jak dlugo trwa zalozenie koronki?

1. Data: 2005-07-09 16:32:13

Temat: jak dlugo trwa zalozenie koronki?
Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

na jedynke? z ilu wizyt to sie sklada?

jesli macie koronki, to napiszcie jakie, bo jest duzy wybor (zloto, tytan,
porcelana itd.), a u mnie chodzi o front paszczy, wiec chcialabym wybrac
najlepsza opcje...

2. Data: 2005-07-10 19:17:25

Temat: Re: jak dlugo trwa zalozenie koronki?
Od: "Rafal" <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "taora" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> porcelana itd.), a u mnie chodzi o front paszczy, wiec chcialabym wybrac

MOim zdaniem mocowanie nie ma znaczenia, ważne, aby sama korona była ładna i
dobrze założona ... Ja na czwórce mam na najzwyklejszym mocowaniu, napewno
nie tytan, nie złoto ... a 7 rok trzyma się bardzo dobrze. W poniedziałek
stomatolog zakładał tzw tymczasowa koronkę za 30 zł, a na środe była już
właściwa i załozenia. pzdr

3. Data: 2005-07-10 21:21:07

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal" <j...@a...net> napisał w wiadomości

>W poniedziałek
> stomatolog zakładał tzw tymczasowa koronkę za 30 zł, a na środe była już
> właściwa i załozenia. pzdr

ach to mnie pocieszyles - tylko 2 wizyty i to w krotkim odstepie czasu!
dzieki:)

4. Data: 2005-07-11 12:18:11

Od: żuk gnojny <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

taora napisał(a):
> [...]
> porcelana itd.), a u mnie chodzi o front paszczy, wiec chcialabym wybrac

mnie osobiście leży złoto
taka korona zwłaszcza z przodu ładnie wygląda
porcelana wg mnie odpada bo droga a i tak nie widać że jest korona
metalowe to dla biedoty(choc mozna pozłocić)

5. Data: 2005-07-11 16:38:47

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "żuk gnojny" <s...@k...pl> napisał w wiadomości

> mnie osobiście leży złoto
> taka korona zwłaszcza z przodu ładnie wygląda
> porcelana wg mnie odpada bo droga a i tak nie widać że jest korona
> metalowe to dla biedoty(choc mozna pozłocić)

ROFTL

Czy warto brać witaminy i minerały
daltonizm a prawo jazdy
Plamy na skórze (plecy)