jak opanowac pocenie?

1. Data: 2002-04-22 07:43:49

Temat: jak opanowac pocenie?
Od: "Piter" <...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

zaczely sie cieplejsze dni i zaczelo sie to czego nie nawidze..
nie mam nadwagi ale mimo to poce sie niemilosiernie..
wystarczy maly ruch a juz sie ze mnie leje..doslownie.
i to nie wazne czy jest goraco czy tylko cieplo. czy ktos wie co moze byc
nie tak?
dodam iz mam bardzo malo ruchu i moze to jest przyczyna.. nie wiem.
za wszelka pomoc z gory serdecznie dziekuje.
ps: antyperspiranty nie dzialaja - mialem juz kilka ale zaden w wiekszym
stopniu nie pomogl.

2. Data: 2002-04-22 12:05:19

Temat: Re: jak opanowac pocenie?
Od: "kacha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja mam problem taki ze poca mi sie dlonie i stopy
wrecz sie leje
kap, kap, kap, ..
dermatolog powiedziala ze samo przejdzie ale ja mam to od urodzenia... i 25
lat sie juz mecze
jestem nauczycielka i tym bardziej to jest przykre

Kacha

3. Data: 2002-04-22 16:23:08

Od: "Kajaa" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
25
> lat sie juz mecze
> jestem nauczycielka i tym bardziej to jest przykre

Moze dziwnie zabrzmieć , ale ciesz sie że to nogi i ręce - ja sie pocę
okropnie!!! po pachami....czy jest zimno czy ciepło, obojetnie jaka jest
sytuacja- czy stres czy luz......ja zawsze i wszędzie mam plamy o srednicy
kilku cm....... i to juz od małego :(((( Niestety ta "ceche" odziedziczyłam
po ojcu, który tez wiecznie sie poci [pod pachami]. żaden antyperspirant nie
działa....A na dodatek ten pot jest tak silny, ze na niektórych bluzkach aż
wyżera kolor :(((((( Jest to straszne.naparwdę wolałabym zeby pociła mi sie
inna część ciała.......bo jak wygląda dziewczyna z takimi
plamami??????:((((( Moze macie jakieś rady????

3majcie sie gorąco (kaloryfera)
Kajaa

4. Data: 2002-04-22 21:47:11

Od: "user21" <u...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kacha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> lat sie juz mecze
> jestem nauczycielka i tym bardziej to jest przykre

Na nadmierne pocenie dłoni jest niezawodny sposób: wstrzykniecie
pod skóre rąk toksyny botulinowej (jadu kiełbasianego), podobnie jak to
się robi ze skórą twarzy w celu likwidacji zmarszczek.
Zabiegi takie sa wykonywane w Polsce, niestety trochę drogie, ok. 1600 zł.

Marcin

5. Data: 2002-04-23 06:58:02

Od: "Topi" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Etiaxil - niesamowite dzialanie!
Naprawde polecam
Cena 36-39 zl

Pozdrawiam
Agnieszka

6. Data: 2002-04-23 12:18:32

Od: "Rafal" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się robi ze skórą twarzy w celu likwidacji zmarszczek.
> Zabiegi takie sa wykonywane w Polsce, niestety trochę drogie, ok. 1600 zł.

A jakies blizsze info, tzn gdzie, kto wykonuje moze jakies adresy stron www,
email?
dzieki

7. Data: 2002-04-23 15:49:29

Od: "user21" <u...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Rafal" <d...@p...onet.pl> wrote in message news:3cc5517a$1@news.vogel.pl...
> A jakies blizsze info, tzn gdzie, kto wykonuje moze jakies adresy stron www,
> email?
> dzieki
Niestety, bliższych informacji nie mam. Przeczytałem o tym w dodatku
do "Rzeczpospolitej" - "Rzecz o zdrowiu i urodzie" nr 1/91 z 18 kwietnia 2002, na
str.13.

Marcin

8. Data: 2002-04-24 16:15:40

Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora

Przedewszystkim dbac o higene.Kapac sie codziennie w cieplej a pozniej
zimnej wodzie.Uzywac dezodoranty.
Jezeli pocenie wystepuje na tle nerwowym-zastosowac lagodne,srodki
uspakajajace.Czasem wystarczy szklanka zimnej wody.

Elbarcadero

9. Data: 2002-04-25 09:00:46

Temat: Odp: jak opanowac pocenie?
Od: "JaroMirek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam to samo. Czy cieplejsze czy nie -leje się przy jakimkolwiek wysiłku- od
jakichś dwu lat......
Serce w porządku,cukier poniżej normy(69.6:), ciśnienie 120, zdrowy (chyba)
byk raczej usportowiony l.33.... przejdzie się tu i tam, i spływa....
Co gorsza z wątku wynika, że nie ma zbyt skutecznej metody opanowania tego
zjawiska:((
Naprawdę tak?
:(((

Użytkownik Piter <...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aa0epo$ioc$...@n...tpi.pl...

10. Data: 2002-04-29 15:08:20

Od: "posazek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piter" <...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> za wszelka pomoc z gory serdecznie dziekuje.
> ps: antyperspiranty nie dzialaja - mialem juz kilka ale zaden w wiekszym
___________
Mam to samo, po calym dniu w Garniturze pracujac w biurze poprostu smierdze
;)
Ciekawe czym jest to spowodowane, mi sie to zaczelo w wieku ok 21 lat, teraz
mam 25.
Jak bedziesz cos wiedzial daj znac.

zapalenie ucha
inmunoferon - czy ktos wie, co to?
Zapalenie zatok - do laryngologow
Bardzo prosze o komentarz do wynikow lab. krwi
ZINAXIN