jak najlepiej udoskonalać myślenie?

1. Data: 2003-04-03 18:52:24

Temat: jak najlepiej udoskonalać myślenie?
Od: "Skavi" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Jak w temacie. Jakie macie propozycje, przemyslenia?

1. Data: 2003-04-03 19:50:12

Temat: Re: jak najlepiej udoskonalać myślenie?
Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skavi <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> Witam!
>
> Jak w temacie. Jakie macie propozycje, przemyslenia?

Witaj..
A co rozumiesz przez "udoskonalanie myślenia". Chodzi o naukę, optymizm... ?

Pozdrawiam...

1. Data: 2003-04-03 20:11:05

Od: "fargot_" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

myśleć analitycznie i koncepcyjnie i lateralnie oczywiście . Nie zakłądać z
góry że coś jest nierozwiązywalnego i wierzyć że każdy problem ma sposobów
rozwiązania .
Trenować neurostradę pomiędzy lewą i prawą półkulą

O`Gardener

1. Data: 2003-04-03 20:11:20

Od: "mind_dancer" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Skavi <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b6i2s8$nv6$...@a...news.tpi.pl...
> Witam!
>
> Jak w temacie. Jakie macie propozycje, przemyslenia?

Dobry sen, dobre jedzenie, spokój, cisza, dobre światło, dobra relacja z Bogiem.
I nie myślenie o swoim myśleniu, tylko o właściwym przedmiocie swojej pracy.

To jest rada od kogoś, kto ma ponad 10-letnie doświadczenie z "doskonaleniem umysłu"
[czyli mnie].

Tomasz Kwiecień
www.tkwiecie.prv.pl

1. Data: 2003-04-03 21:19:11

Od: "Skavi" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> wrote in message

> Witaj..
> A co rozumiesz przez "udoskonalanie myślenia". Chodzi o naukę, optymizm... ?

No słuchajcie. Można udoskonalać np. swoję grę w tenisa, czy jeżdżenie
na nartachm rzucanie lotek do tarczy itp. Jak analogicznie udoskonalać swoje
myślenie aby było ono bardziej skuteczne?

1. Data: 2003-04-03 21:20:14

Od: "Skavi" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"fargot_" <f...@p...onet.pl> wrote in message news:b6i4hu$2kj$1@news.onet.pl...
> [...]
> rozwiązania .
> Trenować neurostradę pomiędzy lewą i prawą półkulą

OK, powiedzmy, że było to zabawne. A teraz poproszę o poważną odpowiedź
godną (przyszłego) psychologa :)

1. Data: 2003-04-03 21:21:18

Od: "Skavi" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mind_dancer" <t...@o...pl> wrote in message

> Dobry sen, dobre jedzenie, spokój, cisza, dobre światło, dobra relacja z Bogiem.

Niestety to ostatnie odpada.

1. Data: 2003-04-03 21:24:03

Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

"mind_dancer" <t...@o...pl> wrote in

> To jest rada od kogoś, kto ma ponad 10-letnie doświadczenie z
> "doskonaleniem umysłu" [czyli mnie].

hehe coś te 10 lat chyba poszło na marne w Twoim przypadku :P bo tak się
doskonaliłeś, aż wszystkie klepki pogubiłeś ;)

--
Rafał 'Raf256' Maj http://www.raf256.com - GG,ICQ,Email

1. Data: 2003-04-03 21:24:12

Temat: Odp: jak najlepiej udoskonalać myślenie?
Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skavi <

> Witam!

hej hej ;]

> Jak w temacie. Jakie macie propozycje, przemyslenia?

musisz.. dużo myśleć ;) poważnie. rozwiązywać zadania, problemy. ćwiczyć
pamięć... interesować się światem, czytać i obserwować, czyli to co każdy
porządny "szarak" robić potrafi tylko.. świadomie :]

ciepluśko.

1. Data: 2003-04-03 21:32:04

Od: "Skavi" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"patrycja." <p...@K...pl> wrote in message
> Skavi <

> hej hej ;]

> musisz.. dużo myśleć ;) poważnie.

:) To tak samo jakby ktoś na pytanie "jak się nauczyć dobrze grać w szachy"
odpowiedział "musisz dużo grać w szachy". Więc dlaczego wychodzi tyle
podręczników do gry w szachy? Wystarczyłoby jedno zdanie :)

> rozwiązywać zadania, problemy.

Właśnie żeby rozwiązywać problemy trzeba już umieć skutecznie myśleć.

> ćwiczyć
> pamięć... interesować się światem, czytać i obserwować, czyli to co każdy
> porządny "szarak" robić potrafi tylko.. świadomie :]

No dobrze, powiedzmy że ja i zapewne większość ludzi robi.

Tylko tyle? Może coś jeszcze?

Gdybym spytał jak nauczyć się jeździć na deskorolce uzyskałbym zapewne
więcej konkretnych odpowiedzi...

tantra-joga
sztuka negocjacji - testy
Czy bagno uszlachetnia