jak kogos zabraknie

1. Data: 2002-03-08 12:26:28

Temat: jak kogos zabraknie
Od: "Rusalka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bol po stracie jest straszny. Kazdy to wie, kto tego doswiadczyl.
A jak umiera piesek, gdzie nie wiadomo, czy jest gdzies psie niebo i nie
ma pewnosci, ze sie jeszcze go spotka. A wraca sie do domu i nie ma tego
przyjaciela, co zawsze czekal i zawsze kochal.

--
Rusalka
r...@i...pl

1. Data: 2002-03-08 12:37:01

Temat: Re: jak kogos zabraknie
Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rusalka" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ma pewnosci, ze sie jeszcze go spotka. A wraca sie do domu i nie ma tego
> przyjaciela, co zawsze czekal i zawsze kochal.

Wiem jak to jest, Rusałko..
Kiedyś pisaliśmy o tym w związku z wątkiem joanny.. Mój pies konał na moich
oczach, z głową pod moim ramieniem.. i tego nikt nie zrozumie, kto nie
przeżył.. ale jest gdzieś psie niebo i tam jest szczęśliwszy :). tAK, WIEM,
ŻE ZARAZ ZBIORĘ OD MATERIALISTÓW:) - sam mi się włączył capslock, ale niech
tak zostanie;)
Wiesz, myślę już o następnym,
ale lepiej o suni łagodnej.. Ty też po jakimś czasie o tym pomyślisz. I tak
jest dobrze, uwierz.
Eva

1. Data: 2002-03-08 12:51:28

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

EvaTM wrote:

> [...]
> Wiesz, myślę już o następnym,
> ale lepiej o suni łagodnej.. Ty też po jakimś czasie o tym pomyślisz. I tak

O mojego Robina walczylam przez 2 miesiace, sama bedac w bardzo zlym stanie.
Niestety...nie udalo mi sie go uratowac. Byl ze mna 13 lat. Do dzisiaj jakos
nie moge zapomniec
i wciaz nie moge zdecydowac sie na nastepnego.
Moze jednak przyjdzie taki czas.........

Pozdrawiam,
mychia

1. Data: 2002-03-08 13:09:50

Od: "Ag" <...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EvaTM
> Wiem jak to jest, Rusałko..

ja tez pamiętam ten ból, tak to byla dla mnie prawdziwa
tragedia........bardzo mi przykro
moj pies tez konal na moich rekach, Brutus odszedl nagle, nie dal mi szansy
na podziwianie jego siwych klaczków, jest ofiara wypadku, moja rozpacz byla
tak wielka, ze teraz trudno jest mi sie zdecydowac na psa, Brutusa mam
jeszcze w glowie, nosie, oczach........
pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2002-03-08 20:57:40

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkowniczka "Ag" napisala:

> ja tez pamiętam ten ból, tak to byla dla mnie prawdziwa
> tragedia........bardzo mi przykro moj pies tez konal na moich
> rekach,

Moj kolega ogladal na wlasne oczy jak wielki pies (prezent od ojca dla
coreczki) wciagnal jego dziewczyne pod kola ciezarowki. Zginela dziewczyna
i pies. Ojciec z rozpaczy glowa tlukl w sciane, kolega tez po dlugo po tym
nie potrafil dojsc do siebie. To dopiero byla tragedia.

Wlasciwie nie wiem dlaczego tutaj o o tym pisze, ale czulem, ze musze...

o...@f...sos.com.pl /^^\ _ __ __
http://republika.pl/szedhar/ / ___ \/ \ /__) / \
ICQ UIN: 50765541 \___/ / \__ \__/
_______________________________________________/

1. Data: 2002-03-09 22:21:10

Od: Saanale <S...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 8 Mar 2002 13:26:28 +0100, "Rusalka" <r...@i...pl> wrote:

> [...]
>ma pewnosci, ze sie jeszcze go spotka. A wraca sie do domu i nie ma tego
>przyjaciela, co zawsze czekal i zawsze kochal.

SMUTNO MI:-(...

Saanale

1. Data: 2002-03-11 15:01:41

Od: "A.Nosowicz" <A...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj pozegnalam Bobiego. Nie wiedzialam, ze bedzie mi tak trudno, ze
kazdy kat w domu, kazda najmniejsza rzecz bedzie mi go przypominac. No i te
lzy...
Ania

Rusalka wrote:

> [...]
> ma pewnosci, ze sie jeszcze go spotka. A wraca sie do domu i nie ma tego
> przyjaciela, co zawsze czekal i zawsze kochal.

wolontariat i przekrety
Dzień Kobiet!
zapraszamy do................
Rozwazania Vilfor'a Maguard #1- uwaga dlugie i nudne
Czwartkowy czat - mała relacja i witacja