jak odglonic pralke?

1. Data: 2003-08-18 13:03:32

Temat: jak odglonic pralke?
Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%> szukaj wiadomości tego autora

moja tesciowa zamknela mi pralke i bidulka stala tak ponad tydzien (bidulka
pralka)
czesc tam gdzie dalo sie - osad zmylam, ale w zakamarkach nie da sie no i
nie za bardzo mozna pod bebnem:-(
gotowalam juz w niej i nie pomoglo - dalej taki lekki zapaszek jest w
srodku:-(
ma ktos jakis pomysl?

a glony sie robia bo woda w wodociagu nie jest chlorowana ozonowana ani w
zaden inny sposob dezynfekowana
wystarczylo zawsze pozostawienie jej uchylonej i bylo ok!

ania
www.aem.pl
Krakuf
osiolek F650 CS
143 kucyki pod czerwona sukienka

1. Data: 2003-08-18 15:15:08

Temat: Re: jak odglonic pralke?
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jakbyś z wybielaczem zagotowała na krótko?

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-08-18 15:31:35

Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%> szukaj wiadomości tego autora

> A jakbyś z wybielaczem zagotowała na krótko?

a on cos zmieni? gotowalam z proszkiem, ale jesli piszesz ze moze - to zaraz
pojde i kupie wybielacz (nigdy nie uzywalam)

1. Data: 2003-08-18 17:42:26

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w wiadomości

> a on cos zmieni? gotowalam z proszkiem, ale jesli piszesz ze moze -
to zaraz
> pojde i kupie wybielacz (nigdy nie uzywalam)

Wiesz, chodzi o taki z chlorem, żeby odkaził pralkę.

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-08-19 09:45:10

Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz, chodzi o taki z chlorem, żeby odkaził pralkę.

wlasnie oddzownil do mnie Pan z miele - i powiedzial zebym nic z chlorem nie
wlewala do pralki bo takie substancje maja zly wplyw na czesci metalowe
pralki
doradzil co zrobic i jesli nie pomoze to podesla serwisanta
w kazdym razie jestem mile zaskoczona reakcja firmy!
po poludniu bede postepowac wg wskazowek pana z miele

1. Data: 2003-08-19 16:18:49

Od: "jarecki" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w wiadomości

> po poludniu bede postepowac wg wskazowek pana z miele

A potem mamy nadzieje, napisze na grupe co to byly za wskazowki...

Pozdrawiam Jarek.

1. Data: 2003-08-19 23:16:50

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nadzieję, że pan ci pomoże. A tak swoją drogą, to na reklamie tak
ładnie pokazują różne preparaty chlorowe wlewane do pralki....

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-08-20 08:01:25

Temat: Odp: jak odglonic pralke?
Od: "Aseti" <aseti@no_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ania <a...@e...pl_#@!%> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bhqirn$hgf$...@d...ceti.pl...
> [...]
> zaden inny sposob dezynfekowana
> wystarczylo zawsze pozostawienie jej uchylonej i bylo ok!

Spróbój może wmyć ją octem.
Nie powinien zaszkodzić, a bardzo dobrze odkaża i rozpuszcza wszelkie osady.
Zapach się dość szybko ulatnia

--
Pozdrawiam serdecznie,
Aseti

Nic nie przeraża mężczyzny tak bardzo jak kobieta,
której spojrzenie przeszywa tak dogłębnie,
że byłby w stanie zrobić dla niej wszystko.

1. Data: 2003-08-20 08:15:15

Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%> szukaj wiadomości tego autora

> Spróbój może wmyć ją octem.
> Nie powinien zaszkodzić, a bardzo dobrze odkaża i rozpuszcza wszelkie
osady.
> Zapach się dość szybko ulatnia

na razie to co zrobilam:
- wymyta szuflada na proszek i czesc pralki gdzie znajduje sie szuflada
- wylana woda z filtra (prawie 2 litry)
- umyty filtr
- pranie samego proszku w temp 40 st.
- teraz schnie
- jak wyschnie - to bede wkladac glowe do srodka i sprawdzac czy dalej
smierdzi:-)

1. Data: 2003-08-20 12:45:53

Od: "Aseti" <aseti@no_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ania <a...@e...pl_#@!%> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bhvao7$3hf$...@d...ceti.pl...

> [...]
> - pranie samego proszku w temp 40 st.
> - teraz schnie
> - jak wyschnie - to bede wkladac glowe do srodka i sprawdzac czy dalej

No to już się troszkę napracowałaś :)
Jedno co mogę Ci jeszcze polecić to zrobić gotowanie czyli wyprać proszek w
90 stopniach
Ewentualnie wlej jroszkę octu do bębna i zakręć nim kilka razy. Potem ustaw
płukanie

--
Pozdrawiam serdecznie,
Aseti

Nic nie przeraża mężczyzny tak bardzo jak kobieta,
której spojrzenie przeszywa tak dogłębnie,
że byłby w stanie zrobić dla niej wszystko.

wywóz szamba
Problem z pralką-pomocy!
Jak się pozbyć "zapach" straych mebli ze skóry
szafy wnękowe i półki
Głośna praca lodówki