jak podziękować lekarzowi?

21. Data: 2008-01-20 12:10:00

Temat: Re: jak podziękować lekarzowi?
Od: "placebo" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

ales drętwy cwelu

22. Data: 2008-01-21 14:54:54

Od: "DziOOba" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zastanawiam się jak podziękować pewnej bardzo miłej pani doktor, która
> zrobiła dla mnie więcej niż by to wynikało z jej obowiazków i wreszc ie
> mnie
> wyleczyła

hmmm o ile mi wiadomo to do obowiazkow lekarza nalezy wyleczyc chorego
.pacjenta.
Nie rozumie wiec tego co piszesz ze owa pani doktor zrobila cos wiecej i cie
wyleczyla .
to byl jej obowiazek i to ona skladala przysiege .
Czy idac do sklepu po bulki za te ze pani sprzedawczyni ci je sprzeda potem
zanosic jej prezent ?
Pani doktor za swaja prace dostaje pensje i nie sadze zeby dawanie prezentow
bylo na miejscu ja nigdy nie dawalam i nie dam ale Ty zrobisz tak jak
uwazasz.
Jedna rade ci dam nie chcwal sie takimi rzeczami masz ochote idz daj i niech
to zostanie miedzy wami .
pozdrawiam.

korzonki?
Smutne to i bolące każdego człowieka.