Re: jak czyscic srebrne?

1. Data: 2000-10-11 18:40:05

Temat: Re: jak czyscic srebrne?
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

-----Original Message-----
From: Jerzy <j...@m...pl>
To: p...@n...pl <p...@n...pl>
Date: 10 października 2000 22:19
Subject: Re: jak czyscic srebrne?

>Użytkownik slav <s...@s...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
>napisał:jS5C5.33372$Z...@n...uunet.ca...
>Przepraszam bardzo, ale żaden z moich znajomych plastyków nie podejmie się
>służyć za naczynie a tym bardziej nie da się położyć w szklanym naczyniu
[za
>darmo oczywiście].
>Pozdrawiam Jerzy
>PS
>Przepis jw. polecam [plastikowego].
Drogi Jerzy,
musze cie zmartwic, jezyk polski jest na tyle przewrotny, ze dopuszcza obie
wersje plastyk i plastik w znaczeniu masa plastyczna - polecam rowniez
Slownik Jezyka Polskiego PWN :-)
Pozdrawiam
Herbatka

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-10-11 20:14:49

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Herbatka <b...@d...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:002f01c033b2$ac5c4fa0$4fdf4cd5@tea...
[...]
> [...]
obie
> wersje plastyk i plastik w znaczeniu masa plastyczna - polecam rowniez
Znam, znam inaczej bym sobie nie pozwolił na taką uwagę.
Widocznie jesteśmy różnej daty chociaż młodzieniaszkiem nie jestem.
Wolę formę plastik od [kurs.] przestarz. plastyk [kurs.] D.lpoj. plastiku
(wymowa: plastiku "akcent" na "t") [kurs.] prestarz. plastyku ( wymowa:
plastyku "akcent" na "t").
[też PWN - powalczymy na "daty" słowników? to dopiero będą "jaja".
Wprowadzili sporo zmian.]
Jakby co to "herbatkę" pijam "zaparzoną" po 3-ch minutach.
Pozdrawiam Jerzy.

1. Data: 2000-10-12 09:27:23

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <j...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> Wolę formę plastik od [kurs.] przestarz. plastyk [kurs.] D.lpoj. plastiku
... [bardzo skomplikowany wywod]

Osobiscie propagowalbym raczej forme plastyk, zeby nie pomylic z plastikiem
uzywanym powszechnie do rozp... roznych srodkow trwalych (chociaz przy
ostroznym uzytkowaniu daloby sie go pewnie wykorzystac np. do ubijania jajek
;)

Jader

p.s. W ogole chyba jestem [kurs.] przestarz., bo nauczyli mnie w szkole zeby
pisac plastyk :(

kraby
[ cuisine.pl ] Przemysław Kaczmarek - Kucharzem Roku
Cedzenie, odsączanie - jakieś patenty???
Burito hahaha :))
Lody