jak przesadzac?

1. Data: 2003-07-04 08:35:54

Temat: jak przesadzac?
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam do przesadzenia kilka drzewek (iglaste i lisciaste). Poniewaz niektore maja
juz na karku pare dobrych latek, zastanawialem sie jak sie zabrac do ich
przesadzania. Wiem, ze trzeba poczekac do jesieni, ale czy powinienem jakos je
zaczac przygotowywac juz teraz do pozniejszej przeprowadzki, zeby
zminimalizowac ryzyko ich utraty? Kiedy najlepiej sie do tego zabrac?

Pozdrawiam.

2. Data: 2003-07-07 01:57:15

Temat: Re: jak przesadzac?
Od: s...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Pisalem tu o przesadzaniu clematisow,zasady sa podobne,wazna jest pora
roku.Moge ci to opisac jesli zechcesz...,ale jakiej wielkosci sa te drzewa?

Co niszczy mój jalowiec ?
tulipanowiec i cos jeszcze
rury do kaskady/fontanny
kto chce film?