jak mam jeść?

11. Data: 2003-09-04 21:34:10

Temat: Re: jak mam jeść?
Od: "Posrednik" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bj86rs$nd$1@inews.gazeta.pl...

> Zapytaj o to na pl.sci.medycyna

Pytam się tu, i tych co mowią, ze dlugotrwałe stosowanie szkodzi.Macie
jakies udokumentowane przypadki?

Pośrednik

12. Data: 2003-09-05 06:02:09

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapytaj o to na pl.sci.medycyna

no bo tam to sie mozna dowiedziec baaaaaaardzo madrych rzeczy, jeszcze
smiesznej niz tutaj!

Jurek

13. Data: 2003-09-05 06:38:55

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Posrednik w wiadomości news:bj8b4i$mlh$1@atlantis.news.tpi.pl pisze:

> Pytam się tu, i tych co mowią, ze dlugotrwałe stosowanie szkodzi.Macie
> jakies udokumentowane przypadki?

Oto wyniki pobieznego przeszukania pl.sci.medycyna. Chcesz wiecej - szukaj
dalej. Ja nie mam w tym zadnego interesu, bo nikt z mojej rodziny czy
znajomych diety Kwasniewskiego nie stosuje, wiec nie mam sie czym martwic.
Informacje nie grzesza detalami, ale imho mozna je traktowac przynajmniej
tak powaznie, jak listy o cudownych ozdrowieniach przepisywane przez Krysie,
bo niby czemu nie?

A na deser znalazlem takie cos:

Jak ktorys link sie nie otworzy, to skorzystac z
http://groups.google.com/advanced_group_search?hl=pl

obciac poczatkowe news: a reszte wkleic w pole "Szukaj wiadomosci
zawierajace ID wiadomosci"

14. Data: 2003-09-05 08:40:44

Od: "Posrednik" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bj9b50$o6d$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> http://groups.google.com/advanced_group_search?hl=pl
>
> obciac poczatkowe news: a reszte wkleic w pole "Szukaj wiadomosci

Witaj Marcin,

Dziękuje za linki , zadałeś sobie trudu z wyszukaniem , dziękuję , doceniłem
i sprawdziłem.
Zawiodłeś mnie, podrzucając smiecie zamiast argumentow. Celow cytuję caly
list, by inni mogli się ewentualnie zapoznać z moim pytaniem i tym co mi
przyslaleś. W podanych przez Ciebie linkach nie ma ani jednego konkretnego
przykladu szkodliwosci DO. Dwa listy , jeden od lekarza i drugi od panienki
z chorym tatą, oba bardzo niekonkretne
Asekurujesz się ,że przytaczane przez Ciebie listy mozna traktować
conajmniej tak samo powaznie jak listy Krysi.
I słusznie się asekurujesz, bo w tych listach nie ma NIC!!!
Lekarz który przestrzega, dziweczyna ktora pisze ze jej ojcu nie sluzy..
moze i nie sluzy ... ja akurat pzyblem sie niektorych dolegliwosci ktore ma
ojciec tej dziewczyny bardzo skutecznie.
Powiedzialbym , ze stosując takie "dowody", cienias jestes, Marcin :)

Pozdrawiam,

Pośrednik

15. Data: 2003-09-05 08:55:25

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bj9i86$66q$1@nemesis.news.tpi.pl,
Posrednik <k...@g...pl> typed:

> Zawiodłeś mnie, podrzucając smiecie zamiast argumentow.
(...)
> Powiedzialbym , ze stosując takie "dowody", cienias jestes, Marcin :)

ROTFL. To ja moze przedstawie przyklad "wyleczenia" za pomoca DO (do
sprawdzenia na news.dieta-optymalna.info):

Jakis Optymalny:
Podzielcie się z innymi swoimi osiągnięciami w stosowaniu ŻO.

