jak dobrac fryzure do twarzy?

1. Data: 2003-09-18 18:02:46

Temat: jak dobrac fryzure do twarzy?
Od: "Anja" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie , mam ''pociagla'' i nie kazda fryzura bedzie dla mnie
kozystna , czy jest jakas strona gdzie moze za pomca programiku i zdjecia
moglabym podopasowywac fryzury do siebie? Albo moze jakis dobry wizazysta
we wroclawiu..?
Prosze o rade :))) bvo ostatnio marza mi sie krotkie wloski ale nie wiem czy
sie przypadkiem nie oszpece za bardzo takim radykalnym cieciem:)

pozdrawiam Ania z wlosami

1. Data: 2003-09-18 21:27:21

Temat: Re: jak dobrac fryzure do twarzy?
Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Anja wrote:

> [...]
> moglabym podopasowywac fryzury do siebie? Albo moze jakis dobry wizazysta

W Empiku ostatnio widzialam program do takich zmian firmowany przez
Cosmopolitan za 30zl - moze warto? Ja osobiscie takie eksperymenty
przeprowadzam za pomoca mierzenia peruk.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-09-19 05:07:39

Od: "o2" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupić sobie Cosmopolitan Virtual Makeover 3 lub Virtual cosmopolitan look i
można wybierać spośród 600 fryzur do tego makijaże, szminki,
podkłady,kapelusze, okulary, soczewki kontaktowe itd. itp. Poprostu super
program.

1. Data: 2003-09-19 06:16:24

Od: "tusia" <fragumia@(NO_SPAM)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "o2" <m...@o...pl> napisał
> [...]
> można wybierać spośród 600 fryzur do tego makijaże, szminki,
> podkłady,kapelusze, okulary, soczewki kontaktowe itd. itp. Poprostu super

Z tym, ze chyba nie dla akazdego taki super. IMO te programiki sa do bani -
najpierw trzeba zrobic sobie idealnie proste zdjecie, z gladziutkimi wlosami
zaczesanymy do tylu, w innym wypadku nie ma sie po co zabierac do tego. A
jak dla m nie nawet majac takie zdjecie ten programik jest dosc smieszny,
jak zabawka dla dzieci ;)
Jednak najlepszy sposob to dobra fryzjerka, ktora umie doradzic. Kiedys
takiej jednej nie posluchalam i chodzilam przez jakis czas kanalami zanim
wlosy odrosly :DD Ostatnio w Gabrielu zdalam sie na inwencje pani czeszacej
i fryzurka pikna ;)))))

1. Data: 2003-09-19 22:06:45

Od: "Didlo" <d...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zerknij tu: http://www.makeoversolutions.com/