Re: jak czyscic uszy?

From: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: jak czyscic uszy?
Date: Wed, 30 Nov 2005 16:46:29 +0000

On Wed, 30 Nov 2005 16:22:25 +0100, in pl.sci.medycyna ika wrote:

> Dnia 30.11.05, około 10:56, siliana bulgocze

> Jeśli masz tendencję do gromadzenia woskowiny w uchu, to są specjalne
> preparaty w aptekach do wypłukiwania tego. Nie znam jednak tego wynalazku
> od strony praktycznej, czy skuteczny. Widziałam tylko u pacjenta, że sobie
> takie nabył i sie chwalił ;)

ja mam dosc wybitnie poskrecane kanaliki, woskowina gromadzi mi sie stadnie
a radosnie. rozne takie rozpuszczacze na bazie olejku kamforowego i innych
wynalazkow przezylam. one sluza glownie do rozpuszczenia juz zaschnietej
woskowiny, obluzowania byc moze, ale nie zdarzylo mi sie, zeby bez patyczka
sama z siebie wyleciala z ucha. ale najczesciej nie trzeba go zbyt gleboko
wkladac i mocno gmerac, zeby wylecialy skorupki.

--
Boska