jak pomoc narkomanowi

1. Data: 2001-07-01 22:24:24

Temat: jak pomoc narkomanowi
Od: "sloma" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio bylem swiadkiem jak jakis gowniarz dostal efektow ubocznych pod
wplywem narkotyku.Mowil ze palil narkotyk o nazwie "BROWN SUGAR" jest to
podobno jakas odmiana kokainy do palenia. Dostal po tym strasznych skurczy
serca i mial drgawki.Nie wiedzialem co robic i jak mu pomoc, jak chcialem
dzwonic z komorki po pogotowie to zaczal uciekac,a balem sie ze gosc sie
przekreci.Jak pomoc komus z takimi objawami i jak sie zachowac? Pytam sie bo
bardzo prawdopodobne ze w dzisiejszych czasach bardzo latwo mozna znalezc
sie w takiej sytuacji jeszcze pare razy.

2. Data: 2001-07-02 10:02:21

Temat: Odp: jak pomoc narkomanowi
Od: "Outsidre" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sloma" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bardzo prawdopodobne ze w dzisiejszych czasach bardzo latwo mozna znalezc
> sie w takiej sytuacji jeszcze pare razy.

mysle ze w/w osobnik jest sam sobie winny i lepiej by bylo zeby sie
przekrecil niz chodzil po tej ziemi. Narkomanie mozna zlikwidowac tylko w
jeden sposob likwidujac narkomanow. A Brow Sugar jest do tego idealnym
narzedziem. Wystarczy lekko przedawkowac i nie musimy juz ogladac idioty na
tym swiecie.

3. Data: 2001-07-02 12:21:52

Temat: Re: jak pomoc narkomanowi
Od: "Beast" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Outsidre" <e...@p...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jeden sposob likwidujac narkomanow. A Brow Sugar jest do tego idealnym
> narzedziem. Wystarczy lekko przedawkowac i nie musimy juz ogladac idioty

Idz sobie.... idioto....

--
nie pozdrawiam
Igor

4. Data: 2001-07-02 16:35:38

Od: "YRSA" <y...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie... ich stan - to tylko ich wina!
Ale problem nas wszystkich - jak widzimy narkomana roznoszacego ta swoja
zaraze naokolo:(
Pozdr.
YRSA

5. Data: 2001-07-02 16:45:49

Od: "JamaN" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak dla sprostowania Brown Sugar to heroina, nie jak napisał kolega
pochodna czy odmiana kokainy.

Takiemu człowiekowi jest potrzebna działka lub kuracja detoksem.

Trzeba było wezwac pogotowie, albo wybrac jakis z numerow
filii pogotowia Kotanskiego, ktore mozna znalezc pewno gdzies w sieci
albo pod numerem 913.

Nie rob nigdy nic na sile, moze Ci to wyjsc kiedys bokiem, ludzie w takim
stanie sa zdolni do roznych rzeczy, z kolei ja nie moglbym raczej (tak ja
Ty)
przejsc obok, obojetnie.

Uwazaj na siebie.

Pozdrawiam
Jacek
t...@p...onet.pl

6. Data: 2001-07-02 20:21:24

Od: "Beast" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JamaN" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
, z kolei ja nie moglbym raczej (tak ja
> Ty)
> przejsc obok, obojetnie.

Do mnie mowisz ?? Chyba wyrazilem w sposob chamski swoja niezadowolenie z
postawy Outsidre. Sam uwazam ze trzeba takim ludziom pomagac.

Igor

7. Data: 2001-07-02 21:58:10

Od: "krzysztof" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "YRSA" <y...@p...arena.pl> napisał w wiadomości
> Właśnie... ich stan - to tylko ich wina!
> Ale problem nas wszystkich - jak widzimy narkomana roznoszacego ta
swoja
> zaraze naokolo:(

A co to za zaraza, ktora on roznosi wokolo?

Krzysztof

8. Data: 2001-07-02 22:00:20

Od: "krzysztof" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> mysle ze w/w osobnik jest sam sobie winny i lepiej by bylo zeby sie
> przekrecil niz chodzil po tej ziemi. Narkomanie mozna zlikwidowac

Inne choroby tez bys w ten sposob chcial zlikwidowac?

Krzysztof

9. Data: 2001-07-03 10:30:47

Od: Marek Wojtaszek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Byc moze wypowiedz Twojego przedmowcy jest nieco skrajna, ale cos w tym jest.
Jesli tamten koles znal dzialanie Brown Sugar i je zazywal, to znaczy, ze sam
sie prosil o klopoty.
Jesli jednak zazywal to nie znajac skutkow, to rzeczywiscie jest chyba
niespelna rozumu, aby tak ryzykowac.
Ja jestem bardzo daleki od litowania sie nad takimi osobnikami, i nie nazywam
narkomanow, czy alkoholikow ludzmi chorymi, co sugeruje, ze trzeba sie nimi
opiekowac (czasami, o zgrozo: za panstwowe pieniadze). Ta "choroba" wynika z
osobistego wyboru, a nie z uwarunkowan od niego niezaleznych. Tak wiec, bez
przesady z tym oburzeniem, drogi Igorze.

10. Data: 2001-07-03 10:58:35

Od: "Beast" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Wojtaszek" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:3B419ED7.AD210BFF@poczta.onet.pl...
=Ta "choroba" wynika z
> osobistego wyboru, a nie z uwarunkowan od niego niezaleznych. Tak wiec,
bez
> przesady z tym oburzeniem, drogi Igorze.

Wiec uwazasz ze nalezy ich zostawic samym sobie ?

Igor

Szpital
diagnostyka met.Mora
Żylaki odbytu ?