Re: jak polaczyc przeciwlegle bieguny?

1. Data: 2002-10-28 17:43:22

Temat: Re: jak polaczyc przeciwlegle bieguny?
Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 Oct 2002 18:00:31 +0100, becchino napisał/napisała:
> zainteresowaniami. Zakladajac, ze ci ludzie chca ze soba byc, jak jest
> mozliwe aby razem i kazde z osobna bylo szczesliwe?

Hmm "razem i kazde z osobna" ?
Czy jedno nie przeczy drugiemu ? ;)

IMHO jedno z nich musi posiadac pewna ceche, ktorej brakuje drugiej stronie
i ktora to cecha wzbudza zainteresowanie, i ... zabraklo mi slowa... ee..
inspiruje(!) :D
W takim przypadku obie strony powinny znalezc wspolne zainteresowania :)

Chociaz znam przypadki,gdzie pary, wktorych kazda ze stron miala odmienne
zainteresowania, charakter i podejscie do zycia a jednak byli ze soba
szczesliwi :D

Nie ma chyba regoly na szczescie "razem i kazde z osobna" ;)

--
* 2 miesiace niepewnosci * Pawel -PAPIK- Pomorski
GG: 70701

1. Data: 2002-10-28 18:10:59

Od: maggie <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Papik (p...@g...w.astercity.net) wrote:

> Hmm "razem i kazde z osobna" ?
> Czy jedno nie przeczy drugiemu ? ;)

mysle,ze nie,z wlasnego doswiadczenia wiem,ze musi byc margines
prywatnosci kazdego z partnerow w zwiazku - granica, ktorej nie
przekraczam,jesli on mnie tam nie zaprosi. mysle,ze to wrecz pomaga w
byciu 'razem'. cala sztuka (niesamowicie trudna) w tym,zeby pogodzic
'razem' i 'kazde z osobna' ;) nawet jesli to 'kazde z osobna' zawiera
cechy sprzeczne z 'razem'.

pozdrawiam,
maggie

1. Data: 2002-10-28 18:19:47

Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 Oct 2002 18:10:59 +0000 (UTC), maggie napisał/napisała:
> [...]
> byciu 'razem'. cala sztuka (niesamowicie trudna) w tym,zeby pogodzic
> 'razem' i 'kazde z osobna' ;) nawet jesli to 'kazde z osobna' zawiera

Dla mnie to wcale nie jest takie trudne jesli moja polowka chce isc do pubu
sama - to idzie, aczkolwiek czuje pewien dyskomfort..
W druga strone dziala to podobnie :)
Znaczy dzialalo, teraz to jakos jestem dla niej z lekka fqrwiajacy,zenujacy
i wszystko na raz :>
Tez to dla mnie nie problem, wieczor mam zajety :>

1. Data: 2002-10-28 18:39:34

Od: "Marek N." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"maggie" <m...@w...pl> napisała:
> - granica, ktorej nie
> przekraczam,jesli on mnie tam nie zaprosi.

A jak juz zaprosi, to sie dopiero to zaproszenie ceni :-) Cos wspanialego
:-)

Serdecznosci z Lublina

Marek

1. Data: 2002-10-28 19:19:26

Od: maggie <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Papik (p...@g...w.astercity.net) wrote:

> Dla mnie to wcale nie jest takie trudne jesli moja polowka chce isc
> do pubu sama - to idzie, aczkolwiek czuje pewien dyskomfort..
> W druga strone dziala to podobnie :)
i bardzo dobrze,tylko mialam na mysli 'wieksze' rzeczy niz pojscie do pubu
- system wartosci, ogolne podejscie do zycia - wtedy tolerancja jest
czasem trudna:)

> Znaczy dzialalo, teraz to jakos jestem dla niej z lekka
> fqrwiajacy,zenujacy i wszystko na raz :>

wiec:
> wieczor mam zajety :>
pewnie dobry sposob na przezycie tego,co przezywasz.
wiec baw sie dobrze dzis wieczorem:))

pozdr,
maggie

1. Data: 2002-10-28 20:55:00

Od: "Enid" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Papik" napisał:
> IMHO jedno z nich musi posiadac pewna ceche, ktorej brakuje drugiej
stronie
> i ktora to cecha wzbudza zainteresowanie, i ... zabraklo mi slowa... ee..
> inspiruje(!) :D

Dokładnie tak jest.
Ja przynajmniej zaczynam interesować się kimś na poważnie, wtedy gdy dana
osoba czymś mi imponuje - wiedzą, umiejętnościami. Tak jest ciekawiej :)

pozdrawiam :]

--
Enid vel Magda
gad_1339324

1. Data: 2002-10-29 00:20:38

Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 Oct 2002 19:19:26 +0000 (UTC), maggie napisał/napisała:
> pewnie dobry sposob na przezycie tego,co przezywasz.
> wiec baw sie dobrze dzis wieczorem:))

a bawilem sie wysmienicie, poza tym,ze dowiedzialem sie,ze nie mam zasad :D
czlowiek,uczy sie cale zycie..

1. Data: 2002-10-29 08:35:36

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a bawilem sie wysmienicie, poza tym,ze dowiedzialem sie,ze nie mam zasad
:D
> czlowiek,uczy sie cale zycie..

OOOO !!!!!!
No ba