KrystynaOpty:
Krystyna*Opty* - 52 lata Na DO (od 06.98 r.) wyleczyłam:
Zawroty głowy, miażdżyca, bóle w okolicy kręgosłupa szyjnego, trądzik
różowaty, bóle stawów, cellulitis, przewlekłe zapalenie zatok, od 5 lat
nie pojawiły się ani razu zapalenia korzonków (wcześniej zdarzały się
przynajmniej 1-2 x w roku), nie przeziębiam się (2 x miałam okazję złapać
infekcję, ale nawet nie rozwinął się katar - kilka razy porządnie kichnęłam,
temperatura wzrosła do 36,9 C po niecałych dwóch dniach i w sumie
4 polopirynach infekcja minęła), nadkwasota, bóle żołądka, wzdęcia brzucha,
nerwica, depresja, łupież, wypadanie włosów, przed DO miałam 1 atak
(prawdopodobnie) jaskry - więcej się już nie zdarzył, a wzrok się
nie pogarsza (+1 okulary do czytania), migrena, bóle głowy, wyraźnie minęły
zaburzenia pracy tarczycy (3 guzki stwierdzone przed DO, do dziś nie robiłam
ponownego badania- nie czuję takiej potrzeby), zaparcia, liczne drobne
wybroczyny na skórze dłoni zniknęły, próchnica, uczulenie na słońce,
uzależnienie na słodycze.

Jakas czepliwa istota:
masz na to dokumentacje medyczna ? twierdzisz ze np ustapila Ci miazdzyca na
jakiej podstawie? objawowo czy mialas np koronografie przed i na DO?
nie to ze sie czepiam ale ludzie rozne rzeczy w internecie pisza a jak masz
na to dowody to zyskasz nowe rzesze zwolennikow DO bo Twoje uzdrowienie
wydaje sie byc modelowe
a i przeciwnikom zamkniesz usta

KrystynaOpty:
Na końcu tego czekania doczytałam się U Kwasniewskiego o leczniczych
dawkach alkoholu... 8) Efekt był piorunujący! Przez 3 tygodnie każdej nocy
silnie narastał w głowie szum i nie pozwalał spać, często musiałam się
podnosić, żeby szum ten (wraz z odpływem krwi z głowy) nieco ustąpił,
rzucałam się w czasie snu, aż raz nawet spadłam z wersalki... :))) Po trzech
tygodniach - jak ręką odjął! Zawroty szlag trafił! I tak jest do dziś. Wg
mnie był to objaw stałego niedotlenienia/niedożywienia mózgu i z pewnością
był spowodowany miażdżycą naczyń mózgowych.

Pacjentce *wydawalo* sie, ze ma miazdzyce i *wydaje* sie jej, ze dzieki DO
wyleczyla ta "byc moze miazdzyce". Jest to oczywiscie dowod na skutecznosc
DO w leczeniu miazdzycy. Dowod rownie optymalny, co sama dieta :> Mozna z
tego skonstruowac slogan reklamowy "Wydaje ci sie, ze masz miazdzyce? Stosuj
DO, bedzie ci sie wydawalo, ze miazdzyca minela!". I prochnica tez. Zabawne,
ale zebina i szkliwo nie maja mozliwosci regeneracji i nie mozna wyleczyc
prochnicy dieta (mozna zapobiegac), a jedynie u dentysty za pomoca wiertla i
plomby. Jezeli pacjentka wyleczyla prochnice na DO, to znaczy, ze jest
jamochlonem, bo czlowiek takich zdolnosci regeneracyjnych nie ma.

Pozdrawiam,
Karola

16. Data: 2003-09-05 08:57:22

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Posrednik w wiadomości news:bj9i86$66q$1@nemesis.news.tpi.pl pisze:

> Lekarz który przestrzega,

Kilku lekarzy, i na bazie osobiscie poczynionych obserwacji, jak mozna
wnioskowac. Wystarczy napisac na priv i dopytac o szczegoly. Odwazysz sie?

> dziweczyna ktora pisze ze jej ojcu nie
> sluzy..

I optymalni wmawiajacy jej, ze ojciec liczyc nie umie i z pewnoscia nie
stosuje sie dokladnie do zalecen diety. Nie wiadomo czy smiac sie, czy
plakac.

> Powiedzialbym , ze stosując takie "dowody", cienias jestes, Marcin :)

Skoro to poprawia Ci samopoczucie. Tymczasem pa, nie zwyklem prowadzic
dyskusji w takim tonie.

