jak dlugo gronkowiec zlocisty zyje poza organizmem czlowieka?

1. Data: 2007-08-29 13:52:59

Temat: jak dlugo gronkowiec zlocisty zyje poza organizmem czlowieka?
Od: Jacek Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2007-08-29 14:54:42

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Sie, 15:52, Jacek Szaniawski <i...@n...com> wrote:

http://www.google.pl/search?q=gronkowiec+zlocisty+zy
je+poza+organizmem+czlowieka&sourceid=navclient-ff&i
e=UTF-8&rlz=1B3GGGL_plPL235PL235
A od serca polecam
http://rtfm.killfile.pl/

--
Pozdrawiam :)
JM

3. Data: 2007-08-29 16:06:01

Od: Jacek Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

JaMyszka <f...@g...com> wrote:

>http://www.google.pl/search?q=gronkowiec+zlocisty+z
yje+poza+organizmem+czlowieka&sourceid=navclient-ff&
ie=UTF-8&rlz=1B3GGGL_plPL235PL235
znasz adres google, zaimponowales mi. wsrod sieczki ktora wyprodukowal
na pierwszych 30-tu trafieniach nie ma odpowiedzi na na moje pytanie

jesli ty nie wiesz, nie musisz pisac. to nie szkola, nikt cie nie
wywoluje do obowiazkowej odpowiedzi.

>A od serca polecam
>http://rtfm.killfile.pl/

nie wiem po co mi to podajesz, nie zrozumiales pytania? swoja droga
wcale by mnie to nie zdziwilo.

taka mam refleksje - moj pierwszy post w usenecie ma juz 11 lat i w
tamtym okresie ludzie starali sie pomagac. tylko sporadycznie trafialo
sie na baranow pouczajacych innych.

4. Data: 2007-08-29 17:51:14

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Sie, 18:06, Jacek Szaniawski wrote:
> [...]
> taka mam refleksje - moj pierwszy post w usenecie ma juz 11 lat i w
> tamtym okresie ludzie starali sie pomagac. tylko sporadycznie trafialo
> sie na baranow pouczajacych innych.

"Czy starzec dlatego jest m drcem, e tak d ugo by g upi?" (nie
pami tam kto zada to filozoficzne pytanie:( )

5. Data: 2007-08-29 18:05:28

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Sie, 19:51, JaMyszka <f...@g...com> wrote:
On 29 Sie, 18:06, Jacek Szaniawski wrote
(korekta, bo Google wariuja):
> [...]
> taka mam refleksje - moj pierwszy post w usenecie ma juz 11 lat i w
> tamtym okresie ludzie starali sie pomagac. tylko sporadycznie trafialo
> sie na baranow pouczajacych innych.

"Czy starzec dlatego jest medrcem, ze tak dlugo byl glupi?" (nie
pamietam kto zadal to filozoficzne pytanie:( )

6. Data: 2007-08-29 18:29:21

Od: Jacek Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

JaMyszka <f...@g...com> wrote:

> [...]
>
>"Czy starzec dlatego jest medrcem, ze tak dlugo byl glupi?" (nie
>pamietam kto zadal to filozoficzne pytanie:( )

poprawiles sobie kodowanie, bardzo dobrze. nauczycielu ucz sie sam

przestan trolu zasmiecac ten watek

7. Data: 2007-08-29 20:11:30

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Szaniawski pisze 2007-08-29 18:06:

> nie wiem po co mi to podajesz, nie zrozumiales pytania? swoja droga
> wcale by mnie to nie zdziwilo.

Nie zadaje się pytania w temacie pustego postu.

> taka mam refleksje - moj pierwszy post w usenecie ma juz 11 lat i w
> tamtym okresie ludzie starali sie pomagac. tylko sporadycznie trafialo
> sie na baranow pouczajacych innych.

Za to jak widac już wtedy trafiali się tacy, co na zwrócenie uwagi
(słuszne) reagują obrażaniem osoby, któa śmiała to uczynić.
Od 11 lat jesteś taki nieuprzejmy, czy z wiekiem się pogarsza?

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

8. Data: 2007-08-29 20:16:01

Od: Jacek Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

LM <p...@n...sig> wrote:

>Nie zadaje się pytania w temacie pustego postu.

a niby czemu

>Za to jak widac już wtedy trafiali się tacy, co na zwrócenie uwagi
>(słuszne) reagują obrażaniem osoby, któa śmiała to uczynić.
>Od 11 lat jesteś taki nieuprzejmy, czy z wiekiem się pogarsza?

ktore uwagi sa sluszne (tez nie zrozumiales pytania?). i kto ustala
slusznosc tych uwag.

w sprawie gronkowca oczywiscie nie masz nic do powiedzenia, ale swedza
cie palce to wciskasz klawisze, trolu

9. Data: 2007-08-29 20:38:44

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Szaniawski pisze 2007-08-29 22:16:

> a niby czemu

Bo część ludzi (w tym może ktoś, kto zna odpowiedź na twoje pytanie,
trolu) nie wyświetla sobie nagłówków listu.
Troluj sobie dalej sam.

PLONK

10. Data: 2007-08-29 20:41:04

Od: Jacek Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

LM <p...@n...sig> wrote:

>Bo część ludzi (w tym może ktoś, kto zna odpowiedź na twoje pytanie,
>trolu) nie wyświetla sobie nagłówków listu.

sa jakies czytniki nie wyswietlajace tematow? bredzisz, to jak niby
mozna zdecydowac co przeczytac.

>Troluj sobie dalej sam.
>
>PLONK

rowniez idziesz do KF.