jak chodować mech ?

1. Data: 2001-12-04 23:15:12

Temat: Re: jak chodować mech ?
Od: "Wojciech P" <w...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja to bym go hodowal przez samo h!
wojtek

3. Data: 2001-12-05 09:26:37

Od: "BogdanG." <g...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A można te zdjęcia z Japonii gdzieś w internecie poogladać?
Tez interesują mnie Ogrody Japońskie.
Pozdrowienia BogdanG
Użytkownik Cure <c...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ujlen$htd$...@o...icpnet.pl...

4. Data: 2001-12-05 09:36:19

Temat: Re: jak hodować mech ?
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja to bym go hodowal przez samo h!
Mimo wszystko tkwisz w niepewności [patrz temat swojego listu] i chyba nie
wiesz jak to robić skoro nic nie napisałeś.
A wracając do tematu najprościej jest założyć trawnik i nie dbać o niego n
ależycie. Po roku czy dwóch mamy piękny mchownik.
;-)))
Pozdr. Jerzy

5. Data: 2001-12-05 10:02:47

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Kiedys na grupie Magda Bassett pisala o kwasnym mleku smarowanym po
kamieniach (to chyba Magda). Dawalo to omszone kamienie, ale sam mech to za
bardzo nie wiem.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

6. Data: 2001-12-05 10:04:17

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A można te zdjęcia z Japonii gdzieś w internecie poogladać?
> Tez interesują mnie Ogrody Japońskie.
http://www.ogrodnik.pl/ogrody/ogrody_20_08.asp
http://www.ogrodnik.pl/ogrody/ogrody_21_03.asp
http://www.wroclaw.plan.pl/wroclaw/Ciekawe_miejsca/o
grod_jap.htm
http://www.wroclaw.pl/kultura_rozrywka/a-j.htm
http://www.amigo.wroc.pl/wroclaw/jap.htm
http://www.aikido.cz.pl/PL/ogrod.html
http://www.ogr-botaniczny.lodz.pl/wersja%20polska/zd
jeciadzpl.html
http://www.ihar.edu.pl/gene_bank/Gardens/Lodz/ptob.h
tml
albo
http://images.google.com/images?q=japo%F1ski+ogr%F3d
&hl=pl&sa=N&tab=wi
http://images.google.com/images?num=100&hl=pl&q=japa
n+
garden&btnG=Szukaj+z+Google
Pozdr. Jerzy

7. Data: 2001-12-05 10:15:16

Od: "Jan_jr" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> wrote in message
> [...]
> wiesz jak to robić skoro nic nie napisałeś.
> A wracając do tematu najprościej jest założyć trawnik i nie dbać o niego n

Nie, żebym się czepiał ;-)), ale ... co to znaczy nie dbać o trawnik
należycie?
Oprócz trawnika ciętego na 32mm, mam duży fragment, że tak się wyrażę -
założony, ale o niego nie dbam w ogóle. I nie mam na nim mchu!!!
To może nie robiąc z nim nic dbam o niego należycie?

Teraz ja również trwam w niepewności

Pozdrowienia, Jan_jr

8. Data: 2001-12-05 10:19:56

Od: "Anula" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy napisał:
> A wracając do tematu najprościej jest założyć trawnik i nie dbać o niego n
> ależycie. Po roku czy dwóch mamy piękny mchownik.;-)))

A nawet zakładanie trawnika może być w tym przypadku zbędnym wysiłkiem.
Wystarczy wziąć chwastowisko na ciężkiej, okresowo podmokłej glinie, czasem
wykosić, zadbać o solidne zacienienie terenu (2 stare lipy) i mamy
zamierzony efekt.
Pozdrawiam, Anula ;-))

9. Data: 2001-12-05 13:49:20

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> wrote in message news:9ukpic$58r$1@sunsite.icm.edu.pl...

> A wracając do tematu najprościej jest założyć trawnik i nie dbać o niego n
> ależycie. Po roku czy dwóch mamy piękny mchownik.

Oj, zeby to bylo tak latwo! Z wlasnego doswiadczenia powiem -
nic z tego.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

10. Data: 2001-12-05 18:29:42

Od: Appa <p...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,

dlaczego zabierasz sie do urzadzenia (czesci ?) ogrodu w stylu japonskim,
rozpoczynajac od elementu, ktory z
biegiem czasu wyrosnie najprawdopodobniej sam. Radzilbym zastanowic sie na
dobraniu pozostalych elementow
oraz dobraniu odpowiedniego miejsca. Ogrod chinski/japonski jest oszczedny w
barwach oraz w ilosci zastosowanych roslin
(krzewy/drzewa) i materialu kamienie/zwir/woda. Piekno tego ogrodu polega na
harmonii dobranych ksztaltow roslin wzgledem siebie i tworzacych idealna
calosc- nie moze to wygladac sztucznie.

Pozdrawiam

Piotr

Konkurs