jak pożenić pochłaniacz teleskopowy i wysokie szafki?

1. Data: 2004-11-07 17:53:16

Temat: jak pożenić pochłaniacz teleskopowy i wysokie szafki?
Od: malwinka <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam okap teleskopowy, bedzie pracowal w obiegu zamknietym. mam tez
wysokie mieszkanie i zalezy mi na wysokich, podwojnych szafkach
wiszacych. Nie wiem tylko, jak pogodzic jedno z drugim, bo taki okap
potrzebuje szafki z dziura w "suficie", przez ktora bedzie wydmuchiwal
zuzyte powietrze. Czy dac mu dluuuga rure i przeprowadzic ja przez dwa
pietra szafek? Rura w szafkach to nic fajnego, ale przynajmniej zabudowa
bedzie zwarta... A moze tak: niska szafka okapowa z wyjsciem rury u
gory, potem ze 40 cm odstepu, tworzacego cos w rodzaju otwartej polki
nad szafka z okapem, i wyzej kolejna szafka? Boje sie tylko, ze dno
szafki nad wylotem pochlaniacza szybko sie zapaskudzi (moze sie myle?).
Czy ktos cos potrafi poradzic? Dzieki :-)

1. Data: 2004-11-08 16:07:52

Od: "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam okap teleskopowy, bedzie pracowal w obiegu zamknietym. mam tez
> wysokie mieszkanie i zalezy mi na wysokich, podwojnych szafkach
> wiszacych.

jak wysokich?

92cm czy 144cm?

pomysl z wywiewem w szawke wydaje mi sie nie za dobry, z drugiej strony
normalnie tam jest sufit wiec moze bedzie ok

to tyle teori

musta

1. Data: 2004-11-08 22:18:19

Od: malwinka <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Musta wrote:

> jak wysokich?
>
> 92cm czy 144cm?

92 + pietro szafek-na-rzadko-uzywane-rzeczy = razem ok. 144 cm

Widzialam gdzies rozwiazanie z wylotem na froncie nieotwieranej
"szafki", ale ladnie by to chyba nie wygladalo :-|

Termoregulator do kaloryfera
Vat za grunt.
Magnetyzer do wody - jaki?
Maly Liebherr - warto?