Re: jak pomagac przeciw samobojstwu

1. Data: 2002-12-12 11:08:22

Temat: Re: jak pomagac przeciw samobojstwu
Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 12 Dec 2002 from pl.regionalne.poznan
message-id= news:at8hdb$ndu$1@topaz.icpnet.pl :

> Mysle ze to zycie doczesne a nie religia zawiodla tego mlodego
> czlowieka, takie jest moje zdanie.

Przecież religia dotyczy glownie zycia doczesnego. Jak juz ktos umrze to
nie potrzebuje juz ziemskich religij.

> I mysle ze wpajanie mu jakichs
> religijnych prawd w kryzysowym momencie moze tylko pogorszyc sprawe.

To juz pozostaw mojej ocenie - nauczycielowi wybranemu przez Boga...

> Jemu potrzeba w tej chwili wsparcia w rozwiazywaniu ziemskich
> problemow.

Zgoda. Ale wlasnie analiza sytuacji prowadzona z religijnym spojrzeniem na
swiat moze pomoc. Nic tak nie zacheca do samobojstwa jak kuszaca
perspektywa, ze TAM nic juz nie ma...

Motto:
"Wszystko jest religijne albo jakąś religią."
- nawet samobojstwo...

Z dobrymi życzeniami,
albertan calendar: 0002.6.36
--
Albert Jacher lek., Representative of God Wakan Alo, Reprezentant Boga
http://albertanism.freezope.org/pl/ news://alt.religion.albertanism

2. Data: 2002-12-12 13:31:12

Od: "WRÓBEL" <d...@o...plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Albert Jacher, MD ChosenByGod"
<i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Kurwa..zrob sobie tomograf mózgu pojebie jeden!!!!
Coś Ci się chyba z mózgiem popierdoliło!!!

3. Data: 2002-12-12 13:35:07

Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 12 Dec 2002 from pl.sci.medycyna message-id=
news:ata335$7v8$1@pippin.warman.nask.pl :

> Kurwa..zrob sobie tomograf mózgu pojebie jeden!!!!
> Coś Ci się chyba z mózgiem popierdoliło!!!

Nie przejmujmy się impertynenckimi, złośliwymi reakcjami niektórych ludzi
wobec Założyciela-Religii.

4. Data: 2002-12-12 14:04:53

Od: "Inka" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiecej bys zyskal gloszac swoje teorie bez wywyższania sie typu Wybrany
przez Boga. Chyba, ze to taka reklama.
Przemara

5. Data: 2002-12-12 14:32:29

Od: "Jasiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kurwa..zrob sobie tomograf mózgu pojebie jeden!!!!
> Co? Ci się chyba z mózgiem popierdoliło!!!

Może by tak bez wulgaryzmów.
Wydaje mi się że Fenactil i.m. pomógłby bardziej niż CT.
--
Jasiek

6. Data: 2002-12-12 14:46:31

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Albert Jacher, MD ChosenByGod"
<i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Nie przejmujmy się impertynenckimi, złośliwymi reakcjami niektórych ludzi
> wobec Założyciela-Religii.

O!:)
Uzywasz pluralis majestaticus?

Kaska

7. Data: 2002-12-12 16:37:40

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kurwa..zrob sobie tomograf mózgu pojebie jeden!!!!
> Coś Ci się chyba z mózgiem popierdoliło!!!
Oj nieladnie. KF ci nie dziala ?
Krzysiek, EBP
Jezeli nie wiesz co robic rob to dobrze.

8. Data: 2002-12-12 17:34:46

Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 12 Dec 2002 from pl.sci.medycyna message-id=
news:ata4rc$o3r$1@news.tpi.pl :

> Wiecej bys zyskal gloszac swoje teorie bez wywyższania sie typu Wybrany
> przez Boga. Chyba, ze to taka reklama.

Czy informowanie ludzi o tym ze zostalem wybrany przez Boga to jest dla
ciebie 'wywyższanie się'?

Jakie masz propozycje alternatywne?
Czy mam używać styl nie-poprawności politycznej?

Zamiast kaleka pisać 'sprawny inaczej'?

Jestem 'przecietny inaczej', 'taki jak wszyscy inaczej'?

Z dobrymi życzeniami,
albertan calendar: 0002.6.36

9. Data: 2002-12-12 17:36:03

Temat: Re: wybrany
Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2002-12-12 17:39:53

Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
news:ata4rc$o3r$1@news.tpi.pl :

> Wiecej bys zyskal gloszac swoje teorie bez wywyższania sie typu Wybrany

PS. Oczywiscie, ze to jest reklama!
Zalezy mi na tym by zwrocic uwage ludzi na tym co chce im przekazac.

--

WYMIOTY i co po?
Nowe okulary... i znowu to samo :(
prośba