie mam ,ale przyjezdzam do klientek prywatnie
buzka
lola

1. Data: 2003-03-08 17:17:16

Temat: Odp: jak by tu sie upiekszyc ;)
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
:
:
Jean Luis David to fryzjerski Mc Donalds. Tną maszynką do golenia, mają w
ofercie kilka fryzur których uczą się na kursach, włosy żle po tym się
układają...Stanowczo nie polecam, a wręcz odradzam!!! Przejdź się po
salonach fryzjerskich w Szczecinie, sprawdź na jakich kosmetykach pracują
(polecam L'Oreal, Welle i Goldwell) popatrz na ich wystrój (to też powinno
Ci wiele powiedzieć o zakładzie). Na pewno znajdziesz jakiś dobry zakład.
Pozdrawiam serdecznie
Kasia

Dalia
tusz Bielenda
PORY
Lancome - Photogenic - korektor
do szczęśliwych(?) posiadaczek kolorowych szkieł kontaktowych