jak dlugo gronkowiec zlocisty zyje poza organizmem czlowieka?

11. Data: 2007-08-29 23:21:50

Temat: Re: jak dlugo gronkowiec zlocisty zyje poza organizmem czlowieka?
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Szaniawski wrote:

Oczywiście również nie wiem ile toto żyje, ale wyjaśnię może skąd takie
zbydlęcenie na grupie. Pojawiła się sekta optymalnych, którzy tak każdemu
tyłek trują, że normalni ludzie po prostu uciekli. Została właśnie
trollownia.

--
www.vegie.pl

12. Data: 2007-08-30 09:55:28

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki pisze 2007-08-30 01:21:

> [...]
> zbydlęcenie na grupie. Pojawiła się sekta optymalnych, którzy tak każdemu
> tyłek trują, że normalni ludzie po prostu uciekli. Została właśnie

Zaliczasz mnie do trolli? I siebie (skoro zostałeś) również, tak?

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

13. Data: 2007-08-30 12:25:09

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

JaMyszka napisala:

> On 29 Sie, 19:51, JaMyszka <f...@g...com> wrote:
> On 29 Sie, 18:06, Jacek Szaniawski wrote
> (korekta, bo Google wariuja):

> "Czy starzec dlatego jest medrcem, ze tak dlugo byl glupi?" (nie
> pamietam kto zadal to filozoficzne pytanie:( )

Hmm....najbardziej mnie bawi cytowanie tzw. zlotych mysli przez osoby, ktore
ich sensu nie pojmuja. Niektore z tych osob naqet wlaczaja je do swoich
sygnaturek, aby podniesc sztucznie wartosc swoich postow.

A tak na marginesie, Jacek Szaniawski zadal pytanie ktore miesci sie w tematyce
grupy.
Mysle, ze on tez potrafi szukac w guglach i nie prosil o adres tychze gugli.
Nie bardzo wiec rozumiem, dalczego sie go zaczelas czepiac?

14. Data: 2007-08-30 13:30:56

Od: Maja <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gronkowiec zlocisty moze przezyc nawet do 6-ciu tygodni np.na ubraniu,
i nadal byc zarazliwy.

Maja

15. Data: 2007-08-30 13:48:03

Od: Jacek Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Maja <s...@o...pl> wrote:

>Gronkowiec zlocisty moze przezyc nawet do 6-ciu tygodni np.na ubraniu,
>i nadal byc zarazliwy.

czy mozna zapytac o zrodlo tej wiedzy? ewentualnie linki badz
referencje do prac badawczych?

16. Data: 2007-08-30 14:05:04

Od: Maja <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Sie, 15:48, Jacek Szaniawski <i...@n...com> wrote:

> czy mozna zapytac o zrodlo tej wiedzy? ewentualnie linki badz
> referencje do prac badawczych?

O dlugosci zycia gronkowca zlocistego poza organizmem wiedzialam od
brata, ktory jest chirurgiem.
Jesli znajde jakis link, to na pewno podam :)

Maja

17. Data: 2007-08-31 11:23:43

Od: " JaMyszka" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Sie, 14:25, "Jeff" wrote:
> [...]
> Hmm....najbardziej mnie bawi cytowanie tzw. zlotych mysli przez osoby, ktore
> ich sensu nie pojmuja.

Mnie też to bawi;p
Ale teraz odnoszę takie dziwne wrażenie, ze do mnie pijesz:| Prawda li to?

> Niektore z tych osob naqet wlaczaja je do swoich
> sygnaturek, aby podniesc sztucznie wartosc swoich postow.

Ech, powiedziałabym, że nie o posty im chodzi...

> A tak na marginesie, Jacek Szaniawski zadal pytanie ktore miesci sie w tematyce
> grupy.

A czy ja mówię, że nie?

> Mysle, ze on tez potrafi szukac w guglach i nie prosil o adres tychze gugli.
> Nie bardzo wiec rozumiem, dalczego sie go zaczelas czepiac?

Oki:) Tobie odpowiem na to pytanie (tak, tak - czytałam Twoje cierpliwe
tłumaczenia @tomek wilicki problemu w służbie zdrowia)
:)
Czy ja się go czepiam?
Zobaczyłam pierwszy post - i tu zonk - pusty. Facet nie umie - pomyślałam Ma
do tego prawo? Ma! No to mu podałam linka i jednocześnie do netykiety, że w
złym guście jest wysyłanie pustych postów. Włożyłam swoją pracę? Włożyłam, ale
za kogoś nie będę odrabiać zadań domowych;p
Facet nie docenił mojego wkładu pracy i chęci pomocy, tylko zaczął mnie
dyskredytować, a przy tym powołał się na swój długi staż w necie. Dla mnie to
trąciło jego głupotą lub gburstwem. Bo jak, tyle lat siedzieć w necie i nie
napisać "szukałem", "proszę"? No to mu powiedziałam co o nim myślę;/
Ot i tyle;p
A, że nie zrozumiał...

--
Pozdrawiam :)
JM

18. Data: 2007-09-01 01:58:17

Od: "p47" <p...@l...bezspamu.ru> szukaj wiadomości tego autora

" JaMyszka" <j...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
zdrowia)
> :)
> Czy ja się go czepiam?
> Zobaczyłam pierwszy post - i tu zonk - pusty. Facet nie umie - pomyślałam

Nie wierzę, ze pomyslałaś;-)
Gdybys istotnie to zrobiła, zrozumiałabyś, że bezcelowe i zajmujące czas
innym jest rozwijanie w treści postu postawionego w tytule
pytania, -doskonale zrozumiałego i całkowicie wyczerpującego problem.
Chyba...chyba, że Tobie trzeba nawet tego typy pytania dokładnie objaśniać,
no ale i wówczas "facet" nie robiąc tego postąpił logicznie,- zrezygnował z
tego słusznie domniewywując, że bez sensu byłoby zadawać sobie taki trud, bo
po osobie bez objaśnień nie będącej w stanie zrozumieć pytania z tytułu i
tak nie nalezy oczekiwać jakis sensownych odpowiedzi!

;-)

p47

19. Data: 2007-09-02 15:26:25

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

LM wrote:

> Zaliczasz mnie do trolli? I siebie (skoro zostałeś) również, tak?

tak, w tej chwili właśnie zaliczyłem. Kontekst zdania był jasny - większość
grupy to trolle. Nie wszyscy, ale większość. Tylko troll zacznie w takim
przypadku wiercić komuś dziurę w dupie "a co kolega dokładniej miał na
myśli" i zadawać głupie, nic nie wnoszące pytania na poziomie
intelektualnym 5 latka.

--
www.vegie.pl

20. Data: 2007-09-03 22:54:22

Od: "OlekK" <o...@o...au> szukaj wiadomości tego autora

"Maja" <s...@o...pl> wrote in message
.com...

> [...]
> brata, ktory jest chirurgiem.
> Jesli znajde jakis link, to na pewno podam :)

W artykule na stronie
http://www.popsci.com/popsci/medicine/a931c4522fa840
10vgnvcm1000004eecbccdrcrd.html

...Other microbes form exoskeleton-like spores as a defense mechanism, like
the bacteria Staphylococcus aureus (Gronkowiec Złocisty), which is
responsible for toxic shock syndrome, food poisoning, and wound infections.
In this way, they can withstand temperature and humidity extremes. Tierno
says this bacterial spore can survive for weeks on dry clothing using
sloughed skin cells for food.

To potwierdzałoby to co mówi brat chirurg.

Dobry Kardiolog w Szczecinie
części endoskopu
Co z niepotrzebnymi lekami
co robić ze stłuczonym kolanem