jak kłaść panele?

1. Data: 2001-11-13 08:22:36

Temat: jak kłaść panele?
Od: "KSX" <k...@k...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

jutro zaczynam kłaść zieloną płytę i panele bezklejowe.
czy zieloną płytę się jakoś mocuje do podłogi/siebie?
czy po prostu układa się w karo bez żadnego mocowania i na to kładzie
panele?
czy docinać panele normalnie piłką do drewna? nie ma z tym kłopotu?
i czy może są jeszcze jakieś niuanse o których nie mówią instrukcje paneli?

--
pzdr

KSX
k...@k...prv.pl
GG: 490364

1. Data: 2001-11-14 14:15:17

Temat: Re: jak kłaść panele?
Od: "Dorota Sierakowska" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie te zielone płyty były skejane zwykłą taśmą, aby sie nie rozjechały
podczas dobijania paneli. Ale w przypadku bezklejowych to chyba nie wchodzi
w rachubę. Piłką do drewna można się uchetać na śmierć. Nasze (na HDF-ie)
były cięte wyżynarką i poszło elegancko i szybko.

Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2001-11-15 15:44:06

Od: "newsmark" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomiędzy płytami zielonymi należy zostawić odstęp dylatacyjny
ok 2mm

1. Data: 2001-11-16 12:56:14

Temat: Odp: jak kłaść panele?
Od: "KSX" <k...@k...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pomiędzy płytami zielonymi należy zostawić odstęp dylatacyjny
> ok 2mm
a to dlaczego?
pierwsze słysze o szczelinach przy zielonej płycie?

--
pzdr

KSX
k...@k...prv.pl
GG: 490364

1. Data: 2001-11-16 23:11:24

Od: "Wawiak" <g...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a to dlaczego?
>pierwsze słysze o szczelinach przy zielonej płycie?

Bzdura, producenci nie wymagaja dylatacji, a poza tym nie widze celu.

Piotrek
http://panele.cjb.net

1. Data: 2001-11-19 07:25:46

Od: "Marek Lenda" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wawiak" <g...@w...onet.pl> napisał w wiadomości

> Bzdura, producenci nie wymagaja dylatacji, a poza tym nie widze celu.
płyty pod wpływeam ciezaru podazas normalnej eksplatacji sie troche
rozszerzają imuszą miec miejsce na wzrost wymiarów

tak mi radzili goście od paneli

ktora kase mieszkan wybrac?
zabudowa wanny
Barlinek