Re: jak polaczyc pyralgine z piwem?

Data: 2005-01-08 22:50:47
Temat: Re: jak polaczyc pyralgine z piwem?
Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc>

Dnia Sat, 8 Jan 2005 23:34:39 +0100
"Krzysztof L" <p...@p...onet.pl> naskrobał(a):

> Fajnie. pewnie w twojej przychodni nie ma juz lekarzy.

zle napisalem - lekarki, jednak nie z mojej przychodni

> Zabrali im kontrakty i cześć!

alez sa, sa
telefon na 999 (w koncu nie wiedzialem co sie dzieje), zakonczyl
sie podaniem innego telefonu. Zadzownilem, dowiedzialem sie, ze
ktos sie pomylil, jednak po pewnym czasie w koncu okazalo sie, ze
jednak niekoniecznie. Moze byc wizyta domowa, ale.. za 1,5 godziny.
W sumie dobrze, ze nie czekalem - bo pozniej dowiedzialem sie, ze
lekarz i tak niczego nie ma przy sobie - postawi tylko diagnoze,
wiec i tak skonczylo by sie podroza do (innej) przychodni (innej,
bo w mojej musialbym czekac w kolejce - proponowali numerek 3).
Aha - wtedy zwijalem sie z bolu...

W koncu pojechalem do przychodni, ktora ma dzis dyzur (jak pisalem,
nie moja) - dobrze, ze mialem taka mozliwosc, tz ze ktos mnie
zawiozl - sam bym nie byl w stanie chyba jechac, a jak juz wiadomo,
wizyta domowa wiele by nie dala. Zakonczylo sie na zastrzyku (dopiero
po 30 minutach poczulem lekka ulge - podobno dziwne, ale nie bywam
za czesto u lekarza) i recepcie.

A teraz pytam o dodatkowe rady od znawcow tematu, to co uslyszalem
od lekarza - juz wiem. Byc moze zadam pytanie juz dzis na ostrym
dyzurze w szpitalu (bol sie wlasnie nasila), ale poki co mam
nadzieje, ze uda mi sie tego uniknac..

> zdrowia życzę.

oj, ja Tobie tez - strach pomyslec, co by bylo, jakby to bylo cos
powaznego
aha - coby nikt nie pisal ze jakas zapyziala dziura gdzie jest
dwoch lekarzy - Warszawa (nie, nie wywyzszam sie, wyjasniam)

Sierp

--
Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
http://sierp.net/faq