jak podziękować lekarzowi?

11. Data: 2008-01-19 22:32:06

Temat: Re: jak podziękować lekarzowi?
Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kundzia Pindzia"

> zastanawiam się jak podziękować pewnej bardzo miłej pani doktor :

a jak dziękujesz tym, którym zawracasz głowę głupstwami
prosząc o wybór łapówki. paranoja.!

M.

12. Data: 2008-01-20 00:48:13

Od: "Del_Rey" <D...@g...pll> szukaj wiadomości tego autora

> a jak dziękujesz tym, którym zawracasz głowę głupstwami
> prosząc o wybór łapówki. paranoja.!

Lapowka (pot) - korzysc, najczęściej finansowa, wręczana osobie lub grupie
osób, w celu osiągnięcia określonego celu, z pominięciem standardowych
procedur.

Jak to mówią, nie używaj słów, których nie rozumiesz.
Jak chce medykowi coś dać, by okazać wdzięczność za to że robiła "coś
więcej" to jej sprawa.
A,że to robi pewne pierwszy raz, to nie wie jak sie do tego zabrac. Kasy bym
nie dał.Ale pewnie coś z dobrego alkoholu, tak.

13. Data: 2008-01-20 07:17:02

Od: "Dyrektour" <t...@f...kuku> szukaj wiadomości tego autora

> Lapowka (pot) - korzysc, najczęściej finansowa, wręczana osobie lub grupie
> osób, w celu osiągnięcia określonego celu, z pominięciem standardowych
> procedur.

Dokladnie to esencja o tora mi chodzilo.

> Jak to mówią, nie używaj słów, których nie rozumiesz.
> Jak chce medykowi coś dać, by okazać wdzięczność za to że robiła "coś
> więcej" to jej sprawa.

A to kwinesencja:-)

> A,że to robi pewne pierwszy raz, to nie wie jak sie do tego zabrac. Kasy
> bym nie dał.Ale pewnie coś z dobrego alkoholu, tak.

Nigdy nie dalem nic przed!!!!!!!!!!!!!!!!

Po owszem, jako wdziecznosc i szlo to od serca z radosci a nie z
jakiegokolwiek obowiazki czy z przymusu.
Ale niektorzy zrozumieja to jak dopiero zachoruja.
Problem w tym ze nie wiadomo czy bedzie do kogo z czyms wtedy isc - pomijam
kwestie czy przed czy po:-)

No ale pewnie na operacje to sie pojdzie do sztygara Franciszka na poziom
600, a zasypiac przed bedzie bufetowa z zaprzyjaznionego z kopalnia baru :-)

14. Data: 2008-01-20 07:26:22

Od: "placebo" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

liz pałe pizdo

15. Data: 2008-01-20 07:56:30

Od: "Dyrektour" <t...@f...kuku> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "placebo" <t...@t...net> napisał w wiadomości
> liz pałe pizdo

W takich jak widac nieuleczalnych przypadkach jestem za eutanazja:-)

Powiedz mamie ze bedzie sie dzialo:-)

a teraz wypierdalaj w podskokach

16. Data: 2008-01-20 09:12:20

Od: "Zbig" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wyleczyła. może jakiś koniczek albo bombonierka >
> --
Tylko nie koniaczek i bombonierka!

17. Data: 2008-01-20 10:15:32

Od: "mrmool" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W wielu cywilizowanych krajach w odroznieniu od RUMUNLANDII w ktorej
> zyjemy
> lekarz wyrzucil by cie z tym winem na zbity pysk ,za to ze go chciales
> obrazic.

w ilu? ;-)

dawałem prezenty lekarzom w Szwajcarii, w Norwegi, w Niemczech, w - o ile
dobrze pamiętam - Holandii, w Stanach też dawałem....i jakoś żaden lekarz
mnie nie wyrzucił, a zdażyło mi sie dawac też wino...

więc powiedz prosze skąd czerpiesz wiedze, że obdarowywany lekarz wyrzuca na
zbity pysk pacjenta dającego prezent? i w jakich krajach ten straszliwy
proceder ma miejsce

pzdr
Piotr "Piłat" Wojciechowski

18. Data: 2008-01-20 10:48:13

Od: "placebo" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

tata ci do wanny wchodził mendo jebana

19. Data: 2008-01-20 11:07:31

Od: "Dyrektour" <t...@f...kuku> szukaj wiadomości tego autora

tfuj stary lirze paly

20. Data: 2008-01-20 11:11:49

Od: "Dyrektour" <t...@f...kuku> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na zbity pysk pacjenta dającego prezent? i w jakich krajach ten straszliwy

Nie polemizuj z tym przyglupem ktory porownuje lekarza do mechanika
samochodowego.
Niestety 40 lat socjalistycznego rownouprawnienia i kolektywizacji zycia
sprawilo ze mamy taka a nie inna sluzbe zdrowia.

korzonki?
Smutne to i bolące każdego człowieka.
Nadpobudliwosc sexualna???
dzialanie kapsaicyny