Re: jak polaczyc pyralgine z piwem?

Data: 2005-01-09 12:49:38
Temat: Re: jak polaczyc pyralgine z piwem?
Od: LoboV <f...@t...lobo.z.pl>

Sierp napisał(a):
> natomiast wszyscy
> sie dziwia, ze nie mam zadnych problemow z oddawaniem moczu...
>
> Sierp

Ja przez 2 tygodnie prawie mialem kolke (pobyt w szpitalu), pompowali we
mnie kilka kroplowek dziennie z jakims srodkiem znieczulajacym, latalem
do kibelka kilka (nascie) razy na dobe ale problemow zadnych nie mialem.
Tak wiec to nie jest regula. Problemy mozesz miec gdzy ten kamyczek
utknie w cewce moczowej (miedzy pecherzem a "siusiakiem" :-)) wtedy moga
byc problemy. Poki co masz go prawdopodobnie miedzy nerka a pecherzem.
Duzo tez spaceruj (najlepiej po schodach) i pij mnostwo plynow
(niekoniecznie piwa aczkolwiek wskazane ze wzgledow moczopednych ;-))
tak z 2 - 3 l dziennie (na umór lej w siebie np. "wode Jana" z apteki)
Wszystko to spowoduje ze ten kamyczek przesunie sie szybciej :-)
Powodzenia

LoboV