Re: jak pomoc narkomanowi

From: j...@l...localdomain (Jacek Maciejewski)
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: jak pomoc narkomanowi
Date: 3 Jul 2001 22:05:26 +0200

On Tue, 3 Jul 2001 14:44:45 +0200, Argon <a...@a...net> wrote:

>No uznajmy, ze naprawde myslisz..
>hmm.. wiesz mam dobra rade.. idiotow tez mozna w ten sposob zlikwidowac..
>przemys to sobie..

Narkomania jest silnie uwarunkowana socjalnie i mówić tu o wolnym wyborze
narkomana to jest lekka przesada. Ja tam np, karałbym rodziców nieletniego
narkomana. Zważcie, aby robić tak błahą rzecz jak prowadzenie samochodu
trzeba się wykazać umięjętnościami. Natomiast nikt nie sprawdza
przydatności rodziców do robienia dzieci i ich
wychowywania. Ci którzy się tego podejmują i im sie nie udaje winni
ponieść odpowiedzialność prawną.

Jacek

ps. A narkomanię można zlikwidować bardzo prosto - przez darmową
dystrybucję narkotyków. Pada podziemie z braku zysku, rzecz
powszechnie dostępna nie nęci młodzieży a stara gwardia się natychmiast
wykończy.