Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: jak poradzic z nienawiscia do kapitalizmu
Date: Tue, 29 Apr 2003 10:55:41 +0000 (UTC)
Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
Lines: 38
Message-ID: <b8llnd$nmv$1@inews.gazeta.pl>
References: <b5d3ra$b5q$1@news.onet.pl> <b8ijhv$pb2$1@inews.gazeta.pl>
<b8jas9$nh0$1@nemesis.news.tpi.pl> <b8jd6u$6la$1@inews.gazeta.pl>
<b8jji5$2st$1@nemesis.news.tpi.pl> <b8jrsd$an8$1@inews.gazeta.pl>
<b8lb5b$gvk$1@nemesis.news.tpi.pl> <b8ldkb$27n$1@inews.gazeta.pl>
<b8lj9a$ena$1@atlantis.news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: tn50.internetdsl.tpnet.pl
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1051613741 24287 172.20.26.239 (29 Apr 2003 10:55:41 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Apr 2003 10:55:41 +0000 (UTC)
X-User: ed_robak
X-Forwarded-For: tn50.internetdsl.tpnet.pl
X-Remote-IP: tn50.internetdsl.tpnet.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:199779
Ukryj nagłówki
tdrk <s...@g...pl> napisał(a):
> > porównaj:
> > udział telewizji (bilbordów) w akcjach wyborczych (komunikatywność
> > w jednym kierunku: kandydat ==> wyborcy "kop"(?)
> >
> > kandydat ==> wyborcy "przekonywanie"
> > udział internetu: wyborcy ==> kandydat "egzekwowanie"
>
>
> Zeby wywrzec wuplw trzeba o wiele wiekszej liczby osob
> i nie atakowac ogolnikami: "bo jest, zle", "bo jest bezrobocie", "bo nie ma
> raju na ziemii", "bo ja, panie nie mam na zycie/opal/flaszke i dlatego
> przyszedlem". Tu trzeba zorganizowanych, masowych akcji w konkretnych
> sprawach np. zmian w prawie, glosowania tak a nie inaczej. Dobry przyklad
> daja wszelkiego typu lobbysci i na lobby wlasnie powinno polegac
> spoleczenstwo demokratyczne. Tylko czy to mozliwe w kraju, gdzie rejestracja
> byle stowarzyszenia to koszt ponad polowy sredniego miesiecznego
> wynagrodzenia i kupa zmarnowanego na biurokracje czasu? W kupie sila i tylko
> tak mozna wywierac skuteczny wplyw na opornych (opornych w stosunku do
> wyborcow) przedstawicieli. Co do indywidualnych osob: jak juz pisalem:
> rzadko tacy przychodza do biur poselskich z czyms konkretnym, namacalnym i
> mozliwym do realizacji.
w kupie siła
lobby w internecie nic nie kosztuje
z rozmów wyłoni się lider (czyt. "basza" ) ;)
jeśli masz dobry program, i umiesz go bronić - liderem będziesz TY
(zasięg nieograniczony - świat to "wioska" )
np. lider lokalny = "basior" itd.
lider światowy = "bacha" :))))))))))
:-)
ksRobak
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
|