17. Data: 2003-09-05 09:06:51

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:4CC40F9F423ADA44B33E2E6448A209210145352C@jplwan
t003.jasien.net,
Karolina Matuszewska <g...@i...pl.antyspam> typed:

> Krystyna*Opty* - 52 lata Na DO (od 06.98 r.) wyleczyłam:
> Zawroty głowy, miażdżyca, bóle w okolicy kręgosłupa szyjnego, trądzik
> różowaty, bóle stawów, cellulitis
^^^^^^^^^^

Zastanawiam sie, czy przy porzadniejszym wywiadzie cellulitis (ostry rozlany
stan zapalny skory, spowodowany zakazeniem np. liszajcem lub gronkowcem
zlocistym) nie okazalby sie cellulitem ("skorka pomaranczowa", defekt
kosmetyczny)...

Pozdrawiam,
Karola

18. Data: 2003-09-05 09:45:03

Od: "Posrednik" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bj9j8i$lqq$1@inews.gazeta.pl...

> Kilku lekarzy, i na bazie osobiscie poczynionych obserwacji, jak mozna
> wnioskowac. Wystarczy napisac na priv i dopytac o szczegoly. Odwazysz sie?

Odważę się, podaj adres.

> I optymalni wmawiajacy jej, ze ojciec liczyc nie umie i z pewnoscia nie
> stosuje sie dokladnie do zalecen diety. Nie wiadomo czy smiac sie, czy
> plakac.

Widać ta dieta byla wyjątkow nie dla niego. MNIE ta dieta pozowliła w
krótkim okresie czasu pozbyc sie najbardziej dolegliwej codziennej przykosci
jaką jest nadkwasota

> Skoro to poprawia Ci samopoczucie. Tymczasem pa, nie zwyklem prowadzic
> dyskusji w takim tonie.

Jak sobie zyczysz.
Oceniam ten Twój ruch jako "taktyczną " obrazę pozwalajacą wyjść z dyskusji
. Dowodow na szkodliwość DO nie przedstawiłeś, zrobiles jeno nieco
negatywnego szumu wokól sprawy,
przytaczjac szereg linkow jakbyś liczył., ze nikt ich nie sprawdzi.
Nie chcę, nie mam zamiaru Cie obrażać, nie o to chodzi , by sobie poprawiac
własne samopoczucie. Jesli masz tylko taki edowody na szodliwość Do jak w
przytoczonych linka to powtarzam , CIENIAS JESTEŚ, MARCIN.
A ja szukam dalej przeciwwskazań DO , bo stosuję ją z bardo dobrym wynikiem
ale ne lekceważe głosów przeciwnych.

Mam nadzieję ze ton był włściwy:)
Pozdrawiam,
Pośrednik

19. Data: 2003-09-05 09:48:14

Od: "Posrednik" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> napisał w
wiadomości
t003.jasien.net...
> In news:bj9i86$66q$1@nemesis.news.tpi.pl,
> Posrednik <k...@g...pl> typed:

Karola, nie szukam wojny ,n ie mam casu na pisanie , na wdawanie sie w
bijatyki na grupie. Przeczytaj prosze uważnie o co ja pytalem i co odpisał
Marcin.
Ja wyraznie pytałem o znane DOWODY SZKODLIWOSCI DO ( przepraszam to
podkreslenie )
Jeśli znasz jakies to bardzo proszę przytocz je.
Reszty nie wycinam niech inni popatrzą jak dyskutujesz w temacie.

Pozdrawiam
Pośrednik

20. Data: 2003-09-05 11:02:14

Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Posrednik" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> A ja szukam dalej przeciwwskazań DO , bo stosuję ją z bardo dobrym
wynikiem
> ale ne lekceważe głosów przeciwnych.

Jest 1 o ile dobrze pamietam udokumetnowany przypadek przedawkowania
wit.A.Wyczytalam to w prasie optymalnej.Oczywiscie dyskusja na ten temat juz
byla, wiec mysle,ze nie rozwinie sie znow w taka sama o wit.A.
Pozdrawiam Hafsa

--
Moj adres: h...@g...pl

'Odważny jest ten, kto kontroluje się w gniewie.'

Jak zrobić zdrowy majonez
Calkiem OT ! Hafsa prosi o pomoc
Britney Spears na diecie
Migdalki w